Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Elektryka
»
Licznki i lampki kontrolne
»
Problem resetujący sie zegar i przejechane kilometry
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
2
3
[
4
]
5
6
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Problem resetujący sie zegar i przejechane kilometry (Przeczytany 61635 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #45 -
Wtorek, 13.10.2009, 11:55:55 -
NIEPRZECZYTANA
»
Kasuje Ci przebieg na kompie, czy na liczniku? Zostaw ECU w spokoju i poszukaj masy przy liczniku, ewentualnie może aku zdycha.
Zapisane
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #46 -
Środa, 14.10.2009, 05:55:22 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: quest Wtorek, 13.10.2009, 09:54:25
Witam,a czy jest coś takiego jak masa na kompie bo może przez nią ucieka prąd i kasuje licznik.pozdrawiam.
A ile lat ma aku ??
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
quest
Świeżak
Offline
Skąd: Poznań
Samochód: Seat Ibiza 1.9TDI 1997r
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #47 -
Sobota, 17.10.2009, 13:58:53 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam,nie wiem ile lat ma aku bo dopiero co zakupiłem auto.Z pomiaru miernikiem jest jeszcze dobry.Czy ktoś sie oriętuje ile kosztuje wymiana tych tulejek przy rozruszniku i czy jechać z tym do mechanika czy elektryka?Pozdrawiam.
Zapisane
Ibiza by quest
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #48 -
Sobota, 17.10.2009, 19:39:51 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: quest
Z pomiaru miernikiem jest jeszcze dobry.
Mierzyłeś napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem?
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
quest
Świeżak
Offline
Skąd: Poznań
Samochód: Seat Ibiza 1.9TDI 1997r
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #49 -
Sobota, 17.10.2009, 20:52:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam,nie mierzyłem,sądzicie,że to aku ma dosyć?Pozdrawiam.
Zapisane
Ibiza by quest
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #50 -
Sobota, 17.10.2009, 21:01:39 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: quest
Witam,nie mierzyłem,sądzicie,że to aku ma dosyć?
Mierzenie napięcia na akumulatorze bez jego obciążenia nie daje żadnych informacji dotyczących jego pojemności. Przy rozruchu napięcie może spadać poniżej poziomu w którym następuje reset ustawień.
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #51 -
Niedziela, 18.10.2009, 17:18:16 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jednym z objawów słabego aku jest reset ustawień licznika, radia ect.
Daje to podony objaw jak kiepski rozrusznik ale zaręczam ,że nowy aku czyni cuda
W dobrym sklepie specjalistycznym z aku mają taki przyrząd do mierzenia napięcia na aku pod obciążeniem.
Warto jeszcze klemy oczyścić, oraz sprawdzić ładowanie i sprawdzić czy prąd gdzieś nie ucieka
alarm,dodatkowy wzmacniacz lub inne wynalazki.....
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 18.10.2009, 17:19:50 wysłane przez Tracer
»
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Pawelcyk
Użytkownik
Offline
Skąd: Siedlce
Samochód: Seat Ibiza 6K 1,9 TDI 1999r
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #52 -
Poniedziałek, 15.02.2010, 21:05:53 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jeszcze jest jedna opcja...nie wiem jak u Ciebie ale u mnie i może też pomoże to wielu innym przez rozbieraniem połowy deski. Po pierwsze był bardzo słaby akumulator ale był w a takim stanie bo Minus(-) do tykał do nadkola i prąd rozchodził sie na cały samochód i było tak jak u kolegów ze codziennie kasował mi sie licznik kilometrów, po wymianie akumulatora i zrobieniu bardzo ładnej izolacji na kleme od kilku miesięcy jest bardzo fajnie i nie zeruje sie licznik. Pozdrawiam
Zapisane
Jeżeli zginę to w przekonaniu że robiłem to co naprawdę Kochałem...To jest Nasz czas...jedna krótka chwila zrobi swoje...Nigdy nie wiem czy do domu wrócę cało
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #53 -
Poniedziałek, 15.02.2010, 21:10:21 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Pawelcyk
bo Minus(-) do tykał do nadkola i prąd rozchodził sie na cały samochód
Hmmm ale minus akumulatora połączony jest z karoserią standardowo...
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #54 -
Poniedziałek, 15.02.2010, 22:26:17 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: KYS Poniedziałek, 15.02.2010, 21:10:21
Cytat: Pawelcyk
bo Minus(-) do tykał do nadkola i prąd rozchodził sie na cały samochód
Hmmm ale minus akumulatora połączony jest z karoserią standardowo...
Chyba chodzi o słaby styk minusa aku z karoserią.
Zapisane
Pawelcyk
Użytkownik
Offline
Skąd: Siedlce
Samochód: Seat Ibiza 6K 1,9 TDI 1999r
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #55 -
Wtorek, 16.02.2010, 12:13:05 -
NIEPRZECZYTANA
»
No tak tak dokładnie...chodziło mi o styk samej klemy minusowej z nadkolem czyli jeszcze oprócz standardowego styku do masy dodatkowo sam akumulator nie wiem w jaki sposób sie przesunął do nadkola i stykał sie z masą i co rano kasował mi sie komp a od wstawienia gumowej podkładki jest wszystko ok. To miałem na myśli
Zapisane
Jeżeli zginę to w przekonaniu że robiłem to co naprawdę Kochałem...To jest Nasz czas...jedna krótka chwila zrobi swoje...Nigdy nie wiem czy do domu wrócę cało
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #56 -
Wtorek, 16.02.2010, 16:49:21 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Pawelcyk
chodziło mi o styk samej klemy minusowej z nadkolem czyli jeszcze oprócz standardowego styku do masy dodatkowo sam akumulator nie wiem w jaki sposób sie przesunął do nadkola i stykał sie z masą i co rano kasował mi sie komp a od wstawienia gumowej podkładki jest wszystko ok
No i właśnie tego nie rozumiem... Jeżeli minus akumulatora podłączony jest standardowo z karoserią, to jaki wpływ na licznik ma połączenie bezpośrednie klemy minusowej do nadkola?
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #57 -
Wtorek, 16.02.2010, 17:41:48 -
NIEPRZECZYTANA
»
Licznik nie tylko ma "+" ale i podłączony gdzieś jest do "-" czyli masy
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #58 -
Wtorek, 16.02.2010, 17:58:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Tracer Wtorek, 16.02.2010, 17:41:48
Licznik nie tylko ma "+" ale i podłączony gdzieś jest do "-" czyli masy
No ale jakie dla niego ma znaczenie, czy jest podłączony do karoserii kawałkiem przewodu od klemy, czy bezpośrednio klemą
Chyba, że podłączenie przewodem było słabe i przy uruchamianiu masa znikała...
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
Pawelcyk
Użytkownik
Offline
Skąd: Siedlce
Samochód: Seat Ibiza 6K 1,9 TDI 1999r
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #59 -
Wtorek, 16.02.2010, 21:58:22 -
NIEPRZECZYTANA
»
No włąsnie podłączony jest standardowo z karoserią czyli masą, ale jeżeli dotniesz jeszcze pomimo tego połączenia jedną z klem to będzie sie robiło zwarcie i będzie sie kasował komp a co za tym idzie będzie sie szybciej rozładowywał akumulator...Ufff powiedziałem to jednym tchem...
Czyż sie myle???
Zapisane
Jeżeli zginę to w przekonaniu że robiłem to co naprawdę Kochałem...To jest Nasz czas...jedna krótka chwila zrobi swoje...Nigdy nie wiem czy do domu wrócę cało
Strony:
1
2
3
[
4
]
5
6
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Elektryka
»
Licznki i lampki kontrolne
»
Problem resetujący sie zegar i przejechane kilometry
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...