Internetowy Klub Seata
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Rejestracja - Informacje wymagane
Wybierz nazwę użytkownika:
Używane do identyfikacji przez SMF. Możesz używać znaków specjalnych po zalogowaniu, zmieniając wyświetlaną nazwę użytkownika w profilu.
Email:
Podaj prawidłowy adres email.
Ukryj adres email?
Wybierz hasło:
Potwierdź hasło:
Płeć:
brak
Mężczyzna
Kobieta
Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku.
Odsłuchaj litery
|
Pobierz inny obraz
Samochód:
Model, rocznik, silnik
Regulamin forum klubseata.pl
Pamiętaj! Rejestracja oraz logowanie się na forum oznacza akceptację poniższego regulaminu!
Postanowienia ogólne
Użytkownik forum powinien się przywitać w odpowiednim temacie (
TUTAJ
) oraz zapoznać się ze strukturą działów na forum.
Każdy użytkownik ma obowiązek uzupełnić profil o informacje na temat:
miejscowości, bądź regionu z którego "pochodzi"
samochodu, w tym: model, rok produkcji, silnik (pojemność i o ile to możliwe, oznaczenie silnika np. AEX, ATD itp.). W przypadku braku samochodu wpisać coś co będzie na to wskazywało np. brak, nie mam, szukam, w planach itp. Ułatwi to pomoc w rozwiązywaniu problemów i informowaniu o zlotach, spotkaniach itp.
Przed utworzeniem nowego tematu skorzystaj z wyszukiwarki (
TUTAJ
).
Zabrania się
podawania na forum i przekazywania poprzez forum informacji dotyczących treści nielegalnych.
Posty należy umieszczać w odpowiednich działach. Napisanie tego samego posta w różnych działach lub jego kilkukrotne powtórzenie, np. ze zmienionym tematem, grozi ostrzeżeniem.
Staraj się unikać poruszania różnych, nie łączących się ze sobą, spraw w jednym poście. Takie postępowanie utrudnia późniejsze wyszukiwanie innym użytkownikom.
Temat
musi
jasno określać problem zawarty w poście. Posty o tematach typu: "Problem z ...", "Co teraz?", "Pomocy!", itp. z dużym prawdopodobieństwem zostaną usunięte.
Posty o treści: "Jak w temacie." będą usuwane. Postaraj się w treści postu podać jak najwięcej szczegółów, które mogą ułatwić rozwiązanie Twojego problemu.
Unikaj pisania postów, które nie wnoszą nic do tematu - wyjątkiem jest forum Pogaduchy.
Sprawy prywatne załatwia się poprzez PW, e-mail lub GG, nie na forum.
Nie wolno reklamować innych stron i for. Ocena, co jest reklamą, pozostaje w gestii moderatorów i administratorów. Wolno podać link do innego forum lub innej strony, jeśli chodzi o dostęp do konkretnych informacji.
Zadając pytanie na forum, odpowiedzi również oczekuj na forum. Posty zawierające prośbę typu "O odpowiedź proszę na maila", itp. z dużą dozą prawdopodobieństwa będą ignorowane.
Nie pisz tematów i postów WIELKIMI LITERAMI. W internecie traktuje się to jako krzyk.
Staraj się pisać poprawnie. Jeśli to możliwe, korzystaj ze znaków interpunkcyjnych, które znacząco podnoszą czytelność wypowiedzi. Używanie polskich znaków diaktrycznych jest zalecane, ale nie jest wymogiem.
Wszelkie przejawy chamstwa, SPAMowania oraz jakiekolwiek działania na szkodę forum będą piętnowane.
Szanujmy się nawzajem, forum jest miejscem komunikacji i wymiany informacji. Staraj się korzystać ze zdrowego rozsądku, on bardzo często pozwala uniknąć wpadek.
Loguj się na forum przynajmniej raz na trzy miesiące, w przeciwnym wypadku Twoje konto może zostać bezpowrotnie usunięte wraz z całym "dorobkiem".
Restrykcje
Złamanie któregokolwiek punktu regulaminu może spowodować otrzymanie ostrzeżenia bez wcześniejszego upomnienia:
3 ostrzeżenia spowodują, że nie będziesz mógł pisać na forum,
6 ostrzeżeń spowoduje zabanowanie konta.
Posty niezgodne z regulaminem będą usuwane.
Działania administratorów i moderatorów nie podlegają dyskusji. Jeżeli już naprawdę
musisz
jakoś to skomentować, lub chcesz się wytłumaczyć, możesz spróbować
kulturalnie
skontaktować się z administratorem lub moderatorem.
Niniejszy regulamin może ulegać zmianom. Życie potrafi przynieść różne sytuacje.
Pamiętaj, że nieznajomość prawa nie usprawiedliwia i nie zwalnia od jego przestrzegania.
Zgadzam się
Ładowanie...