Strony: [1] 2 3 ... 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem resetujący sie zegar i przejechane kilometry  (Przeczytany 62607 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
daki Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Slask
Samochód: Seat, Toledo ,2000,1,6

« Piątek, 23.02.2007, 17:10:32 - NIEPRZECZYTANA »

Witajcie mam taki problem czasami jak dłuzej nie odpalam samochodu to przy odpalaniu  kasuje mi sie licznik dzienny kilometrów,zegar i radio ale odpala czy to moze byc akmulator lub co?????.
Prosze mi powiedzieć jaki powinien być akmulator tz.ile amperogodzin do Toledo 1.6 rok 2000.
« Ostatnia zmiana: Środa, 14.10.2009, 08:27:29 wysłane przez KYS » Zapisane

Daki
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #1 - Piątek, 23.02.2007, 18:06:19 - NIEPRZECZYTANA »

Akumulator lub slaba masa przy silniku...
« Ostatnia zmiana: Środa, 14.10.2009, 08:27:38 wysłane przez KYS » Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
poulsen
Gość



« Odpowiedz #2 - Środa, 24.10.2007, 10:19:00 - NIEPRZECZYTANA »

witam..mam problem...od kilku dni gdy autko stoi przed domem a nie w garażu przy każdym zapalaniu resetuje mi sie zegar i przejechane kilometry..co prawda zimno jest na polu wnocy ale przecież nigdy wczesniej sie tak nie działo..co to może byc?? prosze o pomoc bo uciążliwe jest ustawianie zegara za każdym razem...

pozdrawiam i dzieki za odp  :pub:
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #3 - Środa, 24.10.2007, 10:24:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: poulsen
przy każdym zapalaniu resetuje mi sie zegar i przejechane kilometry
Słaby akumulator lub jakieś zwarcie w instalacji...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #4 - Środa, 24.10.2007, 10:42:31 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KYS
Słaby akumulator lub jakieś zwarcie w instalacji...
lub masa przy silniku i brudne klemy
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #5 - Środa, 24.10.2007, 10:47:48 - NIEPRZECZYTANA »

hmmm, to co powiedziano w sumie podsumowuje wszystko :D


vertor <- spammer :D
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
poulsen
Gość



« Odpowiedz #6 - Środa, 24.10.2007, 12:04:53 - NIEPRZECZYTANA »

dzięki wielkie jak bede miał troche czasu to sie tym zajme :)
Zapisane
qwasik
Świeżak
Offline Offline



Skąd: aleksandrów łódzki
Samochód: Seat Cordoba 1996r 1.8 16v ADL

« Odpowiedz #7 - Sobota, 17.11.2007, 12:40:09 - NIEPRZECZYTANA »

Wiatm otóż mam taki problem,mianowicie gdy samochód postoi 8 godzin na dworzu(w czasie pracy)przy minusowych temperaturach przy próbie odpalenia go na chwile zanika napięcie resetuje sie cały komputer wyświetlacz przygasa i za moment załapuje i odpala normalnie.Akumulator jest nowy niecały rok ma był sprawdzny i wszystko z nikm w porządku. Chciałbym się dowiedzieć co moze byc przyczyna takiego zachowania. Gdy jest ciepło samochód odpala bez problemu.Jest to Seat cordoba 1.8 16v 1996 silnik ADl.Zgóry dziękuje za wszystkie sugestie
Zapisane
Grzech Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Ibiza 2000r. 1.4 8V

« Odpowiedz #8 - Sobota, 17.11.2007, 12:45:59 - NIEPRZECZYTANA »

Aku może mieć pękniętą przegrodę
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #9 - Sobota, 17.11.2007, 12:49:37 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Grzech
Aku może mieć pękniętą przegrodę
Przecież qwasik napisał:
Cytat: qwasik
Akumulator jest nowy niecały rok ma był sprawdzny i wszystko z nikm w porządku.

Jak akumulator miałby pękniętą przegrodę to w ogóle nie udałoby się uruchomić samochodu...
(Miałem taki przypadek... akumulator miał 10V i nie chciał nawet zakręcić rozrusznikiem)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #10 - Sobota, 17.11.2007, 13:07:54 - NIEPRZECZYTANA »

Na początek wyczyść klemy i zabezpiecz wazeliną techniczną albo innym smarem ;)
Jakiej pojemności jest aku i jaki prąd rozruchu oferuje???
Jaki producent ??
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
qwasik
Świeżak
Offline Offline



Skąd: aleksandrów łódzki
Samochód: Seat Cordoba 1996r 1.8 16v ADL

« Odpowiedz #11 - Sobota, 17.11.2007, 13:24:44 - NIEPRZECZYTANA »

Aku: 12v 55Ah producent centra

Napisano: Sobota, 17.11.2007, 13:09:29


sorki producent jenox . Centra była wczesniej
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #12 - Sobota, 17.11.2007, 14:46:55 - NIEPRZECZYTANA »

Jenoxa nie znam. Nigdy nie miałem.Wyczyść klemy jw i obserwuj.Aku w momencie rozruchu samo się podgrzewa więc pojemność mu na mrozie rośnie.Jezeli wyczyszczenie klem nie pomoże to prawdopodobnie pojemnośc aku jest juz mała i stąd ten zanik napiecia przy rozruchu.Swiadczyło by to o kiepskiej jakości tego aku :(
Najprostszy sposób na sprawdzenie to podmianka z innego auta.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 17.11.2007, 14:49:59 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
qwasik
Świeżak
Offline Offline



Skąd: aleksandrów łódzki
Samochód: Seat Cordoba 1996r 1.8 16v ADL

« Odpowiedz #13 - Sobota, 17.11.2007, 15:37:42 - NIEPRZECZYTANA »

Dzieki Klemy juz wyczyszczne teraz poczekam na mrozy i zobaczymy
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #14 - Sobota, 17.11.2007, 15:45:04 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Tracer
zabezpiecz wazeliną techniczną albo innym smarem
Jeśli już to tylko wazelina. Smar paskudnie reaguje z kwasem siarkowym, robi się potworny syf na klemach.
Może tulejki na rozruszniku? Rozrusznik ma wtedy ciężko i napięcie spada.
Zapisane

Strony: [1] 2 3 ... 6   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» Problem resetujący sie zegar i przejechane kilometry
Skocz do: