Strony: 1 2 3 [4] 5 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem resetujący sie zegar i przejechane kilometry  (Przeczytany 61583 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #45 - Wtorek, 13.10.2009, 11:55:55 - NIEPRZECZYTANA »

Kasuje Ci przebieg na kompie, czy na liczniku? Zostaw ECU w spokoju i poszukaj masy przy liczniku, ewentualnie może aku zdycha.
Zapisane

Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #46 - Środa, 14.10.2009, 05:55:22 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,a czy jest coś takiego jak masa na kompie bo może przez nią ucieka prąd i kasuje licznik.pozdrawiam.
A ile lat ma aku ??
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
quest Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Seat Ibiza 1.9TDI 1997r

« Odpowiedz #47 - Sobota, 17.10.2009, 13:58:53 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,nie wiem ile lat ma aku bo dopiero co zakupiłem auto.Z pomiaru miernikiem jest jeszcze dobry.Czy ktoś sie oriętuje ile kosztuje wymiana tych tulejek przy rozruszniku i czy jechać z tym do mechanika czy elektryka?Pozdrawiam.
Zapisane

Ibiza by quest
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #48 - Sobota, 17.10.2009, 19:39:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: quest
Z pomiaru miernikiem jest jeszcze dobry.
Mierzyłeś napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem?
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
quest Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Seat Ibiza 1.9TDI 1997r

« Odpowiedz #49 - Sobota, 17.10.2009, 20:52:45 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,nie mierzyłem,sądzicie,że to aku ma dosyć?Pozdrawiam.
Zapisane

Ibiza by quest
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #50 - Sobota, 17.10.2009, 21:01:39 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: quest
Witam,nie mierzyłem,sądzicie,że to aku ma dosyć?
Mierzenie napięcia na akumulatorze bez jego obciążenia nie daje żadnych informacji dotyczących jego pojemności. Przy rozruchu napięcie może spadać poniżej poziomu w którym następuje reset ustawień.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #51 - Niedziela, 18.10.2009, 17:18:16 - NIEPRZECZYTANA »

Jednym z objawów słabego aku jest reset ustawień licznika, radia ect.
Daje to podony objaw jak kiepski rozrusznik ale zaręczam ,że nowy aku czyni cuda :)
W dobrym sklepie specjalistycznym z aku mają taki przyrząd do mierzenia napięcia na aku pod obciążeniem.
Warto jeszcze klemy oczyścić, oraz sprawdzić ładowanie i sprawdzić czy prąd gdzieś nie ucieka
alarm,dodatkowy wzmacniacz lub inne wynalazki..... :-X
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 18.10.2009, 17:19:50 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Pawelcyk Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Siedlce
Samochód: Seat Ibiza 6K 1,9 TDI 1999r

« Odpowiedz #52 - Poniedziałek, 15.02.2010, 21:05:53 - NIEPRZECZYTANA »

Jeszcze jest jedna opcja...nie wiem jak u Ciebie ale u mnie i może też pomoże to wielu innym przez rozbieraniem połowy deski. Po pierwsze był bardzo słaby akumulator ale był w a takim stanie bo Minus(-) do tykał do nadkola i prąd rozchodził sie na cały samochód i było tak jak u kolegów ze codziennie kasował mi sie licznik kilometrów, po wymianie akumulatora i zrobieniu bardzo ładnej izolacji na kleme od kilku miesięcy jest bardzo fajnie i nie zeruje sie licznik. Pozdrawiam
Zapisane

Jeżeli zginę to w przekonaniu że robiłem to co naprawdę Kochałem...To jest Nasz czas...jedna krótka chwila zrobi swoje...Nigdy nie wiem czy do domu wrócę cało
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #53 - Poniedziałek, 15.02.2010, 21:10:21 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Pawelcyk
bo Minus(-) do tykał do nadkola i prąd rozchodził sie na cały samochód
Hmmm ale minus akumulatora połączony jest z karoserią standardowo...  :-\
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #54 - Poniedziałek, 15.02.2010, 22:26:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Pawelcyk
bo Minus(-) do tykał do nadkola i prąd rozchodził sie na cały samochód
Hmmm ale minus akumulatora połączony jest z karoserią standardowo...  :-\

Chyba chodzi o słaby styk minusa aku z karoserią.
Zapisane

Pawelcyk Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Siedlce
Samochód: Seat Ibiza 6K 1,9 TDI 1999r

« Odpowiedz #55 - Wtorek, 16.02.2010, 12:13:05 - NIEPRZECZYTANA »

No tak tak dokładnie...chodziło mi o styk samej klemy minusowej z nadkolem czyli jeszcze oprócz standardowego styku do masy dodatkowo sam akumulator nie wiem w jaki sposób sie przesunął do nadkola i stykał sie z masą i co rano kasował mi sie komp a od wstawienia gumowej podkładki jest wszystko ok. To miałem na myśli :)
Zapisane

Jeżeli zginę to w przekonaniu że robiłem to co naprawdę Kochałem...To jest Nasz czas...jedna krótka chwila zrobi swoje...Nigdy nie wiem czy do domu wrócę cało
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #56 - Wtorek, 16.02.2010, 16:49:21 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Pawelcyk
chodziło mi o styk samej klemy minusowej z nadkolem czyli jeszcze oprócz standardowego styku do masy dodatkowo sam akumulator nie wiem w jaki sposób sie przesunął do nadkola i stykał sie z masą i co rano kasował mi sie komp a od wstawienia gumowej podkładki jest wszystko ok
No i właśnie tego nie rozumiem... Jeżeli minus akumulatora podłączony jest standardowo z karoserią, to jaki wpływ na licznik ma połączenie bezpośrednie klemy minusowej do nadkola?
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #57 - Wtorek, 16.02.2010, 17:41:48 - NIEPRZECZYTANA »

Licznik nie tylko ma "+" ale i podłączony gdzieś jest do "-" czyli masy ;)
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #58 - Wtorek, 16.02.2010, 17:58:57 - NIEPRZECZYTANA »

Licznik nie tylko ma "+" ale i podłączony gdzieś jest do "-" czyli masy ;)
No ale jakie dla niego ma znaczenie, czy jest podłączony do karoserii kawałkiem przewodu od klemy, czy bezpośrednio klemą :?:
Chyba, że podłączenie przewodem było słabe i przy uruchamianiu masa znikała...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Pawelcyk Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Siedlce
Samochód: Seat Ibiza 6K 1,9 TDI 1999r

« Odpowiedz #59 - Wtorek, 16.02.2010, 21:58:22 - NIEPRZECZYTANA »

No włąsnie podłączony jest standardowo z karoserią czyli masą, ale jeżeli dotniesz jeszcze pomimo tego połączenia jedną z klem to będzie sie robiło zwarcie i będzie sie kasował komp a co za tym idzie będzie sie szybciej rozładowywał akumulator...Ufff powiedziałem to jednym tchem... ;D Czyż sie myle???
Zapisane

Jeżeli zginę to w przekonaniu że robiłem to co naprawdę Kochałem...To jest Nasz czas...jedna krótka chwila zrobi swoje...Nigdy nie wiem czy do domu wrócę cało
Strony: 1 2 3 [4] 5 6   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» Problem resetujący sie zegar i przejechane kilometry
Skocz do: