Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Elektryka
»
Licznki i lampki kontrolne
»
Problem resetujący sie zegar i przejechane kilometry
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
[
2
]
3
4
...
6
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Problem resetujący sie zegar i przejechane kilometry (Przeczytany 64038 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #15 -
Sobota, 17.11.2007, 20:25:34 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: KKKKris
Jeśli już to tylko wazelina. Smar paskudnie reaguje z kwasem siarkowym, robi się potworny syf na klemach
smar miedziowy sie stosuje
To juz bylo!
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=6228.0
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5219.0
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #16 -
Sobota, 17.11.2007, 20:31:03 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: raby
smar miedziowy sie stosuje
Ale nie zwykły do łożysk, czy przekładni.
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #17 -
Sobota, 17.11.2007, 20:37:28 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: KKKKris Sobota, 17.11.2007, 20:31:03
Cytat: raby
smar miedziowy sie stosuje
Ale nie zwykły do łożysk, czy przekładni.
przyznam ze juz widzialem ze zwyklym smarem w scani (wkladalem kiedys aku i bylo tak wysmarowane
)
Ale to ma byc miedziowy!
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #18 -
Sobota, 17.11.2007, 20:58:31 -
NIEPRZECZYTANA
»
Aj tam
Może być krem Nivea
Tłuste ma byc zeby woda nie powodowała szybkiego utlenienia złącza
i wzrostu rezystancji połączenia .
«
Ostatnia zmiana: Sobota, 17.11.2007, 21:00:39 wysłane przez Tracer
»
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #19 -
Sobota, 17.11.2007, 23:46:54 -
NIEPRZECZYTANA
»
Krem Nivea jest nawilżający i zawiera dużo wody. Mnie uczyli, że tylko wazelina techniczna. Wtedy o smarach miedzianych to można było pomarzyć. Dobrze, że już nie tylko ocet był na półkach.
Zapisane
qwasik
Świeżak
Offline
Skąd: aleksandrów łódzki
Samochód: Seat Cordoba 1996r 1.8 16v ADL
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #20 -
Środa, 28.11.2007, 16:01:27 -
NIEPRZECZYTANA
»
Niestety znowu to samo.Klemy wyczyściłem wysmarowałem wazelina i przyszly mrozy i znowu przy probie odpalenia zaciał sie zresetowało kompa i odpalił .Co jeszcze moze byc przyczyna takeigo zachowania .Dodam ze obejrzalem wszystkie kable i poizolowalem tam gdzie byla taka potrzeba.
wszystkie sugestie mile widziane
Zapisane
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #21 -
Środa, 28.11.2007, 16:14:27 -
NIEPRZECZYTANA
»
Kup porządny aku nie jakis tam jenox....
Banner, Centra, ZAP Sznajder
albo reklamuj tamten jesli jeszcze ma gwarancję.Teraz gwarance dają minimum na 1,5 roku.
Jesli przy dodatnich temp. jest ok a przy mrozie nie to aku nie trzyma pojemności.
«
Ostatnia zmiana: Środa, 28.11.2007, 16:22:21 wysłane przez Tracer
»
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #22 -
Środa, 28.11.2007, 16:16:49 -
NIEPRZECZYTANA
»
Chyba jedyne co pozostało to rozrusznik. Dobrze byłoby sprawdzić pobór prądu i jak spada napięcie. Rozrusznik kręci odrazu, czy w pierwszej chwili się przycina? Może tulejki się kończą.
Zapisane
qwasik
Świeżak
Offline
Skąd: aleksandrów łódzki
Samochód: Seat Cordoba 1996r 1.8 16v ADL
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #23 -
Środa, 28.11.2007, 18:26:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
przycina sie w pierwszej chwili po przekreceniu zapłonu i zaraz zaskakuje także na tym sie skupie .Jak cos dam znac .Dzieki
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
WWW
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #24 -
Środa, 28.11.2007, 20:23:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
qwasik
, co to znaczy, że resetuje się komputer?? Zeruje wszystkie dane/pomiary??
Bo chwilowe przygaszenie świateł, nawiewu, radia etc zdaje się, że jest normalnych zjawiskiem i u mnie takie coś jest często, aczkolwiek nie zawsze. W poprzednim aucie jak miałem nową centre to też tak było. No i występuje to zarówno w lecie jak i w zimie ale auto pali od kopa. Poprostu cały prąd przejmuje rozrusznik a że zimny silnik stawia większe opory to jest go poprostu ciężej odpalić i wtedy większy prąd (czyt cały dostepny) idzie na rozrusznik. No a zmniejszenie pojemności wraz ze spadkiem temp też jest normalne. Także jak zawsze odpala za pierwszym razem to chyba nie ma się co martwić. Pytanie co z tym resetowanie :>
Zapisane
Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
qwasik
Świeżak
Offline
Skąd: aleksandrów łódzki
Samochód: Seat Cordoba 1996r 1.8 16v ADL
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #25 -
Środa, 28.11.2007, 20:42:51 -
NIEPRZECZYTANA
»
resetuje dane w kompie(ilosc km itd.)zegar sie resetuje nawet stacje radiowe w radiu
Zapisane
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #26 -
Środa, 28.11.2007, 20:54:36 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Abdul
Bo chwilowe przygaszenie świateł, nawiewu, radia etc zdaje się, że jest normalnych zjawiskiem i u mnie takie coś jest często, aczkolwiek nie zawsze.
Powinno być zawsze. W momencie przekręcenia kluczyka w położenie "rozrusznik" odłączane są urządzenia zasilane z tzw. obwodu X. M.in. nadmuch, wycieraczki, czy światła mijania. Ale radio, czy zegarek nie powinno się resetować
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #27 -
Środa, 28.11.2007, 21:15:02 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: KKKKris
W momencie przekręcenia kluczyka w położenie "rozrusznik" odłączane są urządzenia zasilane z tzw. obwodu X.
nie w seacie. Tu tylko przygasa.
qwasik
, a masy silnika poprawione?
Podmien na probe akumulatr a pozniej zajmij sie rozrusznikiem.
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
heartless
Moderator
Offline
Skąd: Olsztyn
Samochód: Ibiza '94 AAZ
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #28 -
Środa, 28.11.2007, 22:11:48 -
NIEPRZECZYTANA
»
No nie był bym taki pewien
Raby
- u mnie gasną światła mijania (zostają postojowe), przygasa radio (po włączeniu silnika wraca do pozycji poprzedniej - w wielu autach tak widziałem, fabryczne radia też), wyłącza się nadmuch, wycieraczki i przygasa światło wewnętrzne, jeśli się akurat paliło. Może dlatego, ze to Diesel? Ale w benzynkach niektórych też to widziałem, u ojca w służbowym polo chyba tylko wycieraczki się zatrzymują na chwilę..
Zapisane
Ibiza 1,9 TD (AAZ) '94
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Problem z Napięciem???
«
Odpowiedz #29 -
Środa, 28.11.2007, 23:20:22 -
NIEPRZECZYTANA
»
Sprawdzilem dokladnie i zeczywiscie: odlacza mijania, dmuchawe i podgrzewanie szyby, nic wiecej. Radio gra dalej
W dieslach jest wiekszy pobor pradu.
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony:
1
[
2
]
3
4
...
6
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Elektryka
»
Licznki i lampki kontrolne
»
Problem resetujący sie zegar i przejechane kilometry
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...