+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Wymiana silnika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wymiana silnika  (Przeczytany 143024 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #120 - Wtorek, 06.10.2009, 12:03:15 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, mam pytanie czysto teoretyczne (mowie tak zeby pominac wszystkie pytania typu: co jednak swap?? przekladasz silnik?? itp). Co myslicie o silniku g60 jako kandydacie na wstawienie do ibizy..
Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #121 - Wtorek, 06.10.2009, 12:35:59 - NIEPRZECZYTANA »

NIe lepiej jakis TSI ? np. 1.4 tsi, przynajmniej mlodszy bedzie.
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #122 - Wtorek, 06.10.2009, 13:54:41 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, mam pytanie czysto teoretyczne (mowie tak zeby pominac wszystkie pytania typu: co jednak swap?? przekladasz silnik?? itp). Co myslicie o silniku g60 jako kandydacie na wstawienie do ibizy..
Tak jak pisze kozak.
G60 to fajny silniczek i nawet chciałem swego czasu kupic corrado z tym właśnie motorem, jednak koszt eksploatacji dość spory, bo pali min 10 litrów (co da się jeszcze przejść), ale regeneracja kompresora co 15 tkm jest jak dla mnie przesadą (do tego o kompresor trzeba bardziej dbać niż o turbo)
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #123 - Wtorek, 06.10.2009, 18:20:33 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Kozak
NIe lepiej jakis TSI ? np. 1.4 tsi, przynajmniej mlodszy bedzie.
Lepiej, ale droooożej. Niestety póki ten motor jest jeszcze młody i zdobywa kolejne trofea, będzie trzymał cenę.
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #124 - Wtorek, 06.10.2009, 21:01:07 - NIEPRZECZYTANA »

Moze i drozej, ale jak policzysz koszty eksploatacyjne to nie wiem czy nie wyjdzie na to samo w dluzszym czasie :-X

Napisano: Wtorek, 06.10.2009, 21:19:19


http://allegro.pl/item750166263_silnik_golf_5_1_4_tsi.html
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #125 - Czwartek, 08.10.2009, 14:38:27 - NIEPRZECZYTANA »

Tak jak mowi aboz, lepiej ale drozej, o kompresorze wiem ze sa wadliwe ale ponoc da sie zaadaptowac kompresor z mercedesa a z nim juz mniej klopotow...poza tym za 5k to gdybym szukal moglbym znalesc cale corrado z wiazkami, kompem i cala reszta potrzebna do swapa, a tu nie ma nic, a dokupienie osprzetu tanie nie bedzie... co do spalania to niestety w benzynowcu trza sie z tym liczyc, a diesela wstawiac to juz przesada jak dla mnie...
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 08.10.2009, 14:39:45 wysłane przez emtezet » Zapisane

pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #126 - Czwartek, 08.10.2009, 16:11:17 - NIEPRZECZYTANA »

emtezet, tylko zobacz ze ten silnik to bardzo stara jednostka, czesto - jak nie zawsze - skatowana. Moj znajomy ma bardzo ladnego corka g60 i mial sporo problemow z silnikie... najpierw regeneracja kompresora - pasek i kolko, troche posmigal i musial regenerowac caly, przy okazji go rozwiercil i silnik tego nie wytrzymal :(
po zalozenie dolu w idealnym stanie oraz po remoncie glowicy byl na hamowni i wyszlo ok 145 kucy  :(
moim zdaniem lepiej wpakowac 1.8t lub 2.0 16V  ;D
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
dominik Mężczyzna
SEATpassion
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Toledo 1M

« Odpowiedz #127 - Czwartek, 08.10.2009, 16:35:57 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: pakuu1
moim zdaniem lepiej wpakowac 1.8t
np
http://www.allegro.pl/item758028137_silnik_1_8t_a3_golf_octavia_leon_180km_komplet_auq.html
więszky potencjał ,części dużo ,bardziej obeznany i w miarę mniejsze przebiegi
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #128 - Czwartek, 08.10.2009, 17:07:31 - NIEPRZECZYTANA »

poczekaj na okazję.. ostatnio była cupra przejściówka angol bity po dupie i boku.. i własnie poszedł na swapa za 6tys
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #129 - Czwartek, 08.10.2009, 21:49:16 - NIEPRZECZYTANA »

mimo wszystko 4,5 tysia a praktycznie pare zl ktore musialbym wylozyc na to g60 to jest roznica, wiem ze te silniki sa czesto skatowane, ale akurat ten ktory mialbym brac nie jest od jakiegos napalenca...1.8t jest mocno paliwozerne do tego te koszta...tak jak mowilem pytanie jest czysto teoretyczne wiec poki co zbieram opinie...
Zapisane

-adek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: A3 8P 2005r 2.0 TDI

« Odpowiedz #130 - Czwartek, 08.10.2009, 22:34:06 - NIEPRZECZYTANA »

Bierz odemnie całego kompletnego ABF-a wraz z kompem i skrzynią na swapa :P
Zapisane

Lakiernicto 533-996-726
Morgan
Gość



« Odpowiedz #131 - Piątek, 09.10.2009, 06:38:24 - NIEPRZECZYTANA »

jeśli brałbym pod uwagę swapa w takiej ibizie (a przerabiałem ten temat w poprzedniej swojej małej benzynie) to tylko i wyłącznie na 1.8T. G60 będzie tani ale awaryjny i drogi w utrzymaniu. 1.4 TSI ciężki do dostania, mało części jeszcze, mało ludzi się na nich zna i za pewne będzie spory problem z wsadzeniem tego motoru do ibizy - o elektronice to już nawet nie wspominam... A 1.8 T występował przede wszystkim fabrycznie w tej budzie a to na prawdę baaaardzo dużo spraw upraszcza. Da się dorwać 1.8T 150KM w dobrej cenie i wcale one później aż tak dużo nie palą. A są bardzo rozwojowe jak Ci będzie mało. A na pewno będzie ;)
Zapisane
Nikita Kobieta
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba Coupe '00, 1.9 TDI

« Odpowiedz #132 - Piątek, 09.10.2009, 08:45:51 - NIEPRZECZYTANA »

A co można do wrzucić do Cordoby 2000r. zamiast ASV? :)
Zapisane
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #133 - Piątek, 09.10.2009, 08:47:07 - NIEPRZECZYTANA »

ARL  :P
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #134 - Piątek, 09.10.2009, 14:02:22 - NIEPRZECZYTANA »

A co można do wrzucić do Cordoby 2000r. zamiast ASV? :)
po co zmieniac, padl? z tego silnika robia po 200KM :ninja:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Wymiana silnika
Skocz do: