+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Wymiana silnika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wymiana silnika  (Przeczytany 143110 razy)
0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.
Zyga4don Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: SHARAN 1.8 T

« Odpowiedz #105 - Środa, 21.01.2009, 23:38:42 - NIEPRZECZYTANA »

e tam odrazu pół samochodu... najlepiej miec silnik razem z sankami skrzynia polosiami itd... czyli anglika albo cos w nie przód bitego i sie da... do tego chłodnica wiązka zegary.... ups...
widget.... rzeczywiście pół samochodu ;/
Zapisane

<table><tr><td align="center"><iframe border="0" framespacing="0" src="http://dodatki.net/pliki/licznik_do.php?obraz=59&r=2011&m=5&d=21&tekst=ZLOT IKS" frameborder="no" height="50" scrolling="no" width="100"></iframe></td></tr><tr><td align="center"><a href=\"http://dodatki.net\">Dodatki na bloga</a></td></tr></table>
krystek
Świeżak
Offline Offline



Samochód: CORDOBA VARIO1994 2.0GTi

« Odpowiedz #106 - Czwartek, 22.01.2009, 12:25:33 - NIEPRZECZYTANA »

mam cały kompletny silnik ze wszystkimi elementami mechanicznymi i elektrycznymi .Na razie jest jeszcze w drugim aucie wszystko to czeka tylko na decyzję robić przekładkę czy nie
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #107 - Czwartek, 22.01.2009, 14:44:27 - NIEPRZECZYTANA »

Sprzedaj oba, kup jeden.
Zapisane

bochynek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bełchatów
Samochód: Ibiza '95, 1.4 po swapie na 2,0

« Odpowiedz #108 - Czwartek, 22.01.2009, 15:46:13 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Skoro temat o swapie więc i ja się pochwalę. Mój seryjny silnik to 1,4 i w chwili obecnej wkładany jest 2,0 8V.
Zadbałem o wszystko czyli kupiłem: silnik z osprzętem, skrzynię biegów, wiązkę elektryczną, calutkie zawieszenie. 1,4 jest już wyciągnięty i obecnie siedzi już 2,0. Mam problemy z elektryką bo wygląda jakby nie była z tego auta.
Ma może ktoś schemat instalacji elektrycznej do silnika 2,0?? Wiązka 1,4 w środku różni się czymś od 2,0??
Pozdrawiam
Zapisane

Mam Tak Samo Jak Ty Miasto Moje A W Nim.....

, chcesz zobaczyć moją pszczółkę? zapraszam na www.ibizabochynka.prv.pl

SZUKASZ CZĘŚCI DO IBIZY :?: :arrow:KLIKNIJ

krystek
Świeżak
Offline Offline



Samochód: CORDOBA VARIO1994 2.0GTi

« Odpowiedz #109 - Piątek, 23.01.2009, 12:01:06 - NIEPRZECZYTANA »

wiesz sprzedać oba  :-\  to nie głupi pomysł
 tylko gdzie znajde na raz takich dwóch głupich  ;D
Zapisane
Rozkurcz Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: mam to wiedziec?
Samochód: Ibiza 94' 1.6 ABU

« Odpowiedz #110 - Czwartek, 23.04.2009, 09:20:23 - NIEPRZECZYTANA »

Witam. Mam pytanko do specjalistów. Czy duże problemy sprawi zamontowanie silnika 1.6 AFT w miejsce 1.6 ABU w Ibi 94? Jak wygląda sprawa z osprzętem i instalacją gazową? Czy gra jest warta świeczki? Znalazlem właśnie fajny silniczek w bardzo dobrym stanie... Proszę o jakieś porady :eye: 


Pozdrawiam!
Rozkurcz


od KYS: Szukaj!

Edit: Sorka

Ewentualnie chciałbym spytać, jaki silnik sprawiłby najmniej problemów przy przełożeniu w miejsce obecnego ABU, który zdechł śmiercią naturalną :) Chciałbym, żeby był to mocniejszy motor, bo obecny z 75 koniami jest troszkę za słaby :)

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Piątek, 24.04.2009, 11:43:03 wysłane przez Rozkurcz » Zapisane

:::MALINIAK PRODUCTS:::
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #111 - Piątek, 24.04.2009, 20:52:01 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Rozkurcz
Ewentualnie chciałbym spytać, jaki silnik sprawiłby najmniej problemów przy przełożeniu w miejsce obecnego ABU,
Taki sam
Cytat: Rozkurcz
Czy duże problemy sprawi zamontowanie silnika 1.6 AFT w miejsce 1.6 ABU w Ibi 94?
takie same jak zamontowanie ABF 150 KM :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Endriu Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe...
Samochód: Seat Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #112 - Piątek, 03.07.2009, 17:35:35 - NIEPRZECZYTANA »

Witam!

Panowie jaki silnik będzie najlepszy na swapa zamiast jednostki 1.4 AEX?chodzi o stosunek włożonej kasy do efektów dzielone przez przeróbki.Chodzi mi o optimum.Wiadomo kasy i przeróbek jak najmniej mocy najwięcej?

- VR6 z mk3
- 1.8T
- 2.0

chyba ze macie inne typy...zapraszam do wymiany poglądów.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 03.07.2009, 17:38:26 wysłane przez Endriu » Zapisane

"Odważni nie żyją wiecznie.Ostrożni nie żyją w ogóle"
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #113 - Piątek, 03.07.2009, 18:57:24 - NIEPRZECZYTANA »

Stawiałbym na 1,8T, a to z tej prostej przyczyny, że ma turbo. Atmosferyczne 2,0 nie nadają się tak do modzenia, a VR jest przyciężkawy i trzeba sporo przerobić pod motor. Zapytaj raszjana ile go kosztowało wsadzenie VR-a do Corbolota.
Zapisane
proximo Mężczyzna
skator
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: 3 city
Samochód: Ibiza 00 AKK

« Odpowiedz #114 - Sobota, 25.07.2009, 07:57:10 - NIEPRZECZYTANA »

witam mam pytanie odnosnie zamiany silnika 1.4 AKK MPI na silnik 1.6 8V czy kots moze robil taki przezut?? w zwiasku z tym mam kilka pytan:
1. czy podejdzie mi osprzet od silnika 1.4
2. czy bede musial  wymieniac skrzynie biegow
3. czy jest mozliwosc przeprogramowania komputera do sterowania silnikiem
4. czy bede musial wymieniac cos  z zawieszenia????? lub innych czesci

o tym silniku narazie wiem tylko ze jest z seata corodoby z 2000r. ma 75 km i 8V z gory dziekuje za odopiedz:D

Podpinam sie pod te pytania. Jestem ciekaw odpowiedzi.
Zapisane

efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #115 - Sobota, 25.07.2009, 10:22:04 - NIEPRZECZYTANA »

częściowo ten temat może odpowiedzieć na niektóre pytania:
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=31.0
tak więc wygląda tak, że 1.4 8v i 16v ma tą samą skrzynię, więc tutaj chyba przekładkę można zrobić bez większego problemu... natomiast przy 1.6 - to tutaj kogoś kto to zrobił trzeba byłoby podpytać
« Ostatnia zmiana: Sobota, 25.07.2009, 10:26:35 wysłane przez efmk » Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
proximo Mężczyzna
skator
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: 3 city
Samochód: Ibiza 00 AKK

« Odpowiedz #116 - Sobota, 25.07.2009, 10:39:14 - NIEPRZECZYTANA »

z tego co z etki kojaze to 1.6 tez mialy skrzynie dxk (od 1.4) choć moge sie mylic
Zapisane

mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Audi A6 4F. 2,0 TDI/ czarny dupowoz/ B Klasse 2,0 cdi

« Odpowiedz #117 - Sobota, 25.07.2009, 15:20:21 - NIEPRZECZYTANA »

1,4 i  1,6 maja  zeczywiscie  maja  takie  same  skrzynie ,  chociaz  co  niekture  moga  röznic  sie  przelozeniami  trzeba  sprawdzac  oznaczenia boczne ( cyfry )
Zapisane

Duzo gratow do AFN, pompy opony wtryski  leza w garazu
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #118 - Sobota, 25.07.2009, 15:48:01 - NIEPRZECZYTANA »


no podobne to to jest...
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
proximo Mężczyzna
skator
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: 3 city
Samochód: Ibiza 00 AKK

« Odpowiedz #119 - Niedziela, 26.07.2009, 19:49:29 - NIEPRZECZYTANA »

fakt inna litera na koncu :D moj blad.
Zapisane

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Wymiana silnika
Skocz do: