+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Wymiana silnika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wymiana silnika  (Przeczytany 143017 razy)
0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.
John Doe Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Samochód: Cordoba - 1997 - 1,9 D

« Odpowiedz #150 - Poniedziałek, 02.11.2009, 13:33:09 - NIEPRZECZYTANA »

Spiders---> masz racje.Zawsze lepiej mieć sprawniejsze hamulce. Tylko chyba nie ma co wpadać w paranoje,wiele zależy od stopnia modyfikacji i zmiany charakteru samochodu. Weź tylko pod uwagę że 1,9 D , 1,9SDI i 1,9 TDI 90 KM maja ten sam układ hamulcowy z tego co wyczytałem z danych.I jest on wystarczający.Jeśli by się okazało że nie to oczywiście zostałby usprawniony.
Różnice w osiągach nie są aż takie porażające żeby seryjnie montowany układ hamulcowy zmiękł za szybko. Zauważ że wiele osób chipujących silniki i podnoszący ich moce i momenty o kilkadziesiąt KM I Nm zostaje przy seryjnych hamulcach.....
I zupełnie nie zrozumiałeś mojej motywacji co do zmiany silnika.

Mógłbyś się jeszcze wypowiedzieć w pozostałych istotnych dla mnie kwestiach mechanicznych?

A co do techniki jazdy motocyklem to widać że nie jeździłeś, położenie się nie jest żadnym sposobem na hamowanie czy uniknięcie przeszkody, tak samo jak "przelot po polu między drzewami" ale to taki mały OT :)

Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 02.11.2009, 13:49:28 wysłane przez John Doe » Zapisane
pitro82 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: SEAT CORDOBA VARIO 98"

« Odpowiedz #151 - Piątek, 05.02.2010, 22:17:03 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.Jestem tu nowy i rzadko korzystam z forum, ale szukam informacji na temat Swapa z okolic śląska,czy może jest ktoś kto podioł by się swapa lub moze jakis dobry warsztat który zrobił by swapa za rozsądne pieniądze


od KYS: Proponuję zacząć przygodę z forum od zapoznania się z regulaminem i zaprzyjaźnieniem z funkcją "szukaj".
« Ostatnia zmiana: Piątek, 05.02.2010, 22:22:14 wysłane przez KYS » Zapisane
krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #152 - Piątek, 19.03.2010, 12:56:39 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.
Kolega ma problem jak w temacie. Padł mu silnik - miał AKK z numerem od 064 507, a chce kupić i wymienić na AKL. Czy jest to możliwe? Gdzie można to dokładnie sprawdzić? Z góry dzięki za odpowiedzi.

od raby: Proponuję zacząć przygodę z forum od zapoznania się z regulaminem i zaprzyjaźnieniem z funkcją "szukaj".
« Ostatnia zmiana: Piątek, 19.03.2010, 13:03:11 wysłane przez raby » Zapisane

holek514 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Golf 3

« Odpowiedz #153 - Środa, 31.03.2010, 08:01:28 - NIEPRZECZYTANA »

hej. Mam problem. Mam golfa 3. Był on z silnikiem 1.9TD, ale nadszedł czas na zmiane. Znajomy powiedział że silnik od ibizy 1.9SDI będzie pasował po zmienieniu wtryskiwacza z czujnikiem na zwykły i wstawieniu pompy od zwykłego diesla. ja wstawiłem od TD i dziwnie chodzi. Wolno z obrotów zchodzi i jest słaby. czy może to być przez tą pompe?

od KYS: Najpierw zapraszam do zapoznania się z regulaminem forum.
« Ostatnia zmiana: Środa, 31.03.2010, 09:32:21 wysłane przez KYS » Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #154 - Środa, 31.03.2010, 08:04:32 - NIEPRZECZYTANA »

Musisz wyregulowac pompe.
Zapisane
mcaris Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Była Cordoba '94, 1.6 ABU jest LEON 00 1.6 AKL

« Odpowiedz #155 - Środa, 07.04.2010, 19:34:23 - NIEPRZECZYTANA »

Witam może ktoś odpowie  ;D  przymierzam się do wymiany silnika obecnie abu 1.6 cordoba i tu moje pytanie czy silnik od golfa 3 gt 2.0 bedzie pasował mogę go wyrwać okazyjnie od kumpla bo mój silniczek już się sypie niedawno wymieniłem uszczelkę pod głowicą w stolicy koszt 650 zeta nieźle co? jeśli ten silnik podejdzie to co jeszcze trzeba wymienić pyta bo jestem świerzakiem w tej dziedzinie  ;D  ;D  z góry dzięki z odp.
Zapisane
daniels81
Gość



« Odpowiedz #156 - Środa, 07.04.2010, 20:15:28 - NIEPRZECZYTANA »

jak koszt 600 zeta Cie przeraża to odpuść przekładkę bo będziesz musiał wymienić połowę auta silnik to nie wszystko dojdą ci hamulce wiązka komp zegary itp itd...
Zapisane
mcaris Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Była Cordoba '94, 1.6 ABU jest LEON 00 1.6 AKL

« Odpowiedz #157 - Sobota, 10.04.2010, 07:57:37 - NIEPRZECZYTANA »

zegary to nie problem bo już  mam z  golfa 3 (mfa)  a 600 to nie tak źle bo jak pisałem wyżej za wyminę uszczelki zapłaciłem taką kaske mogłem od razu pomyśleć o wymianie. W sumie musze coś z tym silnikiem zrobić na nowe auto na razie mnie nie stac zastanawiałem sie tez nad 1.6 sx bo jeśli chodzi o robociznę  to zrobi mi to kumpel ma warsztat ja mam mu dostarczyć "części"
Zapisane
MichalCord Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Cordoba, 00', 1,6

« Odpowiedz #158 - Poniedziałek, 17.05.2010, 16:06:35 - NIEPRZECZYTANA »

Mam Cordobę Vario z 2000r. i jakiś czas temu zatarłem w niej silnik 1,6 ALM. Czy możliwe jest wsadzenie do tego samochodu silnika 1,6, ale AFT? Dokładniej chodzi mi o to, czy taka zamiana pociągałaby za sobą wiele koniecznych modyfikacji, czy może nie byłaby to skomplikowana sprawa? (chciałbym AFT, bo ma 26 KM więcej)

od KYS: Poczytaj regulamin forum!
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 17.05.2010, 16:39:26 wysłane przez KYS » Zapisane
Panbary Mężczyzna
Radek
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Cordoba SX AEE

« Odpowiedz #159 - Czwartek, 03.06.2010, 17:50:33 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, będę potrzebował Waszej pomocy :)

Silnik w mojej Cordobie odmówił posłuszeństwa i chyba czeka mnie jego wymiana. Pierwszy i drugi cylinder kompletnie nie trzyma kompresji a naprawa ma wyjść drożej od wymiany. Nie ma jeszcze dokładnej diagnozy, w którym miejscu co nawaliło. To będę wiedział pewnie w przyszłym tygodniu, jak wypłata wpłynie na konto.

Interesuje mnie czy oprócz bazowego AEE mogę wrzucić pod maskę coś innego np. AFT? Zależy mi na ograniczeniu kosztów więc chciałbym aby osprzęt pasował do nowego motoru. Co proponujecie?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :)
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 03.06.2010, 17:51:35 wysłane przez Gieerek » Zapisane

jasieceq Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba Sedan 1994 1.4

« Odpowiedz #160 - Środa, 06.04.2011, 16:58:17 - NIEPRZECZYTANA »

Witam! szukam pomocy w rozwiazaniu problemu z silnikiem. Mam silnik , do wymiany. Silnik cztero punktowy. Czy jest mozliwosc zamiany dołu silnika z rocznika 1993. Silnik jednopunktowy seata cordoby. Mam problem ze znalezieniem silnika cztero punktowego. W moim silniku luzy na panewkach na wale korbowym ,silnik mocno rzepoli. Czekam na szybka odpiwiedz z gory dziekuje. PS. czy mozna zastapic innym modelem silnika. Mialem propozycje kupna silnika od golfa 3 , ale nie wiem czy  znalazlby sie taki fachowiec ktory podjął by się naprawy owego silnika pojemnosc tego silnika to 1.8 ,4 punktowy. Kupiłem seata w grudniu , pojeździłem 2 miesiące i zacząl rzępolić silnik. Czy jest szansa sprawdzenia silnika czy byl picowany? Olej w silniku był wlewany "5 W50" moblil one.


Przepraszam , za kiepską pisownię oraz dykcję

aboz rzecze: Scalone. Dopisuj się do istniejących wątków.
« Ostatnia zmiana: Środa, 06.04.2011, 17:14:44 wysłane przez aboz » Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #161 - Środa, 06.04.2011, 17:18:56 - NIEPRZECZYTANA »

Pytanie zasadnicze. Co to jest silnik cztero punktowy?
Możesz wsadzić do auta każdy silnik, zwłaszcza z grupy VW. Kwestia kosztów. Nie chcesz bawić się w kombinacje szukaj silnika o tych samych parametrach z golfa III, polo, passata z podobnych roczników.
Zapisane
Cobra25 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Laguna 1.6 16V seata narazie brak

« Odpowiedz #162 - Środa, 06.04.2011, 20:49:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: aboz
Co to jest silnik cztero punktowy?
pewnie chodzi mu o wielopunkt tylko gdzieś usłyszał czteropunkt bo tyle świec i dlatego tak napisał he :)
Zapisane

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy?
beens Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza III 1.4 AKK 2000r

« Odpowiedz #163 - Czwartek, 02.02.2012, 01:24:28 - NIEPRZECZYTANA »

Witam! Oczywiście autko chodziło bez problemu przy mrozach -30st a przedwczoraj przy -14 zamarzła odma i głupek zamiast wyłączyć silnik jak tylko zapaliła się kontrolka braku ciśnienia stwierdziłem że na wolnych obrotach się "coś" może rozgrzeje bo przecież plamy oleju nie ma, bagnet ok, a sam olej wymieniałem miesiąc temu. Wynik moich wspaniałych poczynań... tak jak w temacie..... Swoje po głowie już dostałem więc proszę Was o radę. Chcę się pozbyć tego silnika bo jest to bardzo nieudany motor seata (dużo poczytałem i rozmawiałem z dwoma serwisami seata). Czy skoro teraz muszę szukać nowego silnika (bo nie opłaca mi się remont - za dużo rzeczy poleciało) to czy mogę uciekać w inny silnik do których moja skrzynia, łapy itd będą pasowały - AKL? Jaki silnik jest najbardziej bliźniaczy w tym przypadku? Czy raczej wymieniać na AKK i uciekać z autkiem?? Byłoby szkoda bo mam sentyment:(
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #164 - Czwartek, 02.02.2012, 06:12:59 - NIEPRZECZYTANA »

Jak masz wymieniać to wsadzaj mocniejszy motorek. Przy 1,4 75KM skrzynia ta sama, więc wystarczy dołożyć kompa do ceny i będzie git.
Zapisane
Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Wymiana silnika
Skocz do: