+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» ściąganie na bok
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2 3 ... 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: ściąganie na bok  (Przeczytany 35543 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
grzesiekcordi1 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Brzeg Dolny
Samochód: Seat Cordoba GLX 95' 1,6

« Sobota, 09.06.2007, 06:27:40 - NIEPRZECZYTANA »

Witam wszystkich.
Być może wyda się to śmieszne i nieprawdopodobne,ale muszę o tym napisać.
Otóż mam wrażenie,że przy jeżdzie z włączoną klimą ściąga mi moją Cordi nieco na prawo.
Co o tym sądzicie,czy są to tylko moje urojenia,czy coś w tym jest. Zastrzegam,że nie jeżdżę po pijaku.
I jeszcze jedno. Ostatnio podczas kręcenia kierownicą słyszę jakieś dziwne dźwięki(takie trzeszczenie) właśnie w okolicy steru.Za nic nie mogę tego zlokalizować.Dzieje się tak na ogół w czasie gorących dni,a garażuję pod chmurką.
Pozdrawiam.
From aboz:
Co do trzeszczenia kierownicy, temat był. Szukajcie a znajdziecie :czytaj:
Zapisane

grzesiekcordi1
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #1 - Sobota, 09.06.2007, 06:33:33 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdz cisnienie w kolach .Nierowne ciśnienie ma duży wplyw naściąganie.
Na trzeszczenie kokpitu lekarstwem jest Plak ale trzeba to powtarzac...
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #2 - Sobota, 09.06.2007, 07:42:52 - NIEPRZECZYTANA »

Moze sie myle ale zgodnie z przepisami auto powinno wlasnie leciutko sciagac w prawo, zeby w przypadku zasniecia za kierownica nie isc na czolowke tylko skierowac nas do rowu.
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #3 - Sobota, 09.06.2007, 09:12:29 - NIEPRZECZYTANA »

Tracer,  CO to jest Plak ?
Zapisane

Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #4 - Sobota, 09.06.2007, 09:25:34 - NIEPRZECZYTANA »

Plak to taki środek do czyszczenia wnętrza.Zawieraa silicon który smaruje i łagodzi  trzeszczenie na jakiś czas.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #5 - Sobota, 09.06.2007, 12:06:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "vertor"
Moze sie myle ale zgodnie z przepisami auto powinno wlasnie leciutko sciagac w prawo, zeby w przypadku zasniecia za kierownica nie isc na czolowke tylko skierowac nas do rowu.

Ciekawa sprawa - jesteś w stanie podać, gdzie szukać takiego przepisu? Zaciekawiło mnie to  ;-)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #6 - Sobota, 09.06.2007, 12:52:30 - NIEPRZECZYTANA »

W sumie to nie wiem, ale slyszalem ze sa takie wytyczne przy produkcji aut
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
grzesiekcordi1 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Brzeg Dolny
Samochód: Seat Cordoba GLX 95' 1,6

« Odpowiedz #7 - Sobota, 09.06.2007, 15:48:59 - NIEPRZECZYTANA »

Plakiem smaruję kokpit od dawna.Problem w tym,że to nie kokpit trzeszczy tylko kierownica.
Zapisane

grzesiekcordi1
dominik Mężczyzna
SEATpassion
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Toledo 1M

« Odpowiedz #8 - Sobota, 09.06.2007, 15:53:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "grzesiekcordi1"
Plakiem smaruję kokpit od dawna.Problem w tym,że to nie kokpit trzeszczy tylko kierownica.

To może silikon w sprayu pomoże ;-)

A co do ściągania na prawo to zauważyłem że większość aut tak ma
Zapisane
e.jacek Mężczyzna
...teeen-tego...
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Częstochowa
Samochód: Ibiza 6K2 '00 1.9 AGP

« Odpowiedz #9 - Sobota, 09.06.2007, 16:20:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "vertor"
Moze sie myle ale zgodnie z przepisami auto powinno wlasnie leciutko sciagac w prawo, zeby w przypadku zasniecia za kierownica nie isc na czolowke tylko skierowac nas do rowu.

aa,gdzie to ty takie banialuki wyczytał-nic z tych rzeczy,auto ma się prowadzić,oczywiście tak jak jest ukształtowana nawierzchnia,gdy prowadzi się prosto mimo nierównosci,to sjuż sygnał że nie jest teges... :rock:
Zapisane

IBIZA ...A MRUCZY JAK PRAWDZIWA KOBIETA
-------------------------------------------------------
WSZELKIE POTRZEBNE ZEZWOLENIA
Red
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Chorzów
Samochód: Cordoba '03 1.2 AZQ

« Odpowiedz #10 - Sobota, 09.06.2007, 20:08:36 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "vertor"
Moze sie myle ale zgodnie z przepisami auto powinno wlasnie leciutko sciagac w prawo, zeby w przypadku zasniecia za kierownica nie isc na czolowke tylko skierowac nas do rowu.


Nie ma takigo przepisu przynalmniej w prawie o ruchu drogowym
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #11 - Niedziela, 10.06.2007, 21:42:34 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "dominik"
A co do ściągania na prawo to zauważyłem że większość aut tak ma
takie sa nasze drogi, pobocze nizej dlatego tak sciaga  :los:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #12 - Niedziela, 10.06.2007, 22:05:26 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "dominik"
A co do ściągania na prawo to zauważyłem że większość aut tak ma

A to raczej przez to, że 99,99% samochodów ma półosie niejednakowej długości  ;-)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
heartless Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Olsztyn
Samochód: Ibiza '94 AAZ

« Odpowiedz #13 - Niedziela, 10.06.2007, 22:18:30 - NIEPRZECZYTANA »

Tutaj bym się skłąniał raczej do propozycji raby'ego, większość dróg u nas ma profil "spadku" do krawędzi jezdni.
Zapisane

Ibiza 1,9 TD (AAZ) '94                               
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #14 - Niedziela, 10.06.2007, 22:25:30 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "heartless"
większość dróg u nas ma profil "spadku" do krawędzi jezdni.
dokladnie, i aby sprawdzic sciaganie trzeba znalezc naprawde droge w idealnym stanie  :chytry:
sprawnego samochodu na idealnej drodze nie sciaga  :!:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: [1] 2 3 ... 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» ściąganie na bok
Skocz do: