+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» ładowanie, kontrolka ładowania ...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4 ... 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: ładowanie, kontrolka ładowania ...  (Przeczytany 68920 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
pawlo1123 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Dąbrowa Górnicza
Samochód: Ibiza '04 bby

« Odpowiedz #15 - Piątek, 13.02.2009, 19:29:39 - NIEPRZECZYTANA »

Witam. Zostawiłem samochód w garażu na dwa tygodnie. Dzisiaj idę po niego, odpalam, zapalił za pierwszym ale na desce rozdzielczej cały czas pali się lampka od ładowania. Bez względu na obroty silnika lampka pali się cały czas. Co mogło się stać? Jak zaprowadzałem auto do garażu dwa tygodnie temu wszystko było ok. Czyżby od samego stania mogło się coś stać z alternatorem? Pomóżcie. Ładowanie sprawdzałem, nie ma. Na zgaszonym silniku 11.50 V a na zapalonym 11.26V. Byłem w aso to powiedzieli że oni się tym nie zajmują tylko maja podpisana umowę z firmą która się na tym zna. Regeneracja od 400-600zl a nowy 1500zl. O nowym nawet nie ma mowy, ale powiedzcie bo nie chce mi się wierzyć żeby alternator był do regeneracji po 35000km przebiegu, bo tyle właśnie mam. Czy po podłączeniu do vaga coś powinno wykazać apropo tej usterki? Bo jestem prawie pewny że ci goście z aso nawet go do kompa nie podłączali.
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #16 - Piątek, 13.02.2009, 19:37:20 - NIEPRZECZYTANA »

Wal do "pana Kazia" - co się zajmuje elektryką samochodowa.

Nowy altek dla Ciebie kosztuje 220+20przesyłka na Allegro:  http://www.allegro.pl/item552333466_alternator_seat_vw.html

Może tez być walnięty regulator napięcia.
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

pawlo1123 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Dąbrowa Górnicza
Samochód: Ibiza '04 bby

« Odpowiedz #17 - Piątek, 13.02.2009, 19:54:18 - NIEPRZECZYTANA »

Na allegro wiadomo, ceny są takie a nie inne. Wiem o tym. Zastanawia mnie to że to nie stało się w trakcie jazdy tylko po dwutygodniowym postoju. Samo z siebie by się stało?
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #18 - Piątek, 13.02.2009, 20:01:01 - NIEPRZECZYTANA »

Ja też tak miałem, ze po miesiącu stania auta w garażu (zima) - po 2 tygodniach ciężko było odpalić - a po miesiącu padł akumulator. No ale Ty masz trochę inny problem.
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #19 - Piątek, 13.02.2009, 20:09:20 - NIEPRZECZYTANA »

wg mnie bardziej od altek powiedział papa niż regulator... na drugi raz bedziesz wiedział że odpina się aku jeżeli auto ma stać jakiś czas bez ładowania (czytaj jazdy)..
o aso powinieneś zapomnieć w momencie gdy skończyła Ci sie gwarancja..
ja bym jeszcze spróbował naładować aku najpierw porządnie z 12h na prostowniku bo miałem podobną sytuację że aku (źrodło) dawało lipne napięcie i altek nie działał...
Zapisane
pawlo1123 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Dąbrowa Górnicza
Samochód: Ibiza '04 bby

« Odpowiedz #20 - Piątek, 13.02.2009, 20:20:46 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kacperix
wg mnie bardziej od altek powiedział papa niż regulator...
hmmm nie rozumiem
Cytat: kacperix
na drugi raz bedziesz wiedział że odpina się aku jeżeli auto ma stać jakiś czas bez ładowania (czytaj jazdy)..
to ze od stania moze rozladować sie akumulator to ja wiem, tylko ze mi sie akumulator nie rozladował. Chyba nie chcesz powiedzieć, że jak nie odłączę akumulatora, gdy ma stać dłuższy czas, to może od tego popsuć się alternator.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #21 - Piątek, 13.02.2009, 20:42:09 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: pawlo1123
Zastanawia mnie to że to nie stało się w trakcie jazdy tylko po dwutygodniowym postoju. Samo z siebie by się stało?
a co powiesz na to ze postawilem samochod w niedziele a w piatek nie mial juz ladowania? Stal na powietrzu w robocie. Odlpalam a tu kontrolka sie zaplalila, wlaczam radio sprawdzam napiecie na aku (mam taki miernik) a tu ladowanie jakies slabe, jak dolaczylem wiecej odbiornikow to napiecie spadlo.
Na nastepny dzien ladowal na 15V a kontrolka tez sie zapalila.
regulator poszedl do wymiany, od tak z siebie padl.
pawlo1123, nie przejmuj sie kacperix, troszke bredzi :P
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #22 - Piątek, 13.02.2009, 20:51:10 - NIEPRZECZYTANA »

Aleś się cze3pił tego nieużywania auta.
Nikt Ci nie wyjaśni dlaczego akurat wtedy coś padło. Zacznij od:
Cytat: kacperix
ja bym jeszcze spróbował naładować aku najpierw porządnie z 12h na prostowniku
Następny krok to sprawdzenie regulatora, ewentualnie wymiana, albo naprawa/wymiana alternatora.
Zapisane

pawlo1123 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Dąbrowa Górnicza
Samochód: Ibiza '04 bby

« Odpowiedz #23 - Środa, 18.02.2009, 18:45:56 - NIEPRZECZYTANA »

Miałem racje siadło parę rzeczy m.in regulator napięcia od wilgoci, no czyli od stania. Gdyby jeździł nic takiego by się nie stało.
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #24 - Środa, 18.02.2009, 21:50:28 - NIEPRZECZYTANA »

Kup altka BOSCHa a nie Valeo bo są wytrzymalsze. Można znależć na  allegro za ok 100 pln. Co do usterki to pierwsza wskazówka,że był regenerowany, tzn. mogły być luty na diodach a nie zgrzewy i się utleniły jak nie było jazdy :(
http://aukcja.onet.pl/search.php?string=bosch+alternator&from_showcat=1&category=4141&country=1&location_radio=2&distance=1&st=gtext&order=t&listing_sel=2&listing_interval=7&price_to=160&p=0
« Ostatnia zmiana: Środa, 18.02.2009, 21:58:17 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
pawlo1123 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Dąbrowa Górnicza
Samochód: Ibiza '04 bby

« Odpowiedz #25 - Środa, 18.02.2009, 23:00:02 - NIEPRZECZYTANA »

Regenerowany wcześniej nie był gdyż jestem pierwszym właścicielem.
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #26 - Czwartek, 19.02.2009, 06:52:21 - NIEPRZECZYTANA »

Kup w takim razie nowy Boscha za ok 400 pln i wymien. Będzie na lata. ja taki mam 70A.
Koszt około 350pln na allegro. Nie bierz valeo bo ja taki kupiłem używany i okazało sie ze był lutowany i dawał tylko 13 Voltów napiecia :( Wróciłem do Boscha 70A
1500 za wymiane w ASo to szok  :rotfl:
Ale u nich to norma :(
A wymienic można samemu przynajmniej w ALM-ie w góra 30 min.
Jak to zrobić jest w moim podpisie :)

Po za tym wygląda na to,że te kilkuletnie , nawet 5-6 letnie sa bardziej trwałe od tych nowych.
Ciekaw jestem jakiej firmy był Twój i co sie zepsuło ??

Możesz jeszcze spróbować delikatnie opukać korpus  altka bo może szczotki się zawiesiły....
i opadną .
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 19.02.2009, 07:07:01 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
albin111 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Hel /Gdynia
Samochód: Toledo '92, 1.6i LPG

« Odpowiedz #27 - Środa, 10.06.2009, 09:29:17 - NIEPRZECZYTANA »

mam problem myłem sobie silnik  i po myciu nie ma ładowania swieci kontrolka regulator napiecia ma pare miesiecy co mogło sie stac
Zapisane

<br />
vicotel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Ibiza 2003 1,9 TDI

« Odpowiedz #28 - Środa, 10.06.2009, 18:45:50 - NIEPRZECZYTANA »

Może zalałeś alternator wodą może jak wyschnie się naprawi
Zapisane


albin111 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Hel /Gdynia
Samochód: Toledo '92, 1.6i LPG

« Odpowiedz #29 - Środa, 10.06.2009, 20:30:05 - NIEPRZECZYTANA »

Może zalałeś alternator wodą może jak wyschnie się naprawi

minał dzien i lipa

dzis mierzyłem i raz 12V a raz 15,5V ?
Zapisane

<br />
Strony: 1 [2] 3 4 ... 7   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» ładowanie, kontrolka ładowania ...
Skocz do: