+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4 ... 22   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem ze znikającym płynem chłodzącym...  (Przeczytany 180327 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
marmax3 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Była: Cordoba '97 1.4 AEX, Jest: Citroen C4 Picasso 1.6 VTi

« Odpowiedz #15 - Czwartek, 11.01.2007, 11:58:03 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "raby"
marmax3, Ja bym dziekowal za taki termostat... a nie marudzil!

za mój termostat szybciej otwierający duży obieg?? Na razie mnie to gila - ale jak się pojawią mrozy (o ile się pojawią) to już będzie mi trochę przeszkadzało, że dojazd do pracy nie wystarcza na porządne ogrzenie powietrza - bo jak tu choćby utrzymać czystą przednią szybę? Zdecydowanie wolałbym jednak termostat później otwierający duży obieg.
Zapisane

Cordoba: Yaris Verso: Citroen C4 Picasso:
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #16 - Czwartek, 11.01.2007, 12:56:36 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "marmax3"
za mój termostat szybciej otwierający duży obieg?? Na razie mnie to gila - ale jak się pojawią mrozy (o ile się pojawią) to już będzie mi trochę przeszkadzało, że dojazd do pracy nie wystarcza na porządne ogrzenie powietrza - bo jak tu choćby utrzymać czystą przednią szybę? Zdecydowanie wolałbym jednak termostat później otwierający duży obieg.

Ja mam taki ze max temp do 1 kreski idzie czyli 60-70 st.
Na nowym ciagle mialem 100st.
U mnie grzeje jak trzeba....
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
SMERU
Gość



« Odpowiedz #17 - Czwartek, 11.01.2007, 15:34:15 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "marmax3"
jak się pojawią mrozy (o ile się pojawią) to już będzie mi trochę przeszkadzało, że dojazd do pracy nie wystarcza na porządne ogrzenie powietrza - bo jak tu choćby utrzymać czystą przednią szybę? Zdecydowanie wolałbym jednak termostat później otwierający duży obieg.
- ale termostat otwiera duży obieg gdzieś w okolicach 90 C. Tobie otwiera ciut wcześniej powiedzmy przy 85 C. Jak temperatura spadnie o jakieś 5 C, to się zamyka i nie idzie ciepło na chłodnicę, nagrzewa się otwiera i tak ciągle. Nagrzewnica jest w małym układzie więc w niej masz ciepłe powietrze nawet jak chłodnica jest zimna. Myślę że nie zauważysz różnicy między powietrzem z nagrzewnicy rozgrzanej do 85 C a do 90 C. U mnie też wskazówka temperatury jest minimalnie pochylona w lewo jak się nagrzeje. Stoi tam i się nie rusza.  :satan:
Zapisane
Rozkurcz Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: mam to wiedziec?
Samochód: Ibiza 94' 1.6 ABU

« Odpowiedz #18 - Czwartek, 11.01.2007, 16:35:38 - NIEPRZECZYTANA »

A więc po problemie już.

Uszczelka pod glowicą jest ok, olej czyściutki. Dopatrzyłem się dalikatnego, dosłownie minimalnego wycieku, który podczas jazdy potrafił w 3 dni wypocić 2 litry płynu z obiegu.

Musiałem troszkę poprawić po konstruktorze :los: szlifowanie itp, bo uszczelka od termostatu nie uszczelniała, stąd ten wyciek. Przejechałem 120km, wskazówka w trasie powyżej 1/4, w mieście prawie połowa... Czy tak ma być???

Pzdr
Zapisane

:::MALINIAK PRODUCTS:::
heartless Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Olsztyn
Samochód: Ibiza '94 AAZ

« Odpowiedz #19 - Piątek, 12.01.2007, 09:45:45 - NIEPRZECZYTANA »

Na moje oko, to masz za duże wahania - termostat nie daje rady. Na forum jak poszukasz, to znajdziesz opinie, że niektóre od nowości porafią być zepsute :(
Zapisane

Ibiza 1,9 TD (AAZ) '94                               
corass
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Toledo II, 2000, ASV

« Odpowiedz #20 - Piątek, 11.05.2007, 10:38:15 - NIEPRZECZYTANA »

ja odświerzam temat.
ja mam wyciek z chlodnicy - pod samochodem jest plama (nie jest to olej :) ). dzowniłem własnie do ludzi od chlodnic i mi powiedzieli ze trzeba cala i to jakies 250zl... ja podejrzewam ze jest to wyciek gdzies na wezyku. pytanie: czy trzeba cala chlodnice czy moze cos innego - moze ten wezyk??
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #21 - Piątek, 11.05.2007, 10:41:42 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "corass"
ja podejrzewam ze jest to wyciek gdzies na wezyku. pytanie: czy trzeba cala chlodnice czy moze cos innego - moze ten wezyk??

Uwaga uruchamiam szklaną kule...  :zakrecony:

Jeżeli jest wyciek z węża od chłodnicy to nie wymieniaj chłodnicy...

Może sprawdź najpierw z czego dokładnie leci, a później będzie można zastanawiać się jak to naprawić :?:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #22 - Piątek, 11.05.2007, 10:56:52 - NIEPRZECZYTANA »

Predzej ci eknie na połaczeniu węża z chlodnicą .
Trza zdjąć , syf oczyścić a jak guma tarda ...wymienić.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
heartless Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Olsztyn
Samochód: Ibiza '94 AAZ

« Odpowiedz #23 - Piątek, 11.05.2007, 13:46:29 - NIEPRZECZYTANA »

Wrzuć autko na kanał jak masz takowy albo właduj się sam pod nie jak kanału nie masz i oblookaj wszystko dokładnie. Często puszcza na łączeniach węża z chłodnicą jak chłopaki wyżej już pisali.. Twoi ludzie od chłodnic zdecydowanie chcą wyciągnąć kasę od Ciebie, jeśli kazali Ci kupić chłodnicę bez oglądania, tylko przez telefon.
Zapisane

Ibiza 1,9 TD (AAZ) '94                               
Mirea
Gość



« Odpowiedz #24 - Środa, 25.07.2007, 20:00:18 - NIEPRZECZYTANA »

Gubię wodę. Nie mam grzania w środku w kabinie. Jak doleję i jeżdzę wolno i "zachowawczo" to wyciek jest mały. Jak gnam - praktycznie zbiornik wyrówwnawczy jest pusty.  Mokro mam pod zbiorniczkiem, na wahaczu jest cała masa wody. Śmierdzi płynem w kabinie. Co jest do janej?? któędy ucieka? wężyki pod zbiorniczkiem zachowują się normalnie, kurde, nie wiem co i jak

Cordoba 97 AEX 1.4
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #25 - Środa, 25.07.2007, 20:17:43 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Mirea"
Mokro mam pod zbiorniczkiem, na wahaczu jest cała masa wody. Śmierdzi płynem w kabinie. Co jest do janej?? któędy ucieka?
skoro jest mokto to moze sam to sprawdzisz?  :chytry:  :los:
powycieraj do sucha, zapakuj kogos do samochodu, niech dodaje gazu a Ty obserwuj.
Prostrzej metody nie znam  :niewiem:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
waldi
Gość



« Odpowiedz #26 - Poniedziałek, 30.07.2007, 21:51:38 - NIEPRZECZYTANA »

witam mam problem znowu z swoim wozem poniewarz odbylem nim dluga trase ostanio niepatrzac w zbiorniki plynow kolo silnika w pewnym czasie  zauwarzylem ze malo jest wody w chlodnicy dolalem minol tydzien zaglonda i dalej pysto w zbiorniczku jakies sugestie co moglo sie  znim stac?
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #27 - Poniedziałek, 30.07.2007, 21:57:23 - NIEPRZECZYTANA »

Pewnie gdzieś wyciekł. Obejrzyj dokładnie chłodnicę i węże, czy gdzieś nie cieknie. Jeśli ucieka do cylindrów to po dłuższym postoju tuż po odpaleniu z wydechu nieraz wydostaje się biała chmura dymu.
Zapisane

waldi
Gość



« Odpowiedz #28 - Poniedziałek, 30.07.2007, 22:06:17 - NIEPRZECZYTANA »

hmm niecieknie wizualnie nigdzie ale ejszcze to sptrawdze a jesli ucieka do cylindorow to co z tym zrobic i jakie to sa koszty?
Zapisane
And280
Gość



« Odpowiedz #29 - Poniedziałek, 30.07.2007, 22:08:51 - NIEPRZECZYTANA »

jak do cylindrow to uszczelka pod glowica do wymiany, koszt uszczelki ze 150 zl robocizna pewno z 200 zalezy gdzie
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 ... 22   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
Skocz do: