+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 22   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem ze znikającym płynem chłodzącym...  (Przeczytany 180347 razy)
0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #30 - Poniedziałek, 30.07.2007, 22:23:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "And280"
jak do cylindrow to uszczelka pod glowica do wymiany

Proponuję się upewnić czy przy wymianie uszczelki nie wymienia się też śrub. Wiem, że w escrcie napewno. Kumpel pożałował na nie i jedna się urwała. Efekt = nowa uszczelka i śruby. A co do jednego z testów na uszczelkę to przegazować trochę samochód i patrzeć, czy w zbiorniczku nie pojawią się bąbelki.
Zapisane

HiHi Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Stargard Szczeciński
Samochód: Opel Astra Steinmetz

« Odpowiedz #31 - Wtorek, 31.07.2007, 11:24:15 - NIEPRZECZYTANA »

a ja obstawiam że to pompa wody
Zapisane

HiHi<br />Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą
waldi
Gość



« Odpowiedz #32 - Wtorek, 31.07.2007, 15:33:52 - NIEPRZECZYTANA »

a co jesli pompa wody ktora jest napinaczem paska oczywiscie zostala wymieniona ostanio przy wymianie paska czyli jakeis 3tys km
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #33 - Wtorek, 31.07.2007, 16:05:12 - NIEPRZECZYTANA »

jezeli nie widzisz wycieku to nie stanowi ona problemu
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #34 - Wtorek, 31.07.2007, 16:10:45 - NIEPRZECZYTANA »

Jak jest gorąco to płyny maja to do siebie,że parują.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
waldi
Gość



« Odpowiedz #35 - Wtorek, 31.07.2007, 16:21:46 - NIEPRZECZYTANA »

paruja ale panowie zalalem dwa litry bo tyle weszlo i po 2 tygodnaich czasu zbiorniczek pusty wczoraj jush zaczol sie robic strasznie slaby silnik w jezdzie na 3 moze 4 biegu jade do emchanika za jakies godziny ma to ocenic ale oby to niebylo glowica i planowanie same ksozty bo cuz mzoe sie dziac z tym troszke dymi na bialo al troszke bo widzialem inne wozy dymiace moj to prawie nic a woda nieuciak nigdzie wiatrak sie wlncza przy 90 stopniach wiec niewiem trace glowe chyba:(
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #36 - Wtorek, 31.07.2007, 19:48:25 - NIEPRZECZYTANA »

A jak dymi para z tyłu to co innego . Uszczelka :(
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
HiHi Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Stargard Szczeciński
Samochód: Opel Astra Steinmetz

« Odpowiedz #37 - Czwartek, 02.08.2007, 12:25:56 - NIEPRZECZYTANA »

ja wymieniałem 2 miesiace temu pompe i tydzien temu znowu wymieniałem bo ciekła
Zapisane

HiHi<br />Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą
waldi
Gość



« Odpowiedz #38 - Niedziela, 05.08.2007, 13:29:39 - NIEPRZECZYTANA »

hmm a dzisiaj stwierdzilem z eneima wody w ukladzie chlodzenia i z korka od oleju dymi spalinami prawdopodbnie lub pzregrzaiem ale neiznam sie moj mechanik kazal mi ejchac do jakiegos mechaniklesa ktory ma jakis przyzad co sprawdza spalny w ukladzie chlodzenia za 20 do 30 zł i jutro tam pojade jesli beda spaliny to na 100% uszczelka pod glowica ale neiwiem wogle mam dosc tego samochodu
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #39 - Środa, 24.10.2007, 17:33:26 - NIEPRZECZYTANA »

Moze komus sie to przyda: uszczelka pod glowica - numery (wybrany silnik)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
martino1180
Gość



« Odpowiedz #40 - Piątek, 18.04.2008, 19:21:02 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
jestem po wymianie płynu chłodniczego (ok 3 miesiące temu) odpowietrzyłem, pojeździłem, dolałem i przez pewien czas było spoko. Lecz teraz zaobserwowałem dziwne zjawisko - płynu ubywa powoli, a gdy chcę dolać to w ukł jest takie ciśnienie, że po otwarciu wywala mi ze zbiorniczka płyn. Dodam tylko, że gdy ściskam wąż górny i dolny to czuję że jest w nich powietrze. Czyżby nie odpowietrzony dokładnie układ?. Na bagnecie oleju nie widać pęcherzyków, na korku nie ma masła itp.
Co to może być - czyżby uszczelka pod głowicą?? Proszę o sugestie i informacje.
P.S.
Dolewam tak średnio raz na tydzień z 0,5L
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #41 - Piątek, 18.04.2008, 19:58:04 - NIEPRZECZYTANA »

Obstawiam uszczelkę pod głowicą w takim miejscu, że płyn nie dostaje się do oleju, ale pęknięcie robi ciśnienie w układzie chłodzenia. Ale zanim zaczniesz to naprawiać sprawdź czy sam układ jest szczelny, chociaż to ciśnienie wskazuje na uszczelkę.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #42 - Piątek, 18.04.2008, 20:27:53 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdź czy jak odpalasz po długim postoju nie pojawia się z tyły chmura o zapachu płynu.
Oczywiście zakładamy, że odkręcasz korek na zimnym silniku.
Zapisane

Stan Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lubin
Samochód: Toledo '96, 1.9D

« Odpowiedz #43 - Sobota, 19.04.2008, 09:34:45 - NIEPRZECZYTANA »

Jeżeli odkrecasz zaraz po zatrzymaniu to tak bedzie. Odkręć nakrętkę jak silnik zimny. Jak wtedy bedziesz miał ciśnienie w zbiorniczku to winny może być zaworek w nakrętce. Zapcha sie i nie reguluje ciśnienia. Powinien utrzymywać na ciepłym 0,2-0,4 atm. Na sprawnym zaworku i zimnym silniku cisnienia nie powinno być wcale.
Zapisane

stan
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #44 - Sobota, 19.04.2008, 09:38:41 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
Jeżeli odkrecasz zaraz po zatrzymaniu to tak bedzie. Odkręć nakrętkę jak silnik zimny. Jak wtedy bedziesz miał ciśnienie w zbiorniczku to winny może być zaworek w nakrętce. Zapcha sie i nie reguluje ciśnienia. Powinien utrzymywać na ciepłym 0,2-0,4 atm.
wszystko dobrze, ale
Cytat: martino1180
Dolewam tak średnio raz na tydzień z 0,5L
i tu robi się problem, bo ewidentnie płyn ucieka.
Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 22   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
Skocz do: