+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Wolne obroty
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wolne obroty  (Przeczytany 38457 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
manieq Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoa 1994r, 1.6 75km

« Odpowiedz #15 - Niedziela, 18.04.2010, 14:20:22 - NIEPRZECZYTANA »

to czujnik halla moze powodowac ze mam wolne obroty gdzies powiedzmy 500 a czasami mam 3000 ? cos mi sie wydaje ze to problem z powietrzem w jaki sposob sprawdzic szczelność powietrza ? jak wyglada ten czujnika halla ? i gdzie go znajde ?
Zapisane
icman Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: SEAT IBIZA 1995 1.4 ABD

« Odpowiedz #16 - Niedziela, 18.04.2010, 16:58:21 - NIEPRZECZYTANA »

manieq, sprawdź przepustnicę możliwe że jest do czyszczenia i wężyki podciśnienia takie cienkie gumę pomiędzy podstawą a przepustnicą a w samej przepustnicy możesz sprawdzić czy w czujniku nastawnika przepustnicy nie jest uszkodzony stycznik biegu jałowego http://warsztaty.samochodowka.internetdsl.pl/serwishdd/poradnik/elek_autom/czujniki/styczbj.htm
Zapisane
manieq Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoa 1994r, 1.6 75km

« Odpowiedz #17 - Poniedziałek, 19.04.2010, 19:32:32 - NIEPRZECZYTANA »

dzisiaj znowu jak jechalem do roboty to samochod sie zachowywal juz normalnie mial obroty takie jakie powinien miec no i nie mam glowy zobaczymy jutro jak bedzie jezdzilo oby takie zachowanie jego wczesniejsze sie nie powtorzyło :)
Zapisane
icman Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: SEAT IBIZA 1995 1.4 ABD

« Odpowiedz #18 - Wtorek, 20.04.2010, 21:57:36 - NIEPRZECZYTANA »

z tego co zauważyłem u siebie na silniku ABD to problem z falującymi obrotami na biegu jałowym może być albo w czujniku biegu jałowego(silniczku krokowym) albo w komputerze bo reszta to już są same nie wiadome
Zapisane
manieq Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoa 1994r, 1.6 75km

« Odpowiedz #19 - Wtorek, 27.04.2010, 20:53:14 - NIEPRZECZYTANA »

Ale ja nie mam falujących obrotów. Dziś właśnie jak wracałem z roboty obroty znów spadły później wjechałem gdzieś na dołek i obroty wróciły do normy i tak się robi czasami co to może być? czy tam coś może się luzować pod wpływem nierówności na drogach?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #20 - Środa, 28.04.2010, 17:27:58 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdź wszystkie przewody, wężyki idące do przepustnicy. Na odpalonym silniku ruszaj nimi. Po zdjęciu obudowy będzie dostęp do nich lepszy.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
manieq Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoa 1994r, 1.6 75km

« Odpowiedz #21 - Niedziela, 16.05.2010, 09:23:46 - NIEPRZECZYTANA »

a jak zdjac ta obudowe od filtra powietrza ?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #22 - Niedziela, 16.05.2010, 21:46:00 - NIEPRZECZYTANA »

Odkrecaj od gory wszystko...
Poszukaj tematu podstawa wtrysku tam jest opis.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
samsungrv510 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Inowrocław
Samochód: Seat Ibiza 1.3 Kat. 1994r

« Odpowiedz #23 - Piątek, 13.05.2011, 19:47:46 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.Mam taki dziwny kłopot,mianowicie zauważyłem że w mojej ibizie się dzieje dziwna rzecz.Gdy auto zapalam na zimnym silniku i mam włączone światła to jest ok wszystko,lecz gdy silnik dochodzi mniej więcej 80-90 stopni to stojąc na biegu jałowym z włączonymi światłami to tak jakby silnik nie równo chodzi aż czuje to siedząc w kabinie po drganiu.Dziwny objaw jest taki że jak wyłącze światła w aucie drgania prawie ustępują,zaznaczam że dzieję się tak na rozgrzanym silniku!! Jakie mają znaczenie światła do prawidłowego chodzenia silnika? I jakie mogą być przyczyny? Proszę o porady.

od KYS: Zaczynaj od sprawdzenia co już jest na forum. Poczytaj od początku ten temat.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 13.05.2011, 22:45:01 wysłane przez KYS » Zapisane
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Audi A6 4F. 2,0 TDI/ czarny dupowoz/ B Klasse 2,0 cdi

« Odpowiedz #24 - Piątek, 13.05.2011, 19:51:57 - NIEPRZECZYTANA »

sprawdz  sobie pradnice 
Zapisane

Duzo gratow do AFN, pompy opony wtryski  leza w garazu
burbur Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Cordoba Coupe '01, 1.9TDI 110KM; Ford Focus 2,0tdci

« Odpowiedz #25 - Piątek, 13.05.2011, 19:55:26 - NIEPRZECZYTANA »

sprawdz  sobie pradnice 
Chyba raczej alternator, prądnica to w maluchu
Zapisane
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Audi A6 4F. 2,0 TDI/ czarny dupowoz/ B Klasse 2,0 cdi

« Odpowiedz #26 - Piątek, 13.05.2011, 20:16:47 - NIEPRZECZYTANA »

sprawdz  sobie pradnice 
Chyba raczej alternator, prądnica to w maluchu

 jak bym napisal ze  lichtmaschine  to chcacy  by  tez zrozumial poprostu  zapomnialem jak sie  nazywa  po polsku  a skojazylem
Zapisane

Duzo gratow do AFN, pompy opony wtryski  leza w garazu
samsungrv510 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Inowrocław
Samochód: Seat Ibiza 1.3 Kat. 1994r

« Odpowiedz #27 - Piątek, 13.05.2011, 20:41:17 - NIEPRZECZYTANA »

To na pewno będzie alternator? Bo faktycznie przy rozgrzanym silniku 80-90 stopni i przy włączonych światłach stojąc na biegu jałowym to w kabinie trzęsie to dobrze odczuwając,a gdy wyłączę światła to prawie nie widać drgań tylko są ledwo wyczuwalne ale nie aż tak jak przy włączonych.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #28 - Piątek, 13.05.2011, 20:50:36 - NIEPRZECZYTANA »

raczej komp nie steruje przepustnica na wolnych obrotach przy obciazeniu silnika
masz wspomaganie? przy ruchu kiera nie telepie tak samo?
linka od gazu ma luz?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
full bayer Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza,1994,1300cm

« Odpowiedz #29 - Niedziela, 29.05.2011, 18:35:49 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.Na samym początku chciałbym zaznaczyć że jestem nowym Formowiczem w tym klubie to więc sorry zaraz za moje błędy,ale już przechodzę do mojego problemu.A więc posiadam seata Ibizę  z silnikiem 1.3 CL i mam problem z silnikiem,mianowicie jak jest zimny to jest wszystko ok,lecz czym temperatura silnika robi się cieplejsza powiedzmy od 70-90 stopni przy włączonych światłach kabina aż drga,gdy wyłączę światła to powyższe drgania jakby ustawały słychać tylko leciutkie tylko,również zaobserwowałem że przy rozgrzanym silniku przy naciśnięciu pedału hamulca przy włączonych światłach i rozgrzanym silniku zwiększają się drgania a jak puszczę pedał hamulca to drgania ustępują.
Nie wiem czy wszystko dobrze opisałem ale mam nadzieję że zrozumiecie.Proszę o podpowiedzi jakie to mogą być przyczyny i jak można temu zapobiec? A i z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam.

od KYS: Scaliłem - poczytaj ten wątek.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 17.06.2011, 09:30:10 wysłane przez KYS » Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Wolne obroty
Skocz do: