+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problemy z odpalaniem/obrotami
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 13   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problemy z odpalaniem/obrotami  (Przeczytany 120493 razy)
0 użytkowników i 15 Gości przegląda ten wątek.
radek
Gość



« Odpowiedz #30 - Środa, 01.11.2006, 07:13:37 - NIEPRZECZYTANA »

zakupiłem w niedziele seata cordobe vario 1.4 (1999r) i jestem załamany. w poniedziałek rano nie dałem rady uruchomić silnika. rozrusznik kręci jak szalony (nowy akumulator) i nie odpalał. wziołem na hol i do elektryka po 50m rozciągania odpalił rozgrzał sie silnik i do wieczora bez problemów jedziłem. wtorek rano klapa , nie odpala więc na linke 20 m i pracuje . cztery pięć godzin postoi i już nie idzie odpalić . czyżby paliwo nie docierało? Może        ktoś z was miał podobne problemy? :?:
Zapisane
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #31 - Środa, 01.11.2006, 09:13:22 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "radek"
Może ktoś z was miał podobne problemy?  
Moduł zapłonowy?
Zapisane
radek
Gość



« Odpowiedz #32 - Środa, 01.11.2006, 15:53:21 - NIEPRZECZYTANA »

dwie godz temu zaholowałem auto do mechanika. Iskra jest na świecy, paliwo płynie do wtrysków . Na wtrysku jest ponoć za małe napięcie 5V . czy ktoś wie jakie ma być napięcie? mechanik twierdzi że 12v, z tym że mechanik to nie elektromechanik i nie wie co dalej. Twierdzi że to jakiś przekażnik wtryskiwaczy może szwankować . No cóż jutro będzie hol do elektryka a póki co  :pub:
Zapisane
bert
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #33 - Czwartek, 02.11.2006, 17:37:30 - NIEPRZECZYTANA »

Miałem problemy z odpalaniem obroty mi tez świrowały wymienilem świece itp. a okazało sie ze czujnik płynu chłodzącego jest uwalony i to powodowalo wszystkie wariacje- po wymianie wszystko ok.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #34 - Czwartek, 02.11.2006, 21:16:39 - NIEPRZECZYTANA »

Jesli cieply pali bez problemu a zimny nic to zaczalbym od czujnika temp.
Zapisane

marcinmg Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: mazowieckie
Samochód: Opel Insignia ST 2013 Biturbo i Ford Mondeo Mk3 2,0 TDCI 2006

« Odpowiedz #35 - Czwartek, 02.11.2006, 21:35:39 - NIEPRZECZYTANA »

Powiedziałbym, że raczej odwrotnie bo czujnik ten raczej psuje się w ten sposób, że ma przerwę lub zaniża wskazania co powoduje, że komputer na ciepłym daje za bogatą mieszankę.
Zapisane

Lubię szybką jazdę
(Jest Opel Insignia ST 2013 Biturbo),
Był Seat Ibiza 1,4 8v 2000)

nie daj się ponieść zgubnej fantazji za kierownicą :!:
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #36 - Czwartek, 02.11.2006, 22:09:15 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "marcinmg"
bo czujnik ten raczej psuje się w ten sposób, że ma przerwę lub zaniża wskazania

I wlasnie moze to raczej. Ja ym zaczal od tego bo z racji szkoly jest to dlamnie najprostsze do sprawdzenia. No i VAG.
Zapisane

radek
Gość



« Odpowiedz #37 - Piątek, 03.11.2006, 21:28:49 - NIEPRZECZYTANA »

tak to był własnie czujnik temperatury padnięty. Wskazywal cały czas że silnik jest ciepły i za ubogo dostarczane było paliwko. BBBYYło mineło i JaZdA .  Dzięki za podpowiedzi  :ok:
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #38 - Wtorek, 14.11.2006, 23:47:59 - NIEPRZECZYTANA »

Witam ponownie, własnie zamontowałem nowiutką ceweczke (wkońcu ją dostałem!!) i autko po 2 tygodniach postoju odpaliło za pierwszym razem!!

wszystko by było fajnie i ładnie tylko troszke chodzi jak "czołg".. takie dudududu.. rura wydechowa się trzepie silnik nie pracuje równo..
myślałem że spoko wystarczy że go troche rozjade i będzie okej, przejechałem się jakies 3km deptając solidnie do 120km/h i po czerwonym polu na oborotmierzu też przejechałem.. autko jeździło jak by nigdy nic.. nie widać straty mocy itp..wróciłem pod blok i kicha na wolnych oborotach na luzie jest 850 i chodzi jak czołg..

może dlatego że stał dwa tygodnie, a ja go pare razy chochlowałem to był zalany.. (jak odpaliłem za I razem to paliwem zajechało spod maski), a może coś innego np pasek rozrządu lub zapłon.. auto próbowałem odpalić z popychu (wiem głupota) i coś przeskoczyło, przestawiło się itp.. mnie to wygląda tak jakby auto na 3 cylindrach chodziło.. (podobny problem miała mama w ticu auto na dwóch cylindrach chodziło i musiała wymienić kopułke i palec i wtedy też podobnioe sie zachowywało chodziło jak czołg) a moze coś z akumulatorem (wyświetlacz na radiu sie gubi.. i pokazuje tylko fragmenty cyfr).. bo odpinałem i sie komp zresetował lub coś w tym stylu.. ciezko postawić mi jednoznaczną diagnoze..
ja bym się chętnie przejechał jakies 20km żeby sprawdzić czy poprostu auto musi się rozjeździć na nowo po 2 tygodniach przerwy.. ale boje się że moge coś spiepszyć.. jesli np pasek rozrządu się przestawił przy odpalaniu z popychu..

jakieś propozycje lub sugestie.. ?? chyba nie ominie mnie wizyta u mechanika coś czuje :/ tylko zastanawiam sie czy odrazu jechać do elektromechanika..
Zapisane
jedrzej10
Gość



« Odpowiedz #39 - Czwartek, 16.11.2006, 00:17:51 - NIEPRZECZYTANA »

Witam!

A nie poprzestawiałeś kolejności kabli?

DJ
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #40 - Czwartek, 16.11.2006, 07:56:24 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "jedrzej10"
Witam!

A nie poprzestawiałeś kolejności kabli?

Nie to by wcale nie jechał....
W czasie ciągania autka jesli pasek rozrzadu jest zębaty jest ryzyko przeskoczenia na ząbkach.
Trzeba sprawdzic czy rozrząd sie zgadza....
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #41 - Czwartek, 16.11.2006, 09:46:25 - NIEPRZECZYTANA »

odpiąłem dziś jeden kabel (od tej świecy co nie moge jej odkręcić) i auto zapaliło i chodzi tak jak z tym kablem... zatem chyba świeca jest padnięta.. tylko ja nie moge jej odręcić :/ nie chce na chama żeby się gwint czasem nie przekręcił.. popsikałem WD40, poczekam co będzie.. macie jakies inne sposoby żeby tą świece wykręcić?

[ Dodano: 2006-11-16, 10:22 ]
już teraz to sam zgłupiałem.. może to faktycznie kable pozamieniane, moze ktoś luknąć czy u siebie w 1,6 8V ma tak samo podłączone jak jest u mnie..

Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #42 - Piątek, 17.11.2006, 07:43:40 - NIEPRZECZYTANA »

Świece wykręcamy PRZECIWNIE do kierunku ruchu zegara .
Weż porządny klucz , załóż na niego rurkę i jazda.
Nie ma ryzyka ze przekręćisz gwint.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #43 - Piątek, 17.11.2006, 14:54:16 - NIEPRZECZYTANA »

spoko udało się odkręcić i wymienić świece, problem jednak nie ustał, ale znalazłem przyczyne prawdopodobnie usterki,
trzeba wymienić jeszcze kabel jeden bo przebija iskra przez gume, także mam nadzieje że to już będzie komplet, co prawda na benzynie chodzi wporządku ale mnie się zdaje że to dlatego że na beznynie potrzebna jest mniejsza iskra żeby zapalić paliwo, a na gazie większa i dlatego wtedy tak dupnie chodzi.. myślicie ze mój tok myślenia jest dobry??
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #44 - Piątek, 17.11.2006, 15:26:16 - NIEPRZECZYTANA »

Jak padl jeden kabel to wymien caly komplet, bo moze pasc kolejny i to pewnie wtedy jak bedzie potrzebny samochod, albo gdzies w polu i to w deszcz lub snieg.
Zapisane

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 13   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problemy z odpalaniem/obrotami
Skocz do: