+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy...  (Przeczytany 36906 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
mbm Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szwecja
Samochód: T5 caravella / honda ufo ctdi+

« Odpowiedz #15 - Wtorek, 04.10.2011, 20:18:02 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
po 9 latach to wiadomo - wszystko jest mozliwe...
i po nie wiadomo jakich modyfikacjach, a o przebiegu nie wspominajmy  :-X
Zapisane
grzelmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN

« Odpowiedz #16 - Wtorek, 04.10.2011, 22:22:23 - NIEPRZECZYTANA »

u mnie pękła dokładnie tak samo jak w Touranie DIO !! jednak obserwując uważnie stan płynu w końcu się ujawniła - zjadł cały zbiornik wyrównawczy na 300km.
problem jest w tym, że uszczelka i pozostałe graty były dobierane po VINie i na 100% są ok. ....
uszczelniacze na pompkach są wymienione (w tym na jednej 2 razy bo puszczała ON),
zalałem szuwaksem Liqui Moli i jest troszkę lepiej - spalanie na jałowym wraca do poziomu 0.5-0.7l i troszkę żwawszy się zrobił.
teraz tylko pytanie czy mu przejdzie całkiem czy szukać co to może być? w czwartek przegonię go prawie 200km i zobaczę co się stanie...
doładowanie jest ok. na 3 biegu pokazuje w okolicach 2500
pompki - 2 mają minusową korektę -0.4 - -0.6, a dwie to samo na plusie +0.4 - +0.6
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #17 - Wtorek, 04.10.2011, 22:51:33 - NIEPRZECZYTANA »

grubość uszczelki nie dobiera się po vinie tylko po planowaniu jak jest nowa głowica to uszczelka powinna być najcieńsza.. z drugiej strony wydaje mi się że jak by była za gruba wsadzona to moc by stracił ale było by słychać stuki..
to jaką zakładałeś?
03G 103 383 AA
03G 103 383 AB
03G 103 383 AC
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 04.10.2011, 22:57:48 wysłane przez kacperix » Zapisane
grzelmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN

« Odpowiedz #18 - Środa, 05.10.2011, 07:25:50 - NIEPRZECZYTANA »

sprawdzę i dam znać :)
dziwi mnie mocno to, że przedwczoraj odzyskał część mocy, ale jeszcze to nie to co było...
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #19 - Środa, 05.10.2011, 13:13:40 - NIEPRZECZYTANA »

grubość uszczelki nie dobiera się po vinie tylko po planowaniu jak jest nowa głowica to uszczelka powinna być najcieńsza.. z drugiej strony wydaje mi się że jak by była za gruba wsadzona to moc by stracił ale było by słychać stuki..
to jaką zakładałeś?
03G 103 383 AA
03G 103 383 AB
03G 103 383 AC
z tego co wyczytalem to nie po planowaniu glowicy tylko robieniu dolu silnika - po szlifie walu, wymianie panewek itp.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #20 - Środa, 05.10.2011, 13:44:42 - NIEPRZECZYTANA »

masz racje , źle się wyraziłem w pierwszej części zdania:
Cytat: kacperix
grubość uszczelki nie dobiera się po vinie po planowaniu
uszczelkę powinien założyć taką samą jaką miał wcześniej
« Ostatnia zmiana: Środa, 05.10.2011, 13:46:13 wysłane przez kacperix » Zapisane
grzelmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN

« Odpowiedz #21 - Środa, 05.10.2011, 18:38:51 - NIEPRZECZYTANA »

uszczelka na 1000000% jest taka sama.
ale pojawił się fajny objaw i chyba sprawa została rozwiązana - auto zaczyna iść od 3tys. czyli są to pompki....
ku...wa 5tys. w głowicy.... 5tys. w pompkach... co za ustrojstwo...
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #22 - Środa, 05.10.2011, 18:41:18 - NIEPRZECZYTANA »

moze przestan inwestowac w nowe czesci :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
pampi Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: ZK PO KR
Samochód: Seat Altea AZV+++

« Odpowiedz #23 - Środa, 05.10.2011, 18:44:49 - NIEPRZECZYTANA »

moze przestan inwestowac w nowe czesci :-X
zwłaszcza, że w głowicy i pompkach masz 30% wartości samochodu ;D
Zapisane

Seat Altea TDI+++ Black&Blue
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #24 - Środa, 05.10.2011, 18:58:41 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: pampi
zwłaszcza, że w głowicy i pompkach masz 30% wartości samochodu ;D
jak sie zainteresowalem tematm to do mnie nowa glowica 5000 walek 2000 wiec juz bym wolal kupic caly silnik :evil:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
grzelmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN

« Odpowiedz #25 - Środa, 05.10.2011, 19:03:59 - NIEPRZECZYTANA »

bo w tej chwili zmiana auta nie wchodzi w grę - za dużo zainwestowałem, używane pompki to loteria - moje też mają prawidłową korektę, ale jest domniemanie, że to one, bo to BKD i one tak mają...
Zapisane
TomekN Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Piaseczno
Samochód: Leon 1P 2007 1.9TDI BXE

« Odpowiedz #26 - Środa, 05.10.2011, 19:14:53 - NIEPRZECZYTANA »

kupi cały silnik i za chwilę znowu pęknie... a tak przynajmniej jakaś gwarancja jest (bo jest chyba?)

a z tym, że bym nie kupił 2.0tdi, to nie jest tak, że wyśmiewam. rozumiem motywację - większa moc (i z reguły lepszy wypas przy tym silniku), ale niestety kosztem ryzyka natrafienia na takie właśnie problemy... ogólnie silniki vag to ostatnio jakaś padaka, turbobenzyny wcale nie lepsze, to tak na pocieszenie  ;)
Zapisane

grzelmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN

« Odpowiedz #27 - Środa, 05.10.2011, 19:17:26 - NIEPRZECZYTANA »

jak kupowałem to nie był jeszcze znany problem głowicy :) do tej pory złego słowa na ten silnik nie dam powiedzieć! gwarancja na te części jest można powiedzieć wieczna bo pracuję w branży :)
Zapisane
mbm Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szwecja
Samochód: T5 caravella / honda ufo ctdi+

« Odpowiedz #28 - Środa, 05.10.2011, 20:13:41 - NIEPRZECZYTANA »

jak chcesz nowe pompki to człowiek z Łodzi ma w bardzo dobrej cenie, przynajmniej miał jak ja od niego kupowałem
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #29 - Środa, 05.10.2011, 20:19:54 - NIEPRZECZYTANA »

A może wymień je na jakieś wydajniejsze bądź regeneruj?
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy...
Skocz do: