Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy...
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
[
2
]
3
4
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy... (Przeczytany 36900 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
mbm
Użytkownik
Offline
Skąd: Szwecja
Samochód: T5 caravella / honda ufo ctdi+
Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy...
«
Odpowiedz #15 -
Wtorek, 04.10.2011, 20:18:02 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: raby
po 9 latach to wiadomo - wszystko jest mozliwe...
i po nie wiadomo jakich modyfikacjach, a o przebiegu nie wspominajmy
Zapisane
grzelmo
Użytkownik
Offline
Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN
Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy...
«
Odpowiedz #16 -
Wtorek, 04.10.2011, 22:22:23 -
NIEPRZECZYTANA
»
u mnie pękła dokładnie tak samo jak w Touranie DIO !! jednak obserwując uważnie stan płynu w końcu się ujawniła - zjadł cały zbiornik wyrównawczy na 300km.
problem jest w tym, że uszczelka i pozostałe graty były dobierane po VINie i na 100% są ok. ....
uszczelniacze na pompkach są wymienione (w tym na jednej 2 razy bo puszczała ON),
zalałem szuwaksem Liqui Moli i jest troszkę lepiej - spalanie na jałowym wraca do poziomu 0.5-0.7l i troszkę żwawszy się zrobił.
teraz tylko pytanie czy mu przejdzie całkiem czy szukać co to może być? w czwartek przegonię go prawie 200km i zobaczę co się stanie...
doładowanie jest ok. na 3 biegu pokazuje w okolicach 2500
pompki - 2 mają minusową korektę -0.4 - -0.6, a dwie to samo na plusie +0.4 - +0.6
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy...
«
Odpowiedz #17 -
Wtorek, 04.10.2011, 22:51:33 -
NIEPRZECZYTANA
»
grubość uszczelki nie dobiera się po vinie tylko po planowaniu jak jest nowa głowica to uszczelka powinna być najcieńsza.. z drugiej strony wydaje mi się że jak by była za gruba wsadzona to moc by stracił ale było by słychać stuki..
to jaką zakładałeś?
03G 103 383 AA
03G 103 383 AB
03G 103 383 AC
«
Ostatnia zmiana: Wtorek, 04.10.2011, 22:57:48 wysłane przez kacperix
»
Zapisane
grzelmo
Użytkownik
Offline
Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN
Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy...
«
Odpowiedz #18 -
Środa, 05.10.2011, 07:25:50 -
NIEPRZECZYTANA
»
sprawdzę i dam znać
dziwi mnie mocno to, że przedwczoraj odzyskał część mocy, ale jeszcze to nie to co było...
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy...
«
Odpowiedz #19 -
Środa, 05.10.2011, 13:13:40 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: kacperix Wtorek, 04.10.2011, 22:51:33
grubość uszczelki nie dobiera się po vinie tylko po planowaniu jak jest nowa głowica to uszczelka powinna być najcieńsza.. z drugiej strony wydaje mi się że jak by była za gruba wsadzona to moc by stracił ale było by słychać stuki..
to jaką zakładałeś?
03G 103 383 AA
03G 103 383 AB
03G 103 383 AC
z tego co wyczytalem to nie po planowaniu glowicy tylko robieniu dolu silnika - po szlifie walu, wymianie panewek itp.
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy...
«
Odpowiedz #20 -
Środa, 05.10.2011, 13:44:42 -
NIEPRZECZYTANA
»
masz racje , źle się wyraziłem w pierwszej części zdania:
Cytat: kacperix
grubość uszczelki nie dobiera się po vinie po planowaniu
uszczelkę powinien założyć taką samą jaką miał wcześniej
«
Ostatnia zmiana: Środa, 05.10.2011, 13:46:13 wysłane przez kacperix
»
Zapisane
grzelmo
Użytkownik
Offline
Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN
Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy...
«
Odpowiedz #21 -
Środa, 05.10.2011, 18:38:51 -
NIEPRZECZYTANA
»
uszczelka na 1000000% jest taka sama.
ale pojawił się fajny objaw i chyba sprawa została rozwiązana - auto zaczyna iść od 3tys. czyli są to pompki....
ku...wa 5tys. w głowicy.... 5tys. w pompkach... co za ustrojstwo...
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy...
«
Odpowiedz #22 -
Środa, 05.10.2011, 18:41:18 -
NIEPRZECZYTANA
»
moze przestan inwestowac w nowe czesci
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
pampi
Użytkownik
Offline
Skąd: ZK PO KR
Samochód: Seat Altea AZV+++
WWW
Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy...
«
Odpowiedz #23 -
Środa, 05.10.2011, 18:44:49 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: raby Środa, 05.10.2011, 18:41:18
moze przestan inwestowac w nowe czesci
zwłaszcza, że w głowicy i pompkach masz 30% wartości samochodu
Zapisane
Seat Altea T
DI
+++
Black
&
Blue
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy...
«
Odpowiedz #24 -
Środa, 05.10.2011, 18:58:41 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: pampi
zwłaszcza, że w głowicy i pompkach masz 30% wartości samochodu
jak sie zainteresowalem tematm to do mnie nowa glowica 5000 walek 2000 wiec juz bym wolal kupic caly silnik
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
grzelmo
Użytkownik
Offline
Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN
Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy...
«
Odpowiedz #25 -
Środa, 05.10.2011, 19:03:59 -
NIEPRZECZYTANA
»
bo w tej chwili zmiana auta nie wchodzi w grę - za dużo zainwestowałem, używane pompki to loteria - moje też mają prawidłową korektę, ale jest domniemanie, że to one, bo to BKD i one tak mają...
Zapisane
TomekN
Użytkownik
Offline
Skąd: Piaseczno
Samochód: Leon 1P 2007 1.9TDI BXE
Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy...
«
Odpowiedz #26 -
Środa, 05.10.2011, 19:14:53 -
NIEPRZECZYTANA
»
kupi cały silnik i za chwilę znowu pęknie... a tak przynajmniej jakaś gwarancja jest (bo jest chyba?)
a z tym, że bym nie kupił 2.0tdi, to nie jest tak, że wyśmiewam. rozumiem motywację - większa moc (i z reguły lepszy wypas przy tym silniku), ale niestety kosztem ryzyka natrafienia na takie właśnie problemy... ogólnie silniki vag to ostatnio jakaś padaka, turbobenzyny wcale nie lepsze, to tak na pocieszenie
Zapisane
grzelmo
Użytkownik
Offline
Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN
Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy...
«
Odpowiedz #27 -
Środa, 05.10.2011, 19:17:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
jak kupowałem to nie był jeszcze znany problem głowicy
do tej pory złego słowa na ten silnik nie dam powiedzieć! gwarancja na te części jest można powiedzieć wieczna bo pracuję w branży
Zapisane
mbm
Użytkownik
Offline
Skąd: Szwecja
Samochód: T5 caravella / honda ufo ctdi+
Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy...
«
Odpowiedz #28 -
Środa, 05.10.2011, 20:13:41 -
NIEPRZECZYTANA
»
jak chcesz nowe pompki to człowiek z Łodzi ma w bardzo dobrej cenie, przynajmniej miał jak ja od niego kupowałem
Zapisane
mac456x9
Użytkownik
Offline
Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR
Odp: Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy...
«
Odpowiedz #29 -
Środa, 05.10.2011, 20:19:54 -
NIEPRZECZYTANA
»
A może wymień je na jakieś wydajniejsze bądź regeneruj?
Zapisane
Strony:
1
[
2
]
3
4
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Dziwne zachowanie 2.0 TDI po wymianie głowicy...
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...