+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» problem z centralnym zamkiem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 36   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z centralnym zamkiem  (Przeczytany 344623 razy)
0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #180 - Wtorek, 20.05.2008, 09:03:26 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mszm
niestety to nie koniec moich przygód z centralnym, okazuje się że po zamknięciu centralnego mam otwarty zamek bagaznika i na odwrót przy otwartym centralnym mam zamkniety bagażnik, (działa jakby na odwrót), gdybym miał elektryczny domyśliłbym się, że odwrotnie są podłączone przewody ale mam przecież pneumatyk który albo dmucha albo zasysa, więc podłaczyć odwrotnie się nie da.. (?) rozebrałem zamek i wygląda z grubsza OK, o co chodzi? może ktos ma jakiś pomysł?
mialem cos takiego 1 raz w zimie jak wkladka sie przyblokowala - nie wiem jakim cudem tak sie dzieje ale sie dzieje...
pokombinuj centralnym na zmiane z zamykaniem kluczykiem
1min zabawy i wszystko wrocilo do norma i wiecej juz nie uzywalem zamykania kluczykiem :angel:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Shizo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Corolla E12 2.0 D4D 116KM 2004r / była... Cordoba SX '96

« Odpowiedz #181 - Wtorek, 20.05.2008, 13:33:13 - NIEPRZECZYTANA »

obróć to coś plastikowe z tyłu zamka o 180st
Zapisane
mszm Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba 1995 1.8 benzyna+gaz automat

« Odpowiedz #182 - Środa, 21.05.2008, 07:41:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Shizo
obróć to coś plastikowe z tyłu zamka o 180st

dzięki -spróbuje i dam znać.
Zapisane
Ranger Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: WROCŁAW
Samochód: IBIZA '95 1.4 ABD

« Odpowiedz #183 - Niedziela, 15.06.2008, 21:03:33 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
rozejrzałem się w postach n/t centralnego, część porad zastosowałem (zakumałem jak działa ten central) natomiast nie przyniosły one oczekiwanego efektu. Teraz po kolei.
Ibiza 1995, 1.4 benz+gaz, centralny pneumatyczny, zaciąg z niemiec od prawie 2 lat nim jeżdżę.

Kilka dni temu na postoju pod marketem po powrocie okazało się ze drzwi nie zostały zamknięte, zamknęły się tylko te od kierowcy które zamykam z zamka (teoretycznie kluczyk ma pilota ale nigdy nie zadziałał u mnie).
Odnalazłem pompkę pneumatyczną i zacząłem testy.

Przy zamykaniu wszystkie drzwi zostają prawidłowo zablokowane i pompka się wyłącza. Natomiast próba otwarcia drzwi powoduje że też się otwierają, ale pompa się nie wyłącza, działa aż do zadziałania wyłącznika czasowego.
Zacząłem więc szukać nieszczelności.

Nie mam zamykania centralnym klapki wlewu paliwa, zdaje się ze kiedyś była ale ktoś to wymontował. :(
Sprawdziłem łączenia we wszystkich drzwiach po odciągnięciu węża gumowego, w następujący sposób: po zamknięciu zamków, odłączyłem rurkę biegnącą do zamka drzwi i zatkałem ją palcem - niestety pomimo tak sprytnego zabiegu na żadnych drzwiach nie stwierdziłem załatwienia problemu, nadal po otwarciu zamków nie wyłączała się pompka.
Dodam że pompka działa prawidłowo co sprawdziłem odłączając przewody pneumatyczne bezpośrednio przy niej i zatykając palcem koniec rurki, pompa się wyłączała za każdym razem.
Wszystkie części gumowe jak i rurki są wizualnie w znakomitym stanie, żadnych spękań itp.
W ostatnim okresie nie miały miejsce żadne naprawy drzwi po wypadku czy ich demontaż, normalne pier***cie i zamknięcie jak co dzień.

Nie wiem też czy ma znaczenie fakt że prawdopodobnie wraz z awarią c.z. zbiegł się brak zasilania z akumulatora, bo okazało się że stacje w radiu są rozprogramowane a licznik km też się zresetował (akumulator Varta, nowiutki kupiony w styczniu).
Bezpiecznik od c.z. ma 30 amper(zielony) największy, ze wszystkich w skrzynce, sprawny nie przepalił się.

Więc powstaje pytanie jak to jest że zamki się zamykają, otwierają a pomimo tego pompa się nie wyłącza, podejrzewam że pomimo otwarcia zamków układ pneumatyczny nie jest zamykany, pompa tłoczy powietrze aż do zadziałania czasówki.
Jeśli nie mieliście podobnego problemu albo nie macie pomysłu co jeszcze z tym zrobić, powiedzcie chociaż do kogo ze specjalistów się zgłosić w tej sprawie, elektryka? Bo chyba raczej nie ma kogoś takiego jak pneumatyk w branży sam ;)
Jestem z Wrocławia więc może konkretny zakład w mieście bądź okolicy.

Pozdrawiam, w razie pytań naprowadzających też dopiszę co trzeba.
Jutro podepnę go pod VAGa może doznamy olśnienia? :)

-Ranger-

Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #184 - Niedziela, 15.06.2008, 21:19:02 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Ranger
Jutro podepnę go pod VAGa może doznamy olśnienia?
Raczej centrala w VAGu nie znajdziesz.
Zapisane

Shizo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Corolla E12 2.0 D4D 116KM 2004r / była... Cordoba SX '96

« Odpowiedz #185 - Poniedziałek, 16.06.2008, 14:29:41 - NIEPRZECZYTANA »

1. Jedź na szrot, poszukaj pompki powiedz że chcesz sprawdzić czy działa podłącz u siebie, jak będzie to samo to na 100% pompka dobra - oddasz mówiąc ze coś nie działa.  ;D
2. Mimo wszystko obstawiam nieszczelny siłownik zamka w klapie, nie odłączaj wszystkich przewodów naraz przy pompce tylko pojedynczo bo tak to skąd sie dowiesz który obwód niesczelny?
Zapisane
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #186 - Poniedziałek, 16.06.2008, 14:47:30 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Ranger
Dodam że pompka działa prawidłowo co sprawdziłem odłączając przewody pneumatyczne bezpośrednio przy niej i zatykając palcem koniec rurki, pompa się wyłączała za każdym razem.

To nie jest pompka, masz nieszczelny któryś z zamków.
Zapisane

Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #187 - Poniedziałek, 16.06.2008, 14:58:29 - NIEPRZECZYTANA »

W zamkach jest taka obudowa siłownika na zatrzaskach. potrafi się tam rozszczelnić. Mozna to oblać klejem z glutownicy. dla pewności psiknij do wylotu pompki WD40 żeby ją uszczelnić.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Kasior Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Seat Ibiza 1.4 na wypasie :)

« Odpowiedz #188 - Czwartek, 10.07.2008, 21:35:41 - NIEPRZECZYTANA »

Witam , słuchajcie mam problem z centralnym zamkiem !ogólnie z alarmem  tzn:
1.nie moge otworzyc drzwii z dodatkowego pilota ,natomiast zamknac moge
2. nie dzialaja mi guziki w kluczyku( otwieranie zamykanie)

probowalem juz wielu rzeczy !
jest moze ktos z okolic Pruszcza gdańskiego ew gdańska zeby mogl mi to zrobic oczywiscie zaplace

czekam na info: GG:1788750 kom: 513 83 00 35
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #189 - Czwartek, 10.07.2008, 21:59:27 - NIEPRZECZYTANA »

Na wypasie , ale z którego roku bo nie wiadomo czy pneumatyczny czy elektryczny??
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Kasior Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Seat Ibiza 1.4 na wypasie :)

« Odpowiedz #190 - Piątek, 11.07.2008, 06:32:51 - NIEPRZECZYTANA »

ibiza 97
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #191 - Piątek, 11.07.2008, 09:58:39 - NIEPRZECZYTANA »

Do sierpnia 99 były pneumatyczne. Poczytaj wątek. najprawdopodobniejsze jest rozszczelnienie układu w zamkach drzwi lub przy wlewie. Poczytaj
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #192 - Sobota, 12.07.2008, 11:14:39 - NIEPRZECZYTANA »

serek, na 90% to po prostu brud, od 99 roku byly elektryczne zamki, przynajmniej jest tak u mnie w ibizie, mialem ten sam problem i rozwiazalem go wyjmujac cale zamki, rozebralem z grubsza na czesci, wd40 i inne tego typu specyfiki i do dzisiaj chodza jak marzenie:D Brud, brud i kurz to zlo ktorego seaty nie lubia :P
Zapisane

Kasior Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Seat Ibiza 1.4 na wypasie :)

« Odpowiedz #193 - Niedziela, 13.07.2008, 18:20:35 - NIEPRZECZYTANA »

podobno moj alarm jest w trybie serwisowym tak mi powiedzial elektryk
Zapisane
bart30 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Oświęcim
Samochód: Opel Mokka Cosmo 1.4T 2014 RM2015

« Odpowiedz #194 - Niedziela, 20.07.2008, 13:29:54 - NIEPRZECZYTANA »

Dzisiaj wybieram sie do pracy a tu moja ibi tylko wyje (alarm ) po kazdym nacisnieciu pilota . Deaktywowałem alarm , ale drzwi od kierowcy nie da sie otworzyc a zamek kreci sie do okoła . Jak otworzyc te drzwi no i co z tą wkładka do wymiany ?? , mam fabryczny centralny zamek
Zapisane

Obecnie Opel Mokka Cosmo 1.4T  2014 RM2015
Był Seat Ibiza Signo 1.4 2004
Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 36   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» problem z centralnym zamkiem
Skocz do: