+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» problem z centralnym zamkiem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 36   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z centralnym zamkiem  (Przeczytany 344411 razy)
0 użytkowników i 16 Gości przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #210 - Piątek, 15.08.2008, 10:46:59 - NIEPRZECZYTANA »

podlaczyles zapewne zolty z czerwonym - rozlacz
a radio ma byc na "stalym plusie" , z kolorami to roznie bywa :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
macko Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Leżajsk
Samochód: Ibiza 6L 2003r 1.4 TDi AMF

« Odpowiedz #211 - Piątek, 15.08.2008, 11:02:43 - NIEPRZECZYTANA »

no więc tak :) źle połączyłem  kabelki tzn. dobre żółty z czerwonym ale połączyłem je za pomocą tzw. szybkozłączki  tyle tylko że zostawiłem oba w kostce a powinno być że żólty jest odcięty od kostki i połączony z czerwonym który zostaje w kostce :) teraz wszystko wróciło do normy :)
dzieki za pomoc
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #212 - Sobota, 08.11.2008, 20:49:25 - NIEPRZECZYTANA »

Mam pytanie, założyłem centralny zamek i zabrałem się za montaż centralki podłączyłem się już do +12v wiec wszystko działa ale mam możliwość podłączenia świateł awaryjnych aby dawał znak świetlny i tu mam problem, gdzie mam się wpiąć? może już ktoś się w to bawił więc czekam na podpowiedzi.Z góry dzięki.Cordoba 1.9 SDI 97r.


Najprościej wepnij się przy kierunkowskazie  8)
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
slr82 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Wrocław / DTR
Samochód: Cordoba '95, 1.4 ABD / Leon ARL

« Odpowiedz #213 - Niedziela, 09.11.2008, 14:43:17 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Zależnie gdzie masz zamontowaną centralkę. U mnie podłączyłem do przewodów czarno/białego i czarno/zielonego w 8-o polowej czerwonej wtyczce w skrzynce bezpiecznikowej (ciężko się do niej dostać), jest też opcja wpięcia się w te kable biegnące w lewym progu.
Zapisane
damcio1 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: SEAT CORDOBA, 97r, 1.9 D 1Y

« Odpowiedz #214 - Poniedziałek, 10.11.2008, 09:51:23 - NIEPRZECZYTANA »

Centralkę mam zamontowaną koło skrzynki bezpiecznikowej.Jeżeli podłącze się do jednego z tych kabli to będą sygnalizowały wszystkie kierunki czy tylko z jednej strony,chcę by sygnalizowały wszystkie kierunki.
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #215 - Poniedziałek, 10.11.2008, 10:21:14 - NIEPRZECZYTANA »

Obwody kierunków L i P są oddzielne.
Jezeli z centralki wychodzi 1 przewód to trzeba go podłaczyc przez 2 diody albo wspomóc sie przekaznikiem  8)
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #216 - Poniedziałek, 10.11.2008, 22:35:02 - NIEPRZECZYTANA »

naj latwiej znalezc kable w lewym progu i tam sie wpiac
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #217 - Wtorek, 11.11.2008, 09:42:44 - NIEPRZECZYTANA »

Jezeli nie ma się schematu i nie zna sie kolorów to jednak najłatwiej podpiąc się do kabelków dochodzacych do oprawek żarówek "migaczy" . Zero ryzyka 8)
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
damcio1 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: SEAT CORDOBA, 97r, 1.9 D 1Y

« Odpowiedz #218 - Wtorek, 11.11.2008, 14:58:40 - NIEPRZECZYTANA »

Ok jakoś udało mi się to podłączyć, podłączyłem się w lewym progu i zastosowałem 2 diody,wszystko działa super,serdeczne dzięki za pomoc i pozdrawiam. :ok:
Zapisane
DzieX
Gość



« Odpowiedz #219 - Wtorek, 11.11.2008, 15:01:01 - NIEPRZECZYTANA »

To dobrze, bo ja niestety nie dałem rady. Noc mnie zastała i nic na fotach nie byłoby widać :(
Zapisane
damcio1 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: SEAT CORDOBA, 97r, 1.9 D 1Y

« Odpowiedz #220 - Środa, 12.11.2008, 08:05:17 - NIEPRZECZYTANA »

Ja miałem tylko jeden kabelek gdzie miałem podłączyć się do świateł awaryjnych według instrukcji, ale gdzie i jak to już nie napisali,więc rozdzieliłem kabelek  na 2 obwody  L i P zastosowałem 2 diody prostownicze i podłączyłem się w odpowiednie kabelki w progu, podłączyłem do tego jeszcze syrenkę i wszystko działa.Co do koloru kabli to tak jak kolega RABY ci podpowiedział sprawdz kolor kabli przy kierunkach.
Zapisane
JarekF Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jasień
Samochód: (są) 2x A4 B5 '97 - AGR, (były) Ibiza GT '99 - AFN, Cordoba SX '97 - AEE

« Odpowiedz #221 - Czwartek, 13.11.2008, 11:55:31 - NIEPRZECZYTANA »

Witam .. Czytałem i czytałem i dobre 10 tematów przerobiłem .. Niech tylko ktoś mnie upewni w tej myśli, że centralny nie bedzie mi działa do momentu gdy nie będzie szczelności w całym układzie ... Pompka mi pompuje, reaguje na przekręcenie kluczyka ale zamki ani drgną (słychać,  że coś piszczy mi w prawych drzwiach wiec pewnie przewód nieszczelny - czy on może być winowajcą tego, że central nie działa :?: )

Zamek pneumatyczny oczywiście  ;)
Zapisane
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #222 - Czwartek, 13.11.2008, 12:00:53 - NIEPRZECZYTANA »

Tak, przerabiałem to wielokrotnie - dopóki nie uszczelnisz wszystkich wężyków zamek nie zadziała... Pompkę wyłączy dopiero układ czasowy.

Napisano: Czwartek, 13.11.2008, 11:59:51


U mnie ostatnio odłączył się trójnik łączący przewody przy fotelu kierowcy - musiałem wyjmować siedzenie...  >:(
Zapisane

daniels81
Gość



« Odpowiedz #223 - Czwartek, 13.11.2008, 12:03:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: JarekF
(słychać,  że coś piszczy mi w prawych drzwiach wiec pewnie przewód nieszczelny - czy on może być winowajcą tego, że central nie działa :?: )
mi sie rozszczelnił układ przy samym siłowniku i dzrzwi sie nie otwierały...pomogło wyciagniecie siłownika i zaklejenie nieszczelności za pomocą poxipolu, juz drugi rrok trzyma i nie ma problemów...
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 13.11.2008, 12:09:27 wysłane przez daniels » Zapisane
JarekF Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jasień
Samochód: (są) 2x A4 B5 '97 - AGR, (były) Ibiza GT '99 - AFN, Cordoba SX '97 - AEE

« Odpowiedz #224 - Czwartek, 13.11.2008, 12:12:33 - NIEPRZECZYTANA »

Dzięki  ;)  Może ktoś ma schemat którędy idą te wszystkie przewody ciśnieniowe  ;D
Zapisane
Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 36   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» problem z centralnym zamkiem
Skocz do: