Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Problem z obrotami przy 3000
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
2
3
[
4
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Problem z obrotami przy 3000 (Przeczytany 41394 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Gizmo
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018
Problem z obrotami przy 3000
«
Odpowiedz #45 -
Piątek, 02.03.2007, 08:30:39 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "emtezet"
A tak nawiasem mowiac skoro wklad na allegro kosztuje 100 zl to dalczego zdecydowales sie na uzywke ze szrotu?
wybralem z prostego powodu: brak czasu, auto pojechalo w piatek wieczoram na sznurku do garazu a caly weekend staloby bezurzyteczne i gdyby to nie byla pompa szukalbym dalej, na nowa trzebaby czekac a co za tym idzie czas ucieka, a tak za 50zl ekstra mam pompe no uzywke ale lata.
Cytat: "emtezet"
tylko tak sie zastanawiam czy moze nie wyjac jej po prostu i nie sprawdzic przy okazji czy u mnie tez cos tam sie nie zagielo poki pompa jeszcze zyje...
jak ja wyjmiesz sprobuj ja scisnac i w momencie max zacisniecia zobacz czy wezyki sie nie zaginaja, prawdopodobnie beda sie elegancko uginaly nie blokujac przeplywu paliwa p[oniewaz oryginalne sa to plastykowe karbowane wezyki i one sie raczejk nie zagna, u mnie nie wiedzialem o tym i zdjalem go, niestety nozem, i drugi raz sie nie nadawal do zalozenia a gumowe sie wlasnie zaginaly i byla kicha, jest tez opcja ze poprostu pompa mi sie zaczela zacierac i moje wszelkie proby jej naprawienia byly bezskuteczne, bo pewnie i tak by zdechla, ale sprobuj rozkrec zobacz moze akurat.
jeszcze jedno, moja pompa po wyjeciu i podpieciu pod prostownik zakrecila sie, wiec dzialala moze nie dawala odpowiedniego cisnienia tego nie wiem, ale dzialala.
wiec probuj. Powodzenia zycze
Pozdrawiam Gizzi
Zapisane
Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
emtezet
Moderator
Offline
Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e
WWW
Problem z obrotami przy 3000
«
Odpowiedz #46 -
Sobota, 09.06.2007, 23:07:55 -
NIEPRZECZYTANA
»
Troche czasu minelo ale jakos nie mialem kiedy napisac, u mnie sporo pomogla wymiana swiec na nowe, jest duzo lepiej ale ciagle czuje ze mimo iz juz nie szarpie to caly czas cos go tam boli. Ostatnio udalo mi sie wreszcie podpiac go pod kompa i wyskoczyl blad czujnika spalania stukowego, poki co wykasowalem go i zobacze czy pojawi sie znowu. Jezeli tak to zabawa trwa dalej...
Zapisane
->
Masz zintegrowane radio a nie chcesz słuchać już tylko radia albo kaset? ZAJRZYJ TUTAJ!!
<-
-> MONTAŻ CAR-AUDIO ŁÓDŹ <-
alan73
Świeżak
Offline
Samochód: Seat Ibiza 1.4 MPI - 2000 r
silniczek 1.4 MPI-czkawka
«
Odpowiedz #47 -
Sobota, 17.12.2011, 21:43:05 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam .....mam kilka pytań do forumowiczów związanych z moja Ibi 1.4 MPI -AKK-z 2000r. ..autko mam od nowości
...ostatnio zauważyłem ,że podczas przyśpieszania na 2 czy 3 biegu kiedy kręcę autko tak do 70 km/h nagle silnik dostaje czkawki-tak jakby sie na chwilę zawiesił i zaraz po kilku sekundach wraca na obroty (czasami lekko szarpie podczas delikatnej jazdy) i tu moje pytanie czy są to oznaki padniętych kabli WN???? ..kable nie były wymieniane od nowości a autko ma przejechane 70.000 km ..świece zmienione na NGK po 50 tys ..czy podpięcie pod VAG'a pokazałoby co jest nie tak z silnikiem?
Z góry dziękuje za wszelkie porady i odpowiedzi
pozdrawiam
od KYS: Przed zadaniem pytania użyj wyszukiwarki i sprawdź co już jest na forum! Jest jeszcze kilka tematów dotyczących szarpania.
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 18.12.2011, 15:46:41 wysłane przez KYS
»
Zapisane
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
Odp: silniczek 1.4 MPI-czkawka
«
Odpowiedz #48 -
Sobota, 17.12.2011, 23:36:33 -
NIEPRZECZYTANA
»
Może być cewka zapłonowa. VAG tego nie ujawni.
Kable też mogą być. Może być świeca.
Usterki na VN sa trudne do znalezienia.
Najprościej znajduje się przez podmiankę.
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Zupa
Użytkownik
Offline
Skąd: Tarnowskie Góry
Samochód: Cordoba SE '98 1.6 LPG
Odp: silniczek 1.4 MPI-czkawka
«
Odpowiedz #49 -
Niedziela, 18.12.2011, 11:52:22 -
NIEPRZECZYTANA
»
Masz tam LPG?
Zapisane
emtezet
Moderator
Offline
Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e
WWW
Odp: Problem z obrotami przy 3000
«
Odpowiedz #50 -
Niedziela, 18.12.2011, 16:06:31 -
NIEPRZECZYTANA
»
U mnie taki objaw dawały właśnie kończące się świece, świece kupowałeś takie jak zaleca producent, platynki??
Zapisane
->
Masz zintegrowane radio a nie chcesz słuchać już tylko radia albo kaset? ZAJRZYJ TUTAJ!!
<-
-> MONTAŻ CAR-AUDIO ŁÓDŹ <-
matucha12
Świeżak
Offline
Samochód: Seat Toledo 1 rocznik 1992 silnik 1.6 Benzyna
Odp: Problem z obrotami przy 3000
«
Odpowiedz #51 -
Poniedziałek, 13.02.2012, 11:06:34 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytuj
U mnie też zaczął szarpać na gazie przy 3000 obrotach wina brak gazu w zbiorniku.
Zapisane
Tubaa
"Nie, nie. Prędkość była OK, tylko zakręt trochę c
Świeżak
Offline
Skąd: k/Tarnowa
Samochód: Cordoba, '97, 1.4 AEX
Odp: Problem z obrotami przy 3000
«
Odpowiedz #52 -
Sobota, 06.04.2013, 17:18:35 -
NIEPRZECZYTANA
»
Podpinam się
U mnie, cordoba 97 1.4 AEX, jest taki objaw, że gdy przechodzę przez dokładnie 3.5 tys na obrotomierzu to silnik....hmm, no jak to określić? Tak jakby może nie tyle dostawał wibracji, choć może i po części tak jest, no ale chodzi trochę głośniej, ale gdy mijam ten zakres to jakby to ustawało i silnik w wyższych obrotach pracuje normalnie, przynajmniej takie mam odczucie. Dodam, że zaistniała sytuacja ma miejsce podczas jazdy, na postoju kilka razy sprawdzane i cisza.
Zapisane
irocket
Użytkownik
Offline
Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM
Odp: Problem z obrotami przy 3000
«
Odpowiedz #53 -
Sobota, 06.04.2013, 17:51:37 -
NIEPRZECZYTANA
»
Pewnie też się to dzieje na jednym konkretnym biegu? Czy na postoju też? Może gdzieś są luzy itp, ewentualnie wychodzone poduszki. Ostatnio jeździłem Megane Scenic 1.9dTi i tam podobnie się dzieje (głośniej silnik pracuje i jakby wibruje) przy 1500 obrotów na 5-tym biegu. Ale w niczym to nie przeszkadza.
PS: jakby na to nie patrzeć, działa na to fizyka, silnik drga cały czas i czasem może wpadać w rezonans z karoserią
Zapisane
Tubaa
"Nie, nie. Prędkość była OK, tylko zakręt trochę c
Świeżak
Offline
Skąd: k/Tarnowa
Samochód: Cordoba, '97, 1.4 AEX
Odp: Problem z obrotami przy 3000
«
Odpowiedz #54 -
Sobota, 06.04.2013, 19:23:05 -
NIEPRZECZYTANA
»
irocket
, pisałem, że na postoju cisza, przynajmniej ja nic nie słyszę, i nie na konkretnym biegu, tylko na każdym po kolei. Na 1 nie wiem, bo nie zwykłem przeciągać silnika 1.4 na 1 do 4-5 tysięcy
Cytat: irocket
Ale w niczym to nie przeszkadza.
No fakt, nie, auto normalnie przyspiesza, nie ma żadnych innych niepokojących oznak, ale wcześniej tego nie było i dlatego zacząłem sie tym interesować.
«
Ostatnia zmiana: Sobota, 06.04.2013, 19:27:15 wysłane przez Tubaa
»
Zapisane
mac456x9
Użytkownik
Offline
Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR
Odp: Problem z obrotami przy 3000
«
Odpowiedz #55 -
Sobota, 06.04.2013, 23:11:44 -
NIEPRZECZYTANA
»
Wina wydechu. Wypala się.
Zapisane
Tubaa
"Nie, nie. Prędkość była OK, tylko zakręt trochę c
Świeżak
Offline
Skąd: k/Tarnowa
Samochód: Cordoba, '97, 1.4 AEX
Odp: Problem z obrotami przy 3000
«
Odpowiedz #56 -
Niedziela, 07.04.2013, 22:54:35 -
NIEPRZECZYTANA
»
mac456x9
, jesteś pewny na 100%? A jeśli powiem, że cały układ, począwszy od strumienicy do samego końca był robiony, hmm....w sierpniu 2012???
Zapisane
mac456x9
Użytkownik
Offline
Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR
Odp: Problem z obrotami przy 3000
«
Odpowiedz #57 -
Niedziela, 07.04.2013, 22:59:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
na 100 to nie. Wróżką nie jestem
Ale u mnie właśnie to wydech powodował. Poprawa mocowań trochę pomogła.
Mi też buczało mocniej w zakresie 105-110km/h. A powyżej było ciszej. Ten typ tak ma po prostu. Może na ori wydechu tak nie bylo.
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 07.04.2013, 23:00:27 wysłane przez mac456x9
»
Zapisane
Strony:
1
2
3
[
4
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Problem z obrotami przy 3000
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...