+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problem z obrotami przy 3000
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z obrotami przy 3000  (Przeczytany 41386 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #45 - Piątek, 02.03.2007, 08:30:39 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "emtezet"
A tak nawiasem mowiac skoro wklad na allegro kosztuje 100 zl to dalczego zdecydowales sie na uzywke ze szrotu?

wybralem z prostego powodu: brak czasu, auto pojechalo w piatek wieczoram na sznurku do garazu a caly weekend staloby bezurzyteczne i gdyby to nie byla pompa szukalbym dalej, na nowa trzebaby czekac a co za tym idzie czas ucieka, a tak za 50zl ekstra mam pompe no uzywke ale lata.
Cytat: "emtezet"
tylko tak sie zastanawiam czy moze nie wyjac jej po prostu i nie sprawdzic przy okazji czy u mnie tez cos tam sie nie zagielo poki pompa jeszcze zyje...

jak ja wyjmiesz sprobuj ja scisnac i w momencie max zacisniecia zobacz czy wezyki sie nie zaginaja, prawdopodobnie beda sie elegancko uginaly nie blokujac przeplywu paliwa p[oniewaz oryginalne sa to plastykowe karbowane wezyki i one sie raczejk nie zagna, u mnie nie wiedzialem o tym i zdjalem go, niestety nozem, i drugi raz sie nie nadawal do zalozenia a gumowe sie wlasnie zaginaly i byla kicha, jest tez opcja ze poprostu pompa mi sie zaczela zacierac i moje wszelkie proby jej naprawienia byly bezskuteczne, bo pewnie i tak by zdechla, ale sprobuj rozkrec zobacz moze akurat.
jeszcze jedno, moja pompa po wyjeciu i podpieciu pod prostownik zakrecila sie, wiec dzialala moze nie dawala odpowiedniego cisnienia tego nie wiem, ale dzialala.
wiec probuj. Powodzenia zycze

Pozdrawiam Gizzi
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #46 - Sobota, 09.06.2007, 23:07:55 - NIEPRZECZYTANA »

Troche czasu minelo ale jakos nie mialem kiedy napisac, u mnie sporo pomogla wymiana swiec na nowe, jest duzo lepiej ale ciagle czuje ze mimo iz juz nie szarpie to caly czas cos go tam boli. Ostatnio udalo mi sie wreszcie podpiac go pod kompa i wyskoczyl blad czujnika spalania stukowego, poki co wykasowalem go i zobacze czy pojawi sie znowu. Jezeli tak to zabawa trwa dalej...
Zapisane

alan73 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza 1.4 MPI - 2000 r

« Odpowiedz #47 - Sobota, 17.12.2011, 21:43:05 - NIEPRZECZYTANA »

Witam .....mam kilka pytań do forumowiczów związanych z moja Ibi 1.4 MPI -AKK-z 2000r. ..autko mam od nowości


...ostatnio zauważyłem ,że podczas przyśpieszania na 2 czy 3 biegu kiedy kręcę autko tak do 70 km/h nagle silnik dostaje czkawki-tak jakby sie na chwilę zawiesił i zaraz po kilku sekundach wraca na obroty (czasami lekko szarpie podczas delikatnej jazdy) i tu moje pytanie czy są to oznaki padniętych kabli WN???? ..kable nie były wymieniane od nowości a autko ma przejechane 70.000 km ..świece zmienione na NGK po 50 tys        ..czy podpięcie pod VAG'a pokazałoby co jest nie tak z silnikiem?

Z góry dziękuje za wszelkie porady i odpowiedzi

pozdrawiam :)  


od KYS: Przed zadaniem pytania użyj wyszukiwarki i sprawdź co już jest na forum! Jest jeszcze kilka tematów dotyczących szarpania.
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 18.12.2011, 15:46:41 wysłane przez KYS » Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #48 - Sobota, 17.12.2011, 23:36:33 - NIEPRZECZYTANA »

Może być  cewka zapłonowa. VAG tego nie ujawni.
Kable też mogą być. Może być świeca.
Usterki na VN sa trudne do znalezienia.
Najprościej znajduje się przez podmiankę.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Zupa Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tarnowskie Góry
Samochód: Cordoba SE '98 1.6 LPG

« Odpowiedz #49 - Niedziela, 18.12.2011, 11:52:22 - NIEPRZECZYTANA »

Masz tam LPG?
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #50 - Niedziela, 18.12.2011, 16:06:31 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie taki objaw dawały właśnie kończące się świece, świece kupowałeś takie jak zaleca producent, platynki??
Zapisane

matucha12 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Toledo 1 rocznik 1992 silnik 1.6 Benzyna

« Odpowiedz #51 - Poniedziałek, 13.02.2012, 11:06:34 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
U mnie też zaczął szarpać na gazie przy 3000 obrotach wina brak gazu w zbiorniku.
Zapisane
Tubaa Mężczyzna
"Nie, nie. Prędkość była OK, tylko zakręt trochę c
Świeżak
Offline Offline



Skąd: k/Tarnowa
Samochód: Cordoba, '97, 1.4 AEX

« Odpowiedz #52 - Sobota, 06.04.2013, 17:18:35 - NIEPRZECZYTANA »

Podpinam się ;)  U mnie, cordoba 97 1.4 AEX, jest taki objaw, że gdy przechodzę przez dokładnie 3.5 tys na obrotomierzu to silnik....hmm, no jak to określić? Tak jakby może nie tyle dostawał wibracji, choć może i po części tak jest, no ale chodzi trochę głośniej, ale gdy mijam ten zakres to jakby to ustawało i silnik w wyższych obrotach pracuje normalnie, przynajmniej takie mam odczucie. Dodam, że zaistniała sytuacja ma miejsce podczas jazdy, na postoju kilka razy sprawdzane i cisza.
Zapisane
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #53 - Sobota, 06.04.2013, 17:51:37 - NIEPRZECZYTANA »

Pewnie też się to dzieje na jednym konkretnym biegu? Czy na postoju też? Może gdzieś są luzy itp, ewentualnie wychodzone poduszki. Ostatnio jeździłem Megane Scenic 1.9dTi i tam podobnie się dzieje (głośniej silnik pracuje i jakby wibruje) przy 1500 obrotów na 5-tym biegu. Ale w niczym to nie przeszkadza.

PS: jakby na to nie patrzeć, działa na to fizyka, silnik drga cały czas i czasem może wpadać w rezonans z karoserią :P
Zapisane

Tubaa Mężczyzna
"Nie, nie. Prędkość była OK, tylko zakręt trochę c
Świeżak
Offline Offline



Skąd: k/Tarnowa
Samochód: Cordoba, '97, 1.4 AEX

« Odpowiedz #54 - Sobota, 06.04.2013, 19:23:05 - NIEPRZECZYTANA »

irocket, pisałem, że na postoju cisza, przynajmniej ja nic nie słyszę, i nie na konkretnym biegu, tylko na każdym po kolei. Na 1 nie wiem, bo nie zwykłem przeciągać silnika 1.4 na 1 do 4-5 tysięcy :P
Cytat: irocket
Ale w niczym to nie przeszkadza.
No fakt, nie, auto normalnie przyspiesza, nie ma żadnych innych niepokojących oznak, ale wcześniej tego nie było i dlatego zacząłem sie tym interesować.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 06.04.2013, 19:27:15 wysłane przez Tubaa » Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #55 - Sobota, 06.04.2013, 23:11:44 - NIEPRZECZYTANA »

Wina wydechu. Wypala się.
Zapisane
Tubaa Mężczyzna
"Nie, nie. Prędkość była OK, tylko zakręt trochę c
Świeżak
Offline Offline



Skąd: k/Tarnowa
Samochód: Cordoba, '97, 1.4 AEX

« Odpowiedz #56 - Niedziela, 07.04.2013, 22:54:35 - NIEPRZECZYTANA »

mac456x9, jesteś pewny na 100%? A jeśli powiem, że cały układ, począwszy od strumienicy do samego końca był robiony, hmm....w sierpniu 2012???
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #57 - Niedziela, 07.04.2013, 22:59:07 - NIEPRZECZYTANA »

na 100 to nie. Wróżką nie jestem ;)
Ale u mnie właśnie to wydech powodował. Poprawa mocowań trochę pomogła.
Mi też buczało mocniej w zakresie 105-110km/h. A powyżej było ciszej. Ten typ tak ma po prostu. Może na ori wydechu tak nie bylo.
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 07.04.2013, 23:00:27 wysłane przez mac456x9 » Zapisane
Strony: 1 2 3 [4]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problem z obrotami przy 3000
Skocz do: