+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alternator?
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3] 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Alternator?  (Przeczytany 41185 razy)
0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.
hudy85 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: opolskie
Samochód: SEAT IBIZA 1.9 ASV 2000r

« Odpowiedz #30 - Poniedziałek, 31.05.2010, 08:11:07 - NIEPRZECZYTANA »

Raczej tak ,reki utrzymac sie nie da nawet przez moment
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #31 - Poniedziałek, 31.05.2010, 09:00:59 - NIEPRZECZYTANA »

Raczej? A na silniku sie da? Dla mnie normale ze to co przy silniku sie nnagrzewa.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
hudy85 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: opolskie
Samochód: SEAT IBIZA 1.9 ASV 2000r

« Odpowiedz #32 - Poniedziałek, 31.05.2010, 09:08:14 - NIEPRZECZYTANA »

No wlasbie stad moje pytanie ,od poczatku mialem goracy ,tyle ze poprzedni jeszcze klekotal i caly latal ,wiec wymienilem na nowy. Teraz chyba znow mi sie szykuje ,do obejrzenia bede mial rolke ,bo niemozliwe zeby to tak szybko sie konczylo :/
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 31.05.2010, 09:24:40 wysłane przez hudy85 » Zapisane
body69 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lipno
Samochód: IBI FL 1.9 Tdi

« Odpowiedz #33 - Poniedziałek, 07.06.2010, 19:12:32 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.
Mam mały problem, zacznę od początku
Kilka dni temu zapaliła mi się kontrolka ładowania, sprawdzam miernikem prądz i nie ładuje, wiec wyciągam altek, a tak regulator przypalony, oraz 3 diody na mostku diodowym spalone, wiec wymieniłem regulator na nowy oraz mostek diodowy i teraz mam taki problem iż normalnie przekrecam kluczykiem i jest kontrolka akumulatora ładnie cacy, zapalam silnik i ta kontrolka niegasnie całkowicie tylko się leciutko pali.

Sprawdzałem napięcie i jest okej.

Ma ktoś może pomysł z czym związane może być palenie tej kontrolki?? czy szczotki muszą się dopasować moze?

Napisano: Poniedziałek, 07.06.2010, 01:36:46


nikt nie zna się na tym ??;///
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #34 - Poniedziałek, 07.06.2010, 19:21:25 - NIEPRZECZYTANA »

A jak dodasz gazu to nie gasnie?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
body69 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lipno
Samochód: IBI FL 1.9 Tdi

« Odpowiedz #35 - Poniedziałek, 07.06.2010, 23:54:20 - NIEPRZECZYTANA »

hmm nie :)) moze minimalnie mniej lub bardziej przyswieci ;))
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #36 - Wtorek, 08.06.2010, 00:01:03 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: body69
kontrolka niegasnie całkowicie tylko się leciutko pali.
jest to objaw slabego ladowania :-X
mi by sie nie chcialo bawic z naprawa samemu tego ustrojstwa, jak byl wyjety to do goscia co zajmuje sie regeneracja, nie jest to tak drogie a pomiary wykona jak trzeba.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
body69 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lipno
Samochód: IBI FL 1.9 Tdi

« Odpowiedz #37 - Wtorek, 08.06.2010, 00:10:52 - NIEPRZECZYTANA »

hmm strasznie duzo rozbierania;// w tym zee aku ma ładowanie 12.6 około   na wolnych z klima swiatłami radiem mam ładowanie 13.4 chyba a normalnie przygazuje itp cos ponad 14. Wiec niemam pojecia z czym moze to być związane;/ pojezdzę 500 km jesli nie zniknie to pojadę do jakiegoś elektryka moze coś pomoże,

Jesli ktoś by miał jakieś pomysły może lub sugestię proszę pisać, kazdy pomysł warty sprawdzenia.
Zapisane

Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #38 - Wtorek, 08.06.2010, 04:55:36 - NIEPRZECZYTANA »

Tak jak by któryś z obwodów altka- prądnicy trójfazowej nie pracował.
Altka mozna kupic za ok 100-200 PLN więc czasem nie warto naprawiać, a bez przyrządów trzeba części wymieniać na czuja, chyba że po nich widać ,że walnięte są.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
samsungrv510 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Inowrocław
Samochód: Seat Ibiza 1.3 Kat. 1994r

« Odpowiedz #39 - Niedziela, 11.09.2011, 11:09:57 - NIEPRZECZYTANA »

Witam serdecznie.Mam taki problem,mianowicie chciałbym wymienić w alternatorze regulator napięcia,ponieważ migają mi kontrolki na pulpicie i światła przednie też mrugają i przy tym też są nie równe obroty.Znajomy oznajmił mi że to może być regulator napięcia w alternatorze i trzeba go wymienić.I tutaj mam do was pytanie,czy muszę wyciągnąć cały alternator aby wymienić regulator czy można bez odkręcania alternatora.Druga sprawa czy przed wymianą regulatora muszę odpiąć akumulator?


EDIT: Nie zakladaj nowego tematu z byle pytaniem! Scalono.
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 11.09.2011, 17:58:30 wysłane przez raby » Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #40 - Niedziela, 11.09.2011, 15:46:07 - NIEPRZECZYTANA »

Aku to mozna odpiąć nawet do wymiany żarówki.
Jak ruszasz cokolwiek z elektryki i możesz zrobić zwarcie to odpinasz. Logiczne  :eye:

Nie wiem co i jak ale wiedząc gdzie znajduje się alternator sądzę, że łatwiej go wyjąć i zrobić na zewnątrz niż grzebać się z zamontowanym.
Zapisane
samsungrv510 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Inowrocław
Samochód: Seat Ibiza 1.3 Kat. 1994r

« Odpowiedz #41 - Niedziela, 11.09.2011, 17:03:09 - NIEPRZECZYTANA »

A jak już wymienię ten regulator i będę zakładał alternator,to pasek musi być sztram naciągnięty czy musi mieć jakiś luz?
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #42 - Niedziela, 11.09.2011, 17:06:13 - NIEPRZECZYTANA »

A jak już wymienię ten regulator i będę zakładał alternator,to pasek musi być sztram naciągnięty czy musi mieć jakiś luz?
zobacz jak masz teraz.. pasek ma być naciągnięty - bez przesady, ale też bez żadnego luzu.
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
samsungrv510 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Inowrocław
Samochód: Seat Ibiza 1.3 Kat. 1994r

« Odpowiedz #43 - Niedziela, 11.09.2011, 17:06:57 - NIEPRZECZYTANA »

Aha i czy jak odłączę akumulator i zaś go podłączę i żeby zaadaptowała się przepustnica,to po jakim czasie mogę odpalać brykę,to znaczy rozumiem że jak podłączę akumulator to muszę przekręcić stacyjkę i odczekać jakiś tam czas aby się zaadaptowała?
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #44 - Niedziela, 11.09.2011, 17:10:46 - NIEPRZECZYTANA »

ale co ma jedno do drugiego..
np. przy wymianie akku adaptujesz na nowo przepustnicę...?
odpinasz aku - tylko nie zrób sobie zwarcia. potem podłącz wszystko jak trzeba - uważaj na bieguny. Zamknij maskę, odpal auto i tyle. Jazda testowa delikatnie, bez piłowania, bez szarpania.
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 11.09.2011, 17:12:05 wysłane przez efmk » Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
Strony: 1 2 [3] 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alternator?
Skocz do: