Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Nadwozie i wnętrze
»
Problem z zamkiem - pletwa wioslo
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
2
3
4
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Problem z zamkiem - pletwa wioslo (Przeczytany 48787 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
piernik
Gość
Problem z zamkiem - pletwa wioslo
«
Poniedziałek, 09.01.2006, 16:31:49 -
NIEPRZECZYTANA
»
Problem jest taki - przekręcam kluczyk, ale nie otwiera się blokada - w ogóle kluczyk jest nie "połączony" z zamkiem.
Zdjąłem tapicerkę i znalazłem złamaną część - ta na zdjęciu
Pytanko moje jest takie: czy można kupić taką część czy trzeba wymienić cały zamek? Ile to kosztuje?
«
Ostatnia zmiana: Środa, 23.01.2008, 20:53:00 wysłane przez raby
»
Zapisane
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
Problem z zamkiem
«
Odpowiedz #1 -
Poniedziałek, 09.01.2006, 16:57:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
To co masz w dłoni , wychodzi z klamki/wkładki i wchodzi do korpusu zamka i przy przekręcaniu kluczyka otwiera go lub zamyka.
Czy to mozna dokupić, pewnie tak ,ale z wkładką zamka i kluczyk bedzie dodatkowy
chociaz to tylko moje przypuszczenia.
Nosisz obrączkę ,a to drugie to pierścionek ???? :wink: :wink:
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
piernik
Gość
Problem z zamkiem
«
Odpowiedz #2 -
Poniedziałek, 09.01.2006, 17:36:22 -
NIEPRZECZYTANA
»
Obrączę noszę a to drugie to pierścionek, ale to nie moja ręka
Ja robiłem zdjęcie
Czyli musiałbym wszystkie zamki wymieniać? Bez sensu mieć dwa kluczyki :/ Mam nadzieję że się mylisz
Zapisane
cinek
Gość
Problem z zamkiem
«
Odpowiedz #3 -
Poniedziałek, 09.01.2006, 17:41:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
Mi też się to połamało, ale na szczęście zamki otwieram z pilota. Wydaje mi się, że można dostać zamiankę samej połamanej części.
Zapisane
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Problem z zamkiem
«
Odpowiedz #4 -
Poniedziałek, 09.01.2006, 19:59:15 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ostatnio smarowalem zamek i rozbieralem tez wkladke. Jesli u ciebie jest taki sam typ wkladki to mozesz sprobowac przelozyc zapadki ze starej wkladki do nowej i wtedy powinien pasowac orginalny kluczyk. Tylko sie nie pomyl przy kolejnosci. Dla ulatwienia ktos nawet ponumerowal te zapadki jednocyfrowymi liczbami. A i uwazaj na malutkie sprezynki w kazdej zapadce.
Zapisane
neonek
Użytkownik
Offline
Skąd: Nowa Sól
Problem z zamkiem
«
Odpowiedz #5 -
Wtorek, 10.01.2006, 07:45:02 -
NIEPRZECZYTANA
»
A ja mam problem z pilotem. Wymieniłem baterie i dalej nie moge pilotem otworzyć ani zamknąć samochodu. Kontrolka na pilocie mruga czyli sygnał z pilota jakby wychodził. Kluczykiem gdy przekręcam w zamku wszystko działa. Może czujnik nawalił. Ma ktoś jakies propozycje jak znaleźć gdzie jest feler.
Zapisane
neonek
Nowa Sól koło Ciepielowa
Toledo 1L 1,9 tdi w stajni ma 120 koników - było
Toledo 5P 2,0 tdi 140 KM - jest
piernik
Gość
Problem z zamkiem
«
Odpowiedz #6 -
Wtorek, 10.01.2006, 07:58:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
A kumpel mi teraz powiedział że jest mozliwość zadzwonienia do VW, podania nr nadwozia i oni sprzedadzą wkładkę do zamka więc nie ma problemu z wymiana wszystkich zamków.
Jest to możliwe z Seatem?
Zapisane
kramson
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków (KRA)
Problem z zamkiem
«
Odpowiedz #7 -
Wtorek, 10.01.2006, 07:58:49 -
NIEPRZECZYTANA
»
Najpierw spróbuj zakodować kluczyk, te zakichane piloty są do d....., u mnie 5 razy dzała a dwa nie
Zapisane
neonek
Użytkownik
Offline
Skąd: Nowa Sól
Problem z zamkiem
«
Odpowiedz #8 -
Wtorek, 10.01.2006, 09:53:44 -
NIEPRZECZYTANA
»
Znaczy ze niby sie rozkodowal moglbys opisac sposob kodowania
Zapisane
neonek
Nowa Sól koło Ciepielowa
Toledo 1L 1,9 tdi w stajni ma 120 koników - było
Toledo 5P 2,0 tdi 140 KM - jest
Jobski
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Problem z zamkiem
«
Odpowiedz #9 -
Wtorek, 10.01.2006, 11:15:51 -
NIEPRZECZYTANA
»
1. Kluczyk włożyć do stacyjki
2. Przekręcić do pozycji włączony
3. Przekręcić do pozycji wyłączony
4. Wyjąć kluczyk ze stacyjki
5. Nacisnąć i trzymać przycisk zamykania
6. Nacisnąć 3x przycisk otwieranie
7. Puscić przycisk zamykanie
Autko powinno spróbować zamknąć drzwi ewentualnie wydać jakiś dźwiek, jeżeli tego nie zroi znaczy, że pilot nie połączył się z alarmem, niestety te kluczyki padają, efekt jest właśnie taki że ładnie miga dioda ale i tak się nie łączy z centralką
Zapisane
Były:
Cordoba SXE 1,6 (AEE) 75KM '98
Cordoba SX TDI (AHU) 106KM '97
neonek
Użytkownik
Offline
Skąd: Nowa Sól
Problem z zamkiem
«
Odpowiedz #10 -
Wtorek, 10.01.2006, 13:44:39 -
NIEPRZECZYTANA
»
No dobra sproboje zaprogramowac, ale jak przekonac się ze faktycznie kluczyk mam padniety
Zapisane
neonek
Nowa Sól koło Ciepielowa
Toledo 1L 1,9 tdi w stajni ma 120 koników - było
Toledo 5P 2,0 tdi 140 KM - jest
kramson
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków (KRA)
Problem z zamkiem
«
Odpowiedz #11 -
Wtorek, 10.01.2006, 14:08:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
prezes J. ładnie to opisał tylko u mnie wyglądało to tak: kluczyk nie chciał się zaprogramować, prób wykonałem chyba kilkadziesiąt i nic. Raz wziąłem od kumpla jego kluczyk i załapał od pierwszego razu. Rozebrałem jego kluczyk i okazało się, że tam wcześniej ktoś grzebał. Wyciągnął całą płytkę ze środka, a jest ona zatopiona na dwóch uchwytach, i była włożona tak, że górna część (ta od główki, a nie od kluczyka) opierała się na tej stopce która wcześniej była zatopina. Ciekawim mnie czy ktoś to zrobił świadomie. Ja zrobiłęm tak samo i kluczyk załapał "już" po trzecim razie. Teraz dziłą tak jak napisałem wcześniej.
Trochę to pokrętnie napisałem ale jak ktoś rozpołowi kluczyk to będzie wiedział o co mi chodzi.
A przy okazji przeczyściłem styki przycisków i wymieniłem baterie na nowe.
Zapisane
neonek
Użytkownik
Offline
Skąd: Nowa Sól
Problem z zamkiem
«
Odpowiedz #12 -
Wtorek, 10.01.2006, 14:51:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
Wiem o co chodzi dziwne taki kluczyk to pewnie ze dwie stowki
Zapisane
neonek
Nowa Sól koło Ciepielowa
Toledo 1L 1,9 tdi w stajni ma 120 koników - było
Toledo 5P 2,0 tdi 140 KM - jest
jarziet
Gość
Problem z zamkiem
«
Odpowiedz #13 -
Wtorek, 10.01.2006, 17:07:30 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam. To co jest na zdjęciu kosztuje 25 PLN. Wczoraj uszkodził mi to włamywacz. Nie trzeba nowych kluczyków. Takie rzeczy naprawiają w firmach typu KOMPUTEROWE DORABIANIE KLUCZY. Pozdrawiam
Zapisane
Kant1242
Gość
Problem z zamkiem
«
Odpowiedz #14 -
Wtorek, 10.01.2006, 20:46:18 -
NIEPRZECZYTANA
»
Co do rozbierania kluczyka to coś w tym jest. Kiedyś kluczyk też mi przestał działać i wymiana samej baterii nie pomogła. Rozebrałem go wyjąłem płytkę, poczyściłem próbowałem pozwierać różne elementy (myślałem że to podobnie jak z biosem kompa)
Potem poskładałem go spowrotem poszedłem do samochodu zakodowałem i działał z ok 50m
Teraz już mijają ok 2 latka jak przeprowadzałem tą operację i znów zaczyna świrować trzeba parę razy naciskać żeby zaskoczył :? Może czas na nową baterię
jak przestanie definitywnie działać zaczne ja działać
Zapisane
Strony: [
1
]
2
3
4
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Nadwozie i wnętrze
»
Problem z zamkiem - pletwa wioslo
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...