+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Nadwozie i wnętrze» Problem z zamkiem - pletwa wioslo
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2 3 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z zamkiem - pletwa wioslo  (Przeczytany 48792 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
piernik
Gość



« Poniedziałek, 09.01.2006, 16:31:49 - NIEPRZECZYTANA »

Problem jest taki - przekręcam kluczyk, ale nie otwiera się blokada - w ogóle kluczyk jest nie "połączony" z zamkiem.
Zdjąłem tapicerkę i znalazłem złamaną część - ta na zdjęciu


Pytanko moje jest takie: czy można kupić taką część czy trzeba wymienić cały zamek? Ile to kosztuje?
« Ostatnia zmiana: Środa, 23.01.2008, 20:53:00 wysłane przez raby » Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #1 - Poniedziałek, 09.01.2006, 16:57:13 - NIEPRZECZYTANA »

To co masz w dłoni , wychodzi z klamki/wkładki i wchodzi do korpusu zamka i przy przekręcaniu kluczyka otwiera go lub zamyka.
Czy to mozna dokupić, pewnie tak ,ale z wkładką zamka i kluczyk bedzie dodatkowy
chociaz to tylko moje przypuszczenia.

Nosisz obrączkę ,a to drugie to pierścionek ???? :wink:  :wink:
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
piernik
Gość



« Odpowiedz #2 - Poniedziałek, 09.01.2006, 17:36:22 - NIEPRZECZYTANA »

Obrączę noszę a to drugie to pierścionek, ale to nie moja ręka :) Ja robiłem zdjęcie ;)

Czyli musiałbym wszystkie zamki wymieniać? Bez sensu mieć dwa kluczyki :/ Mam nadzieję że się mylisz ;)
Zapisane
cinek
Gość



« Odpowiedz #3 - Poniedziałek, 09.01.2006, 17:41:57 - NIEPRZECZYTANA »

Mi też się to połamało, ale na szczęście zamki otwieram z pilota. Wydaje mi się, że można dostać zamiankę samej połamanej części.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #4 - Poniedziałek, 09.01.2006, 19:59:15 - NIEPRZECZYTANA »

Ostatnio smarowalem zamek i rozbieralem tez wkladke. Jesli u ciebie jest taki sam typ wkladki to mozesz sprobowac przelozyc zapadki ze starej wkladki do nowej i wtedy powinien pasowac orginalny kluczyk. Tylko sie nie pomyl przy kolejnosci. Dla ulatwienia ktos nawet ponumerowal te zapadki jednocyfrowymi liczbami. A i uwazaj na malutkie sprezynki w kazdej zapadce.
Zapisane

neonek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nowa Sól

« Odpowiedz #5 - Wtorek, 10.01.2006, 07:45:02 - NIEPRZECZYTANA »

A ja mam problem z pilotem. Wymieniłem baterie i dalej nie moge pilotem otworzyć ani zamknąć samochodu. Kontrolka na pilocie mruga czyli sygnał z pilota jakby wychodził. Kluczykiem gdy przekręcam w zamku wszystko działa. Może czujnik nawalił. Ma ktoś jakies propozycje jak znaleźć gdzie jest feler.
Zapisane

neonek
Nowa Sól koło Ciepielowa
Toledo 1L 1,9 tdi w stajni ma 120 koników - było
Toledo 5P 2,0 tdi 140 KM - jest
piernik
Gość



« Odpowiedz #6 - Wtorek, 10.01.2006, 07:58:07 - NIEPRZECZYTANA »

A kumpel mi teraz powiedział że jest mozliwość zadzwonienia do VW, podania nr nadwozia i oni sprzedadzą wkładkę do zamka więc nie ma problemu z wymiana wszystkich zamków.
Jest to możliwe z Seatem?
Zapisane
kramson
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków (KRA)

« Odpowiedz #7 - Wtorek, 10.01.2006, 07:58:49 - NIEPRZECZYTANA »

Najpierw spróbuj zakodować kluczyk, te zakichane piloty są do d....., u mnie 5 razy dzała a dwa nie
Zapisane
neonek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nowa Sól

« Odpowiedz #8 - Wtorek, 10.01.2006, 09:53:44 - NIEPRZECZYTANA »

Znaczy ze niby sie rozkodowal moglbys opisac sposob kodowania
Zapisane

neonek
Nowa Sól koło Ciepielowa
Toledo 1L 1,9 tdi w stajni ma 120 koników - było
Toledo 5P 2,0 tdi 140 KM - jest
Jobski
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #9 - Wtorek, 10.01.2006, 11:15:51 - NIEPRZECZYTANA »

1. Kluczyk włożyć do stacyjki
2. Przekręcić do pozycji włączony
3. Przekręcić do pozycji wyłączony
4. Wyjąć kluczyk ze stacyjki
5. Nacisnąć i trzymać przycisk zamykania
6. Nacisnąć 3x przycisk otwieranie
7. Puscić przycisk zamykanie
Autko powinno spróbować zamknąć drzwi ewentualnie wydać jakiś dźwiek, jeżeli tego nie zroi znaczy, że pilot nie połączył się z alarmem, niestety te kluczyki padają, efekt jest właśnie taki że ładnie miga dioda ale i tak się nie łączy z centralką
Zapisane

Były:
Cordoba SXE 1,6 (AEE) 75KM '98
Cordoba SX TDI (AHU) 106KM '97
neonek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nowa Sól

« Odpowiedz #10 - Wtorek, 10.01.2006, 13:44:39 - NIEPRZECZYTANA »

No dobra sproboje zaprogramowac, ale jak przekonac się ze faktycznie kluczyk mam padniety
Zapisane

neonek
Nowa Sól koło Ciepielowa
Toledo 1L 1,9 tdi w stajni ma 120 koników - było
Toledo 5P 2,0 tdi 140 KM - jest
kramson
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków (KRA)

« Odpowiedz #11 - Wtorek, 10.01.2006, 14:08:26 - NIEPRZECZYTANA »

prezes J. ładnie to opisał tylko u mnie wyglądało to tak: kluczyk nie chciał się zaprogramować, prób wykonałem chyba kilkadziesiąt i nic. Raz wziąłem od kumpla jego kluczyk i załapał od pierwszego razu. Rozebrałem jego kluczyk i okazało się, że tam wcześniej ktoś grzebał. Wyciągnął całą płytkę ze środka, a jest ona zatopiona na dwóch uchwytach, i była włożona tak, że górna część (ta od główki, a nie od kluczyka) opierała się na tej stopce która wcześniej była zatopina. Ciekawim mnie czy ktoś to zrobił świadomie.   Ja zrobiłęm tak samo i kluczyk załapał "już" po trzecim razie. Teraz dziłą tak jak napisałem wcześniej.
Trochę to pokrętnie napisałem ale jak ktoś rozpołowi kluczyk to będzie wiedział o co mi chodzi.
A przy okazji przeczyściłem styki przycisków i wymieniłem baterie na nowe.
Zapisane
neonek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nowa Sól

« Odpowiedz #12 - Wtorek, 10.01.2006, 14:51:45 - NIEPRZECZYTANA »

Wiem o co chodzi dziwne taki kluczyk to pewnie ze dwie stowki
Zapisane

neonek
Nowa Sól koło Ciepielowa
Toledo 1L 1,9 tdi w stajni ma 120 koników - było
Toledo 5P 2,0 tdi 140 KM - jest
jarziet
Gość



« Odpowiedz #13 - Wtorek, 10.01.2006, 17:07:30 - NIEPRZECZYTANA »

Witam. To co jest na zdjęciu kosztuje 25 PLN. Wczoraj uszkodził mi to włamywacz. Nie trzeba nowych kluczyków. Takie rzeczy naprawiają w firmach typu KOMPUTEROWE DORABIANIE KLUCZY. Pozdrawiam
Zapisane
Kant1242
Gość



« Odpowiedz #14 - Wtorek, 10.01.2006, 20:46:18 - NIEPRZECZYTANA »

Co do rozbierania kluczyka to coś w tym jest. Kiedyś kluczyk też mi przestał działać i wymiana samej baterii nie pomogła. Rozebrałem go wyjąłem płytkę, poczyściłem próbowałem pozwierać różne elementy (myślałem że to podobnie jak z biosem kompa)
Potem poskładałem go spowrotem poszedłem do samochodu zakodowałem i działał z ok 50m  :ok:  Teraz już mijają ok 2 latka jak przeprowadzałem tą operację i znów zaczyna świrować trzeba parę razy naciskać żeby zaskoczył  :?  Może czas na nową baterię  :?:  jak przestanie definitywnie działać zaczne ja działać  :satan:
Zapisane
Strony: [1] 2 3 4   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Nadwozie i wnętrze» Problem z zamkiem - pletwa wioslo
Skocz do: