NAJ GORSZY "serwis" z jakim mialem nie przyjemnosc miec stycznosc
"Auto Moto Ekspres" Piotr Czuba
ul. Zawieprze 2 b
22-300 Krasnystaw
tel. kom. 530 978 961
fax.82 576 55 13
Samochod odstawiony na wymiane uszczelki pod glowica, uszczelka niby wymienina ale skutki uboczne wieksze niz warta sama uszczelka. A nerwy jakie zjadlem odkrywajac kolejne usterki doprowadzily do problemow z zasnieciem
Wlasciciel kompletnie olewa klienta, brak dowodu zakupu / naprawy - karze sobie doplacic vat za taki kwit.
Mechanik ktory skladal silnik kompletny lamaga - klucze ciegle mu leca z reki, odlozy cos a za chwile nie ma pojecia gdzie zostawil. Do tego okazalo sie ze ktos inny rozbieral a kto inny skladal silnik
rachunek na 2060 z czego dla nich 1160zl bo 900 skasowal inny serwis za glowice a pozniej kilku dniowa meka z doprowadzaniem do ladu osprzetu silnika.
lista usterek jakie znalazlem (raczej nie wszystkie):- na poczatku wolne obroty falowaly 880-960
- trasa ponad 100km bez ostrego deptania spalanie 9L gdzie zwykle max 7L wychodzilo
- na wolnych obrotach 1,4-1,5L wczesniej bylo 0,7L
- srodkowa oslona paska rozrzadu zgieta i pasek o nia ociera, zaczal sie strzepic
- napinac zle przykrecony - blaszka ogranicznika odwrotnie wcisnieta w napinacz, pasek oczywiscie luzny i skacze
- nie podlaczony wezyk od N75 do filtra powietrza
- brakuje sruby od mocowania rury IC, przod silnika na dole
- brak sruby mocujacej przewod olejowy do turbo, widac wyciek oleju, podejrzenie braku uszczelki bo dokrecenie nie pomoglo
- brak opaski wezyka powrotu ON z pompek
- brak metalowego wspornik ktory jest przykrecony do poduszki silnika pod zbiorniczkiem wyrownawczym
- brak podkladki metalowo gumowej mocujacej metalowy odcinek rury od IC
do nadwozia
- przy skladaniu rozrzadu po reklamacji mechanik urwal gwint we sporniku ktory jest przykrecony do silnika a do niego mocuje sie poduszke, silnik nie byl docisniety do poduszki tylko dociagany srubami
- brak opaski na wezu podcisnienia na pompie, waz idacy do serwa
- brak uszczelki miedzy egr a chlodnica spalin, polaczenie to skrecone szpilka kolektora wylotowego
- nie dokrecony kolektor wydechowy - 2 nakretki, do innych ciezki dostep aby sprawdzic
- nie przykrecone turbo do wspornika przy kadlubie silnika
i to pewnie nie koniec bo nie wszystko widac od razu...
historia:
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=13231.msg267600#msg267600Takiego serwisu nie zycze naj wiekszemu wrogowi
Prosze o skopiowanie na inne fora aby nikt tam nie trafil