+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Niepolecane warsztaty
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Niepolecane warsztaty  (Przeczytany 93417 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
grigorij35 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Była Ibiza '98, 1.9 TDI; jest Ibiza '07 TDI

« Odpowiedz #60 - Poniedziałek, 26.07.2010, 08:08:48 - NIEPRZECZYTANA »

Serwisy Seata są kiepskie - w Car Javi próbowałem dorobić kluczyk i się nie udało - kluczyk mam ale immo nie działa
zapłaciłem tyle samo co jak bym dorobił kluczyk a auto trzymali 2 dni (bez zastępczego)
mieli tylko dość fajną promocję na kpl rozrząd z pompą do AXR za 1150zł brutto

zwykle serwisuje seata w skodzie i jestem zadowolony (bracia JÓŹWIAK z Suchego Lasu)
Zapisane
aro121
Gość



« Odpowiedz #61 - Poniedziałek, 26.07.2010, 20:12:11 - NIEPRZECZYTANA »

Faktycznie CAR JAVI już poprawiłem  ;D

To nie zmiania faktu że są do d... !!!! >:(
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #62 - Wtorek, 26.10.2010, 06:11:25 - NIEPRZECZYTANA »

Bosh serwis Molendowski Radom.
Mercedes Sprinter nie pali, zaholowany do serwisu. Po naprawie faktura na ok. 3,2kPLN. Wymieniono wtrysk (do robocizny doliczone dodatko i co ciekawe pokrywę zaworów (600zł), bo pękła. Serwis twierdzi, że to normalne przy wtrysku, który nie chce wyjść i należy do jego demontażu użyć specjalnego przyrządu.
Na koniec informacja, że jeśli to nie pomoże to trzeba wymienić uszczelkę pod głowicą.
To nie pierszy taki dziwny przypadek, chyba firma zmieni se4rwis.
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #63 - Piątek, 21.10.2011, 19:32:59 - NIEPRZECZYTANA »

NAJ GORSZY "serwis" z jakim mialem nie przyjemnosc miec stycznosc :!:
Cytuj
"Auto Moto Ekspres" Piotr Czuba
ul. Zawieprze 2 b
22-300 Krasnystaw
tel. kom. 530 978 961
fax.82 576 55 13
Samochod odstawiony na wymiane uszczelki pod glowica, uszczelka niby wymienina ale skutki uboczne wieksze niz warta sama uszczelka. A nerwy jakie zjadlem odkrywajac kolejne usterki doprowadzily do problemow z zasnieciem :evil:
Wlasciciel kompletnie olewa klienta, brak dowodu zakupu / naprawy - karze sobie doplacic vat za taki kwit.
Mechanik ktory skladal silnik kompletny lamaga - klucze ciegle mu leca z reki, odlozy cos a za chwile nie ma pojecia gdzie zostawil. Do tego okazalo sie ze ktos inny rozbieral a kto inny skladal silnik :pala:
rachunek na 2060 z czego dla nich 1160zl bo 900 skasowal inny serwis za glowice a pozniej kilku dniowa meka z doprowadzaniem do ladu osprzetu silnika.

lista usterek jakie znalazlem (raczej nie wszystkie):
- na poczatku wolne obroty falowaly 880-960
- trasa ponad 100km bez ostrego deptania spalanie 9L gdzie zwykle max 7L wychodzilo
- na wolnych obrotach 1,4-1,5L wczesniej bylo 0,7L
- srodkowa oslona paska rozrzadu zgieta i pasek o nia ociera, zaczal sie strzepic
- napinac zle przykrecony - blaszka ogranicznika odwrotnie wcisnieta w napinacz, pasek oczywiscie luzny i skacze
- nie podlaczony wezyk od N75 do filtra powietrza
- brakuje sruby od mocowania rury IC, przod silnika na dole
- brak sruby mocujacej przewod olejowy do turbo, widac wyciek oleju, podejrzenie braku uszczelki bo dokrecenie nie pomoglo
- brak opaski wezyka powrotu ON z pompek
- brak metalowego wspornik ktory jest przykrecony do poduszki silnika pod zbiorniczkiem wyrownawczym
- brak podkladki metalowo gumowej mocujacej metalowy odcinek rury od IC
 do nadwozia
- przy skladaniu rozrzadu po reklamacji mechanik urwal gwint we sporniku ktory jest przykrecony do silnika a do niego mocuje sie poduszke, silnik nie byl docisniety do poduszki tylko dociagany srubami
- brak opaski na wezu podcisnienia na pompie, waz idacy do serwa
- brak uszczelki miedzy egr a chlodnica spalin, polaczenie to skrecone szpilka kolektora wylotowego
- nie dokrecony kolektor wydechowy - 2 nakretki, do innych ciezki dostep aby sprawdzic
- nie przykrecone turbo do wspornika przy kadlubie silnika
i to pewnie nie koniec bo nie wszystko widac od razu... :evil:
historia: http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=13231.msg267600#msg267600
Takiego serwisu nie zycze naj wiekszemu wrogowi :!:

Prosze o skopiowanie na inne fora aby nikt tam nie trafil
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
MAGIC87 Mężczyzna
320 Nm przy 1800 i 160 KM przy 3200
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Częstochowa/Kłomnice
Samochód: Byla ibiza Fl, jest Audi A4+, Fiat Ducato

« Odpowiedz #64 - Piątek, 21.10.2011, 21:54:05 - NIEPRZECZYTANA »

To nie masz jednego stalego mechanika? wspolczuje :'(
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #65 - Sobota, 22.10.2011, 07:30:40 - NIEPRZECZYTANA »

Niby mam ale z terminem bylo ciezko a gosc wydawal sie ok no ale wyszlo jak widac...
Nie wiem czy nie warto odkladac na ASO tam przynajmniej reklamacja jest respektowana.
Tylko szkoda ze musze 60km do nich jechac...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #66 - Sobota, 22.10.2011, 08:06:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
Nie wiem czy nie warto odkladac na ASO tam przynajmniej reklamacja jest respektowana.
warto w 100% btw. mi się astra domaga (przez wyświetlanie kontrolki - pali ok) wymiany świeczek i jak się okazuje w ASO wychodzi najtaniej, na oryginalnych częściach, nie muszę kombinować tylko jadę i wymieniają, przy takich naprawach na prawdę warto pomyśleć o porządnych serwisach a nie ładować byle gdzie samochodu, zapłacimy więcej ale spokój nawet jakby się coś stało, jest faktura i pozamiatane
Zapisane

Jakobe Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: pomorskie
Samochód: Ibiza 6K AFN++

« Odpowiedz #67 - Sobota, 22.10.2011, 09:39:21 - NIEPRZECZYTANA »

Jak dobrze mieć Tune-up pod nosem uffff, jak czegoś nie potrafię to tylko tam serwisuję auto i mogę spokojnie spać.

Współczuje Raby i miejmy nadzieje że to się dobrze skończy i auto będzie śmigać.

pzdr
Zapisane
ania Kobieta
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Częstochowa
Samochód: leoś

« Odpowiedz #68 - Sobota, 22.10.2011, 15:44:04 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
NAJ GORSZY "serwis" z jakim mialem nie przyjemnosc miec stycznosc 
raby widzisz, ty się znasz na autkach i wiesz co, do czego trzeba przypiąć,
a teraz sobie wyobraź, że kobieta trafia na taki warsztat i wyjeżdża "naprawionym" przez tych mechaników autkiem...strach jechać  :o  :o
Zapisane

gdyby jutro był ostatni dzień twojego życia, to z kim chciałbyś go spędzić...?
toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #69 - Sobota, 22.10.2011, 15:51:07 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Qba
warto w 100% btw. mi się astra domaga (przez wyświetlanie kontrolki - pali ok) wymiany świeczek i jak się okazuje w ASO wychodzi najtaniej, na oryginalnych częściach, nie muszę kombinować tylko jadę i wymieniają, przy takich naprawach na prawdę warto pomyśleć o porządnych serwisach a nie ładować byle gdzie samochodu, zapłacimy więcej ale spokój nawet jakby się coś stało, jest faktura i pozamiatane
Ciekawe od kiedy w ASO jest tak cudownie..  :-X
Fakt, zdarzają się porządne autoryzowane serwisy ale to rzadkość, niestety  :(
Zapisane
Mixer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +

« Odpowiedz #70 - Sobota, 22.10.2011, 17:12:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
Prosze o skopiowanie na inne fora aby nikt tam nie trafil
już poszło na KSI do odpowiedniego wątku  :eye:
Zapisane

Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście ? Pisz a Pomogę 
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #71 - Sobota, 22.10.2011, 17:29:48 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: toka
Fakt, zdarzają się porządne autoryzowane serwisy ale to rzadkość, niestety  :(
i tak samo jest z niezależnymi warsztatami, nie ma reguły trafi Ci się byle jakie ASO i byle jaki warsztat, albo super ASO i super warsztat

Cytat: DIO
Na Twoim miejscu Raby postraszyłbym ich rzeczoznawcą i sądem... Ale.... kto podpisuje jakąś umowę oddając auto do pana Zdzisia.....
w świetle prawa nawet kupno chusteczek do nosa jest umowa kupna - sprzedaży, pod warunkiem, że masz dowód zakupu - paragon czy fakturę
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #72 - Sobota, 22.10.2011, 19:52:39 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
Nie wiem czy nie warto odkladac na ASO tam przynajmniej reklamacja jest respektowana.
Tak samo jest respektowana jak u p. Zdzisia. Tylko z obu musisz mieć kwit co robili i co wymienili. Jak w ASO nie masz kwitka, to też sie mogą wykręcić.
Wychodzi, że najlepiej znaleźć taki warsztat, gdzie można patrzeć na przebieg naprawy, tylko kto ma na to czas?
Zapisane

dominik Mężczyzna
SEATpassion
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Toledo 1M

« Odpowiedz #73 - Środa, 26.10.2011, 10:23:32 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
Wychodzi, że najlepiej znaleźć taki warsztat, gdzie można patrzeć na przebieg naprawy
...i dostajesz papier dot. napraw jeśli kwota zapłaty osiąga takie ceny.To nie wymiana żarówki za "frajer".
Masz potwierdzenie napraw to masz podstawę do reklamacji i prawo dochodzenia roszczeń, a tak zapłaci się jeszcze raz-"skąpy dwa razy traci"
Zapisane
pampi Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: ZK PO KR
Samochód: Seat Altea AZV+++

« Odpowiedz #74 - Środa, 26.10.2011, 20:05:06 - NIEPRZECZYTANA »

DIO, też o tym słyszałem. Ja robię zawsze foto licznika ;D Ale i tak te 2 litry to lajtowo można spuścić. Nawet się nad tym kiedyś zastanawiałem. Dlatego np. nigdy nie daje auta z pełnym baku. Ale raz oddałem i jak zawsze zanim kreska się ruszy przejeżdzam 100 km tak tym razem po 50 drgnęła. Wniosek...wiadomy.
Zapisane

Seat Altea TDI+++ Black&Blue
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Niepolecane warsztaty
Skocz do: