Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Kopci
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Kopci (Przeczytany 7325 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
szerszen1202
Gość
Kopci
«
Niedziela, 12.08.2007, 21:46:49 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam to jest moj pierwszy post wiec jak cos robie zle to dajcie znac
) otoz mam maly problem wczoraj zalozylem gaz do mojej ibizy zaczelem jezdzic i co sie okazalo ze moja ibiza zaczela kopcic na bialo gaz jest nowy a olej jest wlany 10w/40 MOBIL1 POLSYNTETYK jesli macie dla mnie jakies rady to piszcie moze przejscie na olej mineralny cos da czy raczej nie?? a moze uszczelniacze na zaworach no sam nie wiem jesli macie jakies sugestie to piszcie bede wdzieczny
Zapisane
Dura
Użytkownik
Offline
Samochód: Cordoba 1.6 ABU/ Octavia 1.9 TDI
WWW
Kopci
«
Odpowiedz #1 -
Niedziela, 12.08.2007, 22:07:44 -
NIEPRZECZYTANA
»
mozliwe ze to para z lpg, tylko powiedz czy kopci na gesto czy nie ?
Zapisane
TUNING KLUB KRAKÓW
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
Kopci
«
Odpowiedz #2 -
Niedziela, 12.08.2007, 22:09:38 -
NIEPRZECZYTANA
»
Sprawdz czy ubywa płynu chłodzącego , bo jak tak to sie woda do garów leje
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Kopci
«
Odpowiedz #3 -
Niedziela, 12.08.2007, 22:12:59 -
NIEPRZECZYTANA
»
Przejście na minerał raczej odradzam. Chyba że od wymiany do wymiany musisz sporo dolać. Napisz jaki przebieg. Kopci na biało na każdym paliwie czy tylko na jednym? Może to uszczelka pod głowicą. Kiedyś słyszałem opinie, że przy założeniu gazu do silnika o dużym przebiegu często pada uszczelka pod głowicą. Poza tym czy kopci na zim,no, cieplo? Tużpo odpaleniu może sie wydostawać biały dym w samochodach z gazem. To skutek parowania wody z wydechu, której w spalinach z gazu jest dużo więcej.
Zapisane
szerszen1202
Gość
Kopci
«
Odpowiedz #4 -
Poniedziałek, 13.08.2007, 04:18:30 -
NIEPRZECZYTANA
»
Autko ma przebieg 165 tysiecy a wody jak narazie z ukladu nie ubywa :/ a dymek leci ale nie caly czas z tego co zaobserwowalem to np na drugim biegu i 2-3 tysiace obrotow to wczoraj kopcil ale jeszcze dzisiaj to sprawdze czy kopci na tym samym biegu i obrotach no i jeszcze sluszna uwaga musze sprawdzic czy kopci na benzynce
Zapisane
SMERU
Gość
Kopci
«
Odpowiedz #5 -
Poniedziałek, 13.08.2007, 08:38:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
i czy tylko na zimnym czy też na ciepłym.
Zapisane
szerszen1202
Gość
Kopci
«
Odpowiedz #6 -
Poniedziałek, 13.08.2007, 17:11:08 -
NIEPRZECZYTANA
»
No na zimnym i na cieplym ale auto nie kopci caly czas tylko raz na jakis czas nie wiem czym to jest spowodowane aha dodam jeszcze ze nie posiadam katalizatora (wolny przelot) ale nie wiem czy to moze byc przez to :neutral:
Zapisane
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Kopci
«
Odpowiedz #7 -
Środa, 15.08.2007, 07:14:17 -
NIEPRZECZYTANA
»
Może zobaczyć co z sondą.
Zapisane
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
Kopci
«
Odpowiedz #8 -
Środa, 15.08.2007, 07:20:16 -
NIEPRZECZYTANA
»
Może doraznie pomoże dokrecenie srub głowicy odpowiednim momentem.
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Kopci
«
Odpowiedz #9 -
Środa, 15.08.2007, 07:26:43 -
NIEPRZECZYTANA
»
Bałbym się ruszać uszczelkę, która juz się ułożyła pod wpływem czasu i temperatury. Poza tym podobno śruby są jednorazowe. Kolega chciał zaoszczędzić na śrubach w Fordzie i kupował drugą uszczelkę i nowe śruby.
Zapisane
szerszen1202
Gość
Kopci
«
Odpowiedz #10 -
Środa, 15.08.2007, 10:10:00 -
NIEPRZECZYTANA
»
Czyli z waszych opinii wynika ze na 70% jest to uszczelka pod glowica tak??
[
Dodano
: 2007-08-15, 13:49
]
Witam jeszcze raz otoz dzisiaj bylem w garazu i zaobserwowalem ze w okolicy miejsca na zdjeciu podaje link
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/998840588c340dbc.html
tak jakby wyciekal olej na dol i splywal po kolektorze a plama w garazu nie jest zauwazalna poniewaz ten olej od razu sie wypala na kolektorze i jest to nie zauwazalne ze cieknie czy to moze byc na przyklad przyczyna tego kopcienia a jesli nie to co mam wymienic zeby ten olej tam nie wyciekal ( uszczelka pod glowica?? )
Zapisane
szerszen1202
Gość
Kopci
«
Odpowiedz #11 -
Niedziela, 19.08.2007, 08:26:38 -
NIEPRZECZYTANA
»
Nie to nie cieknie z pod pokrywy zaworow tylko z laczenia kolektora wydechowego z glowica czy moze to byc np uszkodzony uszczelniacz na zaworze?? czy cos innego??
Zapisane
Tysonq
Użytkownik
Offline
Skąd: Ostrołęka
Samochód: Seat Cordoba Vario 1.6 ALM 2000
Kopci
«
Odpowiedz #12 -
Niedziela, 19.08.2007, 11:58:27 -
NIEPRZECZYTANA
»
lepiej szybko usun te usterke, zebys przypadkiem nie mial "ognistego temperamentu" w swoim seacie. ja juz to przerabialem. poszla mi uszczelka pod pokrywa zaworow, olej splywal na kolektor, a jak kolektor bardzo sie rozgrzeje, to olej sie zapali. na szczescie szybko udalo mi sie ugasic samochod i nie bylo zadnych strat. jak bedziesz tez wymienial uszczelke pod glowica, to mozesz od razu wymienic uszczelniacze na zaworach (u mnie koszt uszczelniaczy byl 12zl
) mi kiedys kopcil na zimnym przy rozruchu, padnieta byla uszczelka, ale to wszystko jakies dziwne bylo, bo taki problem mialem dobre 2 lata a plynu nic nie bral. po rozebraniu okazalo sie ze byl niewielki nalot spalonego plynu na glowicy. pozdrawiam i zycze powodzenia
Zapisane
Seat Cordoba Vario 1.6 ALM 2000,
zostałem w rodzinie....
VW Golf V 1.9 TDI BXE 2008
Strony: [
1
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Kopci
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...