+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» problem z seatem ibiza 1,6 '94r
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z seatem ibiza 1,6 '94r  (Przeczytany 3922 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
marcinpo3
Gość



« Niedziela, 11.03.2007, 23:24:20 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.
Wracając seatem do domu nagle zaczeło nim szarpać.Zmieniłem więc na drugi bieg i na malutkim gazie doplozłem się do domu.Gdy odpale silnik to chodzi prawidlowo(wchodzi na obroty).Problemy zaczynaja się gdy wbiję bieg i chcę ruszyć to coś go dławi i szarpie silnikiem.Na biegu wstecznym wszystko jest OK (cofa bez problemu).Co to za przyczyna?Pomózcie bo ja juz nie mam pojęcia.
Zapisane
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #1 - Poniedziałek, 12.03.2007, 08:07:24 - NIEPRZECZYTANA »

u mnie bylo podobnie, az do momentu gdy pompa paliwowa padla calkowicie, pewnie sie zaciera, czekac tylko na stopa calkowitego.
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
Jacenty85
Gość



« Odpowiedz #2 - Poniedziałek, 12.03.2007, 14:59:15 - NIEPRZECZYTANA »

NIe słyszysz przypadkiem metalowych stuknięć? Proponuje wrzucić auto na wsteczny i zaciągnąć ręczyny. Jeśli puka poduszki pod silnikiem i skrzynią są do wymiany. To często powuje takie objawy. Z tego co czytam nie jest to zależne od silnika bo na innym biegu jedzie poprawnie- prawda? Jeśli na każdym biegu zacznie szarpać do sprawdzenia jest układ zapłonowy ze wskazaniem na cewke i czujnik halla G40. Możesz zmierzyć też cienienie na pompie paliwa. Jeśli ciśnienia jest niższe pompa lub regulator cisnienia kwalifikują się do wymiany.
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #3 - Poniedziałek, 12.03.2007, 19:28:06 - NIEPRZECZYTANA »

Czasem takie objawy powstaja wskutek przytkanego kata.. :neutral:
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
marcinpo3
Gość



« Odpowiedz #4 - Poniedziałek, 12.03.2007, 20:57:41 - NIEPRZECZYTANA »

Dzięki za pomoc, zlokalozowałem w końcu usterkę. Przy uruchomionym silniku zacząłem ruszać przewodami świec przy kopułce i wtedy pojawiały się te objawy - nierównomietna praca silnika, dławienie. Takżze myslę, że do wyniany jest ta kopułka oraz przewody. Jak sądzicie ?
Zapisane
Jacenty85
Gość



« Odpowiedz #5 - Poniedziałek, 12.03.2007, 22:40:37 - NIEPRZECZYTANA »

Myślę, że powinieneś iść do sklepu i kupić kopułkę i palec. Najlepiej BERU. Co do kabli to warto popryskać ję wodą (zraszacz do kwiatów) i w ciemnym garażu sprawdzić czy świecą podczas pracy silnika. Jeśli świecą kwalifikują się do wymiany. Jesli chodzi o kable też polecam BERU. Zakładam je do wszystkich aut i nigdy mnie nie zawiodły.
Zapisane
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #6 - Wtorek, 13.03.2007, 08:30:42 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "marcinpo3"
Przy uruchomionym silniku zacząłem ruszać przewodami świec przy kopułce

dobrze ze oczka Ci sie nie zaswiecily, bo skoki napiecia sa imponujace  :satan:
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» problem z seatem ibiza 1,6 '94r
Skocz do: