+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» alternator do wspomagania
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: alternator do wspomagania  (Przeczytany 12242 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Niedziela, 18.02.2007, 19:58:32 - NIEPRZECZYTANA »

Prosze o pomoc kto ma wspomaganie w silniku 1.4 a konkretnie nie wiem czy trzeba zmieniac alternator zakładajac wspomaganie. Ja mam alternator o oznaczeniu G z tego co pamietam [jutro napisze dokładnie](koncówka oznaczenia) a kumpel ma H i on ma wspomaganie. Oba alternatory sa na szerokim pasku jedynie roznica on ma silnik 1.6 a ja 1.4
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #1 - Niedziela, 18.02.2007, 20:25:39 - NIEPRZECZYTANA »

Potrzebna Ci jest  "łapa" na której jest umocowany altek i pompa wspomagania.
Jak bedziesz miał łapę to sobie altka przymierzysz
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #2 - Niedziela, 18.02.2007, 20:31:59 - NIEPRZECZYTANA »

heh spoko przymierze ale jak bede kupował wszytsko razem to bedzie taniej a tak to lipa jakby mi ktos podał literke to bym wiedział

[ Dodano: 2007-02-18, 20:33 ]
heh a tak apropo wiem co ejst mi potrzebne tylko nie wiem czy musze alternator zmieniac oba niby sie niczym nie roznia tylko  oznaczeniem litreki i tyle i dlatego prosze o jakies info bo moze ma jakies inne parametry albo cos a obudowa ejst ta sama i nie warto wymieniac bo moj bedzie dobry dlatego prosze kto ma 1.4 prosze o oznaczenie alternatora jest na wierzchu jak sie otworzy maske wiec mysle ze nie bedzie wiekszych problemów
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #3 - Niedziela, 18.02.2007, 20:37:08 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "uszek"
... bo moze ma jakies inne parametry...


nie ma ... oba są 70 A
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #4 - Niedziela, 18.02.2007, 21:10:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "peter174"
Cytat: "uszek"
... bo moze ma jakies inne parametry...


nie ma ... oba są 70 A


czyli obudowy sa takie same i wszystko takie same ???
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Shizo
Gość



« Odpowiedz #5 - Niedziela, 18.02.2007, 21:46:49 - NIEPRZECZYTANA »

ETOS podaje: 028 903 025 G - BOSH 70A; 037 903 023 G - VALEO 90A wspom.ukł.kierow+klima; 037 903 023 Q - VALEO 70A wspom.ukł.kierow.; 028 903 025 H BOSH 70A wspom.ukł.kierow.
Zapisane
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #6 - Poniedziałek, 19.02.2007, 09:13:37 - NIEPRZECZYTANA »

mowa na 99,9% o tym zestawie alternatorów:
028 903 025 G - BOSH 70A
028 903 025 H - BOSH 70A
gdyż
Cytat: "uszek"
Ja mam alternator o oznaczeniu G z tego co pamietam [jutro napisze dokładnie](koncówka oznaczenia) a kumpel ma H i on ma wspomaganie

w drugim zestawie
037 903 023 G - VALEO 90A
037 903 023 Q - VALEO 70A
brak jest oznaczonego na końcu literką H  :chytry:
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #7 - Piątek, 23.02.2007, 19:20:23 - NIEPRZECZYTANA »

koleedzy jak sprawdzic pompe od wspomganiaa i maglownice/ chce zalozyc do siebie wsspomaganie i tak zeeby od razu nie naprawiac i nie regenerowac.

Pompe z lapa i naapinaczem moge miec z anglika za 300zł . Powinno pasowac do mojego prawda?

DObra a jak sprawa z drazkami kierowniczymy da sie je przelozyc z maglownicy bez wspomagaania? czy trzebaa kupic raazem z maglownica ze wspomaganiem?? Maglowniica nowa beez drazkow mialbym zaa 350zł aa uzywana z drazkami zaa tyle samo wieec jak/
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
xROnx
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Zielona Góra

« Odpowiedz #8 - Niedziela, 25.02.2007, 11:35:04 - NIEPRZECZYTANA »

jesli potrzebujesz lape pod alternator to ja mam taka na sprzedaz.do tej lapy mozesz jeszcze przyczepic pompe pod klime bo jest na niej takied miejsce.
pompy i magla nie sprawdzisz w 100% inaczej jak tylko zalozysz do auta.na oko to mozesz sprawdzic czy magiel nie ma zadnych wyciekow a pompe to na oko to chyba tylko z ten sposob ze jak pokrecisz kolem pasowym to czy nic tam nie chrobocze czy kolo sie nie dyga na boki...ale to tylko na oko.1005 bedziesz mial jak zalozysz dopiero.
magiel musisz wymienic caly tj na ten co jest od wspomagania ten od "bez wspomagania' do niczego ci sie przyda:) chyba tylko na sprzedaz:)
Zapisane

Seat Ibiza '94 1.3 CL i ciagle rosnie:)
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #9 - Niedziela, 25.02.2007, 11:44:17 - NIEPRZECZYTANA »

koncówki drazków pasuja od sstarej/?
 wlasnie sie zastanawiam czy zakladac wspomagaanie bo moze byc z tym wiecej problemow niz pozytku
Chce zalozyc gumy 195/50R15 a teeraz mam 175/75r13 i jaak bedzie z kreceniem kierownica teraz nie ma probleemu aalee z nowymi gumami?? jak sadzicie/
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
xROnx
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Zielona Góra

« Odpowiedz #10 - Niedziela, 25.02.2007, 12:13:55 - NIEPRZECZYTANA »

nie powiem ci czy stare drazki beda pasowac.mozliwe ze nie beda a mozliwe ze beda:)
zalozenie wspomagania to jednak duuuzo pierdzielenia sie.musi wszystko pasowac a najgorsze jest to ze mozeszponakupowac wszystko i potem sie okaze ze nie bedzie cos pasowac.
ja mam gumki 185/60 r 14 (letnie) i powiem Ci ze...no bywa lzej zima kiedy mam zalozone wezsze gumki:)
ja chcialem zalozyc u siebie wspomaganie ale u mnei byl jeden malenki problem ale w sumie kluczowy:) nie dalo sie zalozyc lapy pod alternator i pompe. brakowalo dwoch otworow w bloku no i kupa.pelno czesci a nie chcialem robic jakis przeroben zeby tylko pompe jakos zamocowac bo jeszcze cos mi pierdzielnie i co bedzie.to jest jednak uk kierowniczy.... u ciebie moze byc latwiej niz u mnie bo ty masz silnik 1.4 i na pewno masz te przeklete dwa otwory wiecej niz ja:)
Zapisane

Seat Ibiza '94 1.3 CL i ciagle rosnie:)
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #11 - Niedziela, 25.02.2007, 12:15:26 - NIEPRZECZYTANA »

ja chyba ssie rozmysle wiecej moze byc z tym probleemu niz pozytku
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
xROnx
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Zielona Góra

« Odpowiedz #12 - Niedziela, 25.02.2007, 12:30:59 - NIEPRZECZYTANA »

...no to teraz bedzie na mnie... :)
Zapisane

Seat Ibiza '94 1.3 CL i ciagle rosnie:)
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #13 - Niedziela, 25.02.2007, 12:38:06 - NIEPRZECZYTANA »

nie niie po prostu kupie uzywki nie wiadomo co i jak siee okaaze co nie tak to regeneracja i znow koszty a jak nie bedziew ielkiej roznicy w kreceniu kieronica to po co siee pchac w kosszty/

moze mi sie trafi tanio to sobie kupie kiedys:D

[ Dodano: 2007-02-25, 12:45 ]
a z golfaa 3 bedzie pasowac?
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
xROnx
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Zielona Góra

« Odpowiedz #14 - Niedziela, 25.02.2007, 12:54:01 - NIEPRZECZYTANA »

to znaczy tak. od golfa 3 bedzie wszystko pasowac z wyjatkiem koncowek drazkow. jeszcze do nie dawna myslalem ze wszystko to to samo ale koncowki maja troszeczke za malo gwintu...
Zapisane

Seat Ibiza '94 1.3 CL i ciagle rosnie:)
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» alternator do wspomagania
Skocz do: