+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problem z przepustnica
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 9 10 [11]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z przepustnica  (Przeczytany 124256 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
spoxx2006 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Samochód: Cordoba,1999 po lifcie, 1,6 B+G ,ALM

« Odpowiedz #150 - Wtorek, 28.07.2015, 19:58:32 - NIEPRZECZYTANA »

No właśnie, a auto nie gaśnie. Nawet nie ma różnicy w pracy silnika. Wszystko może być przyczyną ssania"lewego" powietrza. Ma ktoś pomysł którędy? Cholera ręce opadają, niema błędów, które by cokolwiek podpowiedziały/ nakierowały na usterkę.

Napisano: Czwartek, 09.07.2015, 18:42:24


Witam kolegów,
wymieniłem przepustnicę na używaną od arosy 1,0 ale także 064F. Silnik po adaptacji zaczął ładnie pracować, ale... znów jest ale... po odpaleniu gdy jest ciepło ok. 20 stopni wchodzi na 2000 obrotów (wcześniej wchodziła na 3000). Po nagrzaniu silnika porządnie obroty delikatnie falują wahania do 100 obrotów, i przy uruchomieniu się klimatyzacji, włączeniu świateł, dmuchawy obroty spadają na sekundę. Czy może być jeszcze jakaś przyczyna? Czy lepiej już zostawić jak jest? Aha żeby nie zakładać nowego tematu, co może być powodem rozłączania klimatyzacji przy wysokich obrotach?
Zapisane
donkoyote Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba r1999 1.6 benzyna + lpg

« Odpowiedz #151 - Piątek, 02.09.2016, 13:04:43 - NIEPRZECZYTANA »

Czesc. Nie czytalem calego tematu ale wiem ze ci sie papraja obroty. Jezeli chodzi o spadki obrotow co mozna sprawdzic : przepustnice zdemontowac wyczyscic ja oraz jej stykinastepnie zaadaptowac (niektore adaptuja sie same po rozgrzaniu silnika), reset kompa poprzez wypiecie klemy - i pozostawienie na 15 min, sonda lambda, przeplywomierz ( moze byc tez dodatkowy czujnik wpiety w kolektor dolotowy), szczelnosc ukladu dolotowego, filtr wegla aktywnego bo kolektor ssie z niego powietrze przy zapchanym moze ssac opary z baku, czujnik temperatury raczej latwo wykryc,  Zawór zmiennej geometrii kolektora dolotowego jezeli posiadasz mozna go tez zaslepic, uklad zaplonowy czujnik halla walka rozrzadu -cewka zaplonowa-kable wn-swiece oraz komputer silnika (cewka moze tracic sygnal z kompa o podaniu iskry), jezeli problem tylko na pb moze niedomagac pompka paliwa, oraz to na co sam sie nadzialem zawor zwrotny serwa.
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 08.09.2016, 19:51:11 wysłane przez donkoyote » Zapisane
criss85ldz Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza 1996 1.6 1F ABE-G406

« Odpowiedz #152 - Sobota, 10.09.2016, 15:18:43 - NIEPRZECZYTANA »

witam

mam pytanie .. prawdopodobnie padl mi krokowy .czy musze kupic z takimi samymi nr jak w uszkodzonym czy wystarczy ze bedzie pod dana pojemnosc i rok
Zapisane
PatrykAEX Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Stalowa Wola
Samochód: Cordoba, 1998, 1.4 AEX

« Odpowiedz #153 - Piątek, 27.01.2017, 22:13:33 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

Jak powinien poprawnie działać silnik krokowy w 1.4 AEX? U mnie się otwiera na zapłonie i chyba zamyka po czasie wydając dźwięk brzęczenia przez cały czas do zamknięcia.
Zapisane
k.100.pr Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Samochód: był Seat Cordoba SE 1.4 AEX 1997r. jest Ssangyong Tivoli 1.6 pb/lpg 2017r.

« Odpowiedz #154 - Piątek, 27.01.2017, 23:37:36 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie też słychać po przekreceniu na zapłon brzeczenie. Po paru sekundach ustaje, slychac domykanie przepustnicy. Wiec to normalne zachowanie. Tez mam silnik aex o pojemnosci 1.4
Zapisane

Seat Cordoba sprzedany...
xlukasz12345x Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Samochód: ibiza 2003, 1,4

« Odpowiedz #155 - Piątek, 22.03.2019, 08:12:28 - NIEPRZECZYTANA »

Witam mam ibize 1.4 16v bby po przekreceniu zaplonu slychac jak pompa paliwa chodzi i to jest normalne , ale slychac tez cykniecie przez 2 sekundy z okolic przepustnicy , kiedys tego nie bylo slychac , czy to objaw ze przepustnica sie konczy ?
Zapisane
Matehoco2 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Leon II 2006 1,6 cm3 75kw

« Odpowiedz #156 - Wtorek, 25.02.2020, 13:32:53 - NIEPRZECZYTANA »

Witam posiadam seata leona  II 1,6 od pewnego czasu boryka sie z problemem nierównej pracy silnika faluje delikatnie na obrotach i czuć jak delikatnie rzuca silnikiem w ostatnich dniach został wymieniony rozrząd, uszczelka pokrywy zaworów, wszystkie uszczelki kolektora dolotowego, świece i przewody, przepustnica została umyta wymieniona uszczelka i przeprowadzona została adaptacja. Auto po odpaleniu dalej zle chodzi i do tego wyskakuje esp itp wyskakuje  błąd 17581 czujnik 2 kąta siłownika przepustnicy nieodpowiedni sygnał i 17950 czujnik 1 kąta przepsutnicy przez chwile pedał gazu chodzi normalnie po chwili wchodzi tryb awaryjny. Przed naprawa błędów nie było czy ktoś miał podobna sytuacje czy możliwe ze została uszkodzona przepustnica ?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #157 - Wtorek, 25.02.2020, 22:05:00 - NIEPRZECZYTANA »

przepustnica z bledami sie nie zaadaptuje
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #158 - Środa, 26.02.2020, 18:49:08 - NIEPRZECZYTANA »

Przepustnica to delikatne urządzenie .....wymieniałem w Cordobie ze 3 razy.
W ibizie tego nie ruszam tylko czyszcze CarbClinerem na zapalonym silniku  :-X 
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Strony: 1 ... 9 10 [11]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problem z przepustnica
Skocz do: