+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problem z przepustnica
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 8 9 [10] 11   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z przepustnica  (Przeczytany 125680 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #135 - Poniedziałek, 20.04.2015, 21:07:07 - NIEPRZECZYTANA »

chłopie a sprawdz podciśnienia może lapie CI lewe powietrze podciśnieniem. Kompa to sobie wymien na samym czarnym końcu, chyba ze umiesz usunąć immo albo go zaadoptować, czyli zczytac pin i wgrac nowe klucze a następnie odpowiednio wszystko zakodować. Poza kompem licz sobie z 500 zł na immo. Jak Cie stać na wyrzucenie pieniędzy w bloto to czemu nie:)

A wogole to ten egr działa? Bo wydaje mi się ze masz go zrąbanego i idzie bokiem powietrze, albo się zacina albo nie działa jak powinien
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 20.04.2015, 21:08:48 wysłane przez uszek » Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
spoxx2006 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Samochód: Cordoba,1999 po lifcie, 1,6 B+G ,ALM

« Odpowiedz #136 - Czwartek, 23.04.2015, 06:25:23 - NIEPRZECZYTANA »

Witam Panowie,
od pewnego czasu borykam się z problemem  falujących obrotów, odpalenia i gaśnięcia i nietrzymania obrotów. Niestety jest już tragicznie, auto nie faluje jedynie na zimnym silniku. Czasami potrafi po nocy odpalić i od razu zgasnąć kilka razy. Do tego gdy schodzi z wyższych obrotów zostaje chwilkę na 2000 i dopiero spada dalej i wtedy się zaczyna falowanie od 500 do 1700 obrotów. Przepustnica przeczyszczona, świece, kopułka i palec rozdzielacza wymienione, przewody sprawdzone. Błędów niema na Vagu. Może jeszcze czujnik temp. silnika, ale może ktoś podać które piny i jakie wartości? Co jeszcze może być przyczyną?
Zapisane
hans ik Mężczyzna
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: panki, częstochowa
Samochód: 3x 205 z 87r, 91, 96r i peugeot 307 sw HDI 2.0 136KM

« Odpowiedz #137 - Czwartek, 23.04.2015, 12:56:57 - NIEPRZECZYTANA »

przepustnica czyszczona do adaptacji sie nadaje
i jeszcze jak ja czysciles to sprawdz czy jest szczelna na oringu miedzy kolektorem a sama przepustnica, moze ssac lewe powietrze
Zapisane

En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!

bylo 2x ibiza 1 gen ,1 fl, 3 marbelki, malaga. to byly seaty a inne marki to juz nie pisze w sumie razem 53szt, twingo 96, fiat doblo 2001 1.9d, 2x arosa tyle przeszlosci a teraz mam 7x peugeot 205, MB A170 oraz peugeot 307 kombi
spoxx2006 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Samochód: Cordoba,1999 po lifcie, 1,6 B+G ,ALM

« Odpowiedz #138 - Czwartek, 23.04.2015, 14:01:40 - NIEPRZECZYTANA »

Ok. Adaptację zrobiłem przez "reset" akumulatora, potem jeszcze raz Vagiem. Wymienię ten oring uszczelniający i zobaczymy.
Zapisane
hans ik Mężczyzna
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: panki, częstochowa
Samochód: 3x 205 z 87r, 91, 96r i peugeot 307 sw HDI 2.0 136KM

« Odpowiedz #139 - Czwartek, 23.04.2015, 14:19:53 - NIEPRZECZYTANA »

adaptacje nie robisz rsetem tylko vagiem
Zapisane

En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!

bylo 2x ibiza 1 gen ,1 fl, 3 marbelki, malaga. to byly seaty a inne marki to juz nie pisze w sumie razem 53szt, twingo 96, fiat doblo 2001 1.9d, 2x arosa tyle przeszlosci a teraz mam 7x peugeot 205, MB A170 oraz peugeot 307 kombi
spoxx2006 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Samochód: Cordoba,1999 po lifcie, 1,6 B+G ,ALM

« Odpowiedz #140 - Wtorek, 19.05.2015, 09:09:48 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
okazało się, że za wariujące obroty odpowiadała nieszczęsna odma(znów ona >:( ). Po wyczyszczeniu jest dobrze, ale pojawił się problem z odpalaniem, po odpaleniu obroty rosną do 3000, potem już obniżam je biegiem, spadają do 2000 potem "przegazówka" i schodzą na 1100. Co może być powodem? Czujniki sprawdzone vagiem, wszystko ok, po nocy wskazują niemal tę samą temperaturę. Aha przepustnica na wył. silniku  pokazuje 5,2*, a po wciśnięciu pedału do podłogi 78,2*. Nie powinno być odpowiednio: 0* i 100*? Błędów brak, po nagrzaniu silnik za każdym razem utrzymuje właściwe obroty po odpaleniu.

Napisano: Sobota, 25.04.2015, 11:40:27


Witam ponownie,
po kilku dniach problemy wróciły, falujące obroty- obroty falują na wolnych obrotach, a pogarsza się gdy kręcę kierownicą na postoju. Gaśnie podczas normalnej jazdy. Po prostu nagle przerywa zegary są martwe a kontrolki nie świecą, auto nie reaguje na pedał gazu, po kilku sekundach zapalają się kontrolki i samochód można znów odpalić. Niema żadnych błędów w żadnym ze sterowników. Aha po takim zgaśnięciu samochód "pika" trzy razy. Ma ktoś jakiś pomysł bo mi na prawdę się skończyły.
Zapisane
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #141 - Wtorek, 19.05.2015, 20:20:48 - NIEPRZECZYTANA »

Sterownik? Albo masy nie ma jakimś cudem
Zapisane

spoxx2006 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Samochód: Cordoba,1999 po lifcie, 1,6 B+G ,ALM

« Odpowiedz #142 - Sobota, 23.05.2015, 18:17:06 - NIEPRZECZYTANA »

Witam ponownie,
jak przynajmniej spróbować zdiagnozować przepustnicę? U mnie podczas przyśpieszania przepustnica charakterystycznie grzechocze. Pedał gazu na wolnych obrotach cały czas pulsuje. Dziś podczas deszczu bardzo się pogorszyło.
Sterownik to ryzykowna "zabawa", ponieważ parametry podczas podglądu wydają się ok.
Może ktoś spotkał się z podobnym problemem? Naprawdę załamuję już ręce :( , a samochód coraz gorzej jeździ.

Przyczyną nagłego gaśnięcia może być immo? Może zeszły mi się dwie lub kilka usterek?
« Ostatnia zmiana: Sobota, 23.05.2015, 18:36:35 wysłane przez spoxx2006 » Zapisane
Mixer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +

« Odpowiedz #143 - Niedziela, 24.05.2015, 06:38:00 - NIEPRZECZYTANA »

A sprawdzales kable, kopulke, palec, aparat zaplonowy?
Piszesz ze po deszczu jest gorzej, a patrzyles cewke zaplonowa?
Krecisz sie wokol przepustnicy a to nie musi byc ona...
Zapisane

Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście ? Pisz a Pomogę 
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #144 - Niedziela, 24.05.2015, 12:09:23 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: spoxx2006
Przyczyną nagłego gaśnięcia może być immo? Może zeszły mi się dwie lub kilka usterek?
Miałem takie auto z tym silnikiem i sporo problemów przy dniach wilgotnych i deszczowych miałem przez cewkę zapłonową.
Zasyfiała przepustnice czyści się , aż do skutku odpinając klemę od aku na jakiś czas za każdym razem. Aż do skutku. Nieraz kilka razy.
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 24.05.2015, 12:11:56 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Mixer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +

« Odpowiedz #145 - Niedziela, 24.05.2015, 15:17:41 - NIEPRZECZYTANA »

Wystarczy zobaczyc jak wyglada cewka...jezeli obudowa ma pekniecia na obudowie (moga byc tez kresk) to oznaka ze cewka w smieci...bierzesz psik psika i delikatnie mgielka psiakasz na nia i zobaczysz czy przerywa...
Zapisane

Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście ? Pisz a Pomogę 
spoxx2006 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Samochód: Cordoba,1999 po lifcie, 1,6 B+G ,ALM

« Odpowiedz #146 - Czwartek, 28.05.2015, 14:31:04 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
sprawdzę rzeczywiście jeszcze cewkę. Palec, kopułka, świece- wymienione. Kable sprawdzone- oporność właściwa, do tego żadnych przetarć, czy otarć przewodów. Aparat jakiś czas temu wymieniony ale mam stary, więc niema problemu podmienię i dam znać. Z samochodem tak naprawdę zaczyna się, gdy się nagrzeje. A obroty przy rozruchu lecą w górę podczas wilgoci.

Napisano: Poniedziałek, 25.05.2015, 21:03:03


Witam ponownie,
cewka podmieniona i nadal to samo, auto gaśnie podczas jazdy i podczas postoju na wolnych obrotach. Żyje swoim życiem :(
Zapisane
Mixer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +

« Odpowiedz #147 - Czwartek, 28.05.2015, 17:37:15 - NIEPRZECZYTANA »

A może tu siedzi silnik krokowy tylko że tu jest integralną częścią przepustnicy..
Zapisane

Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście ? Pisz a Pomogę 
spoxx2006 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Samochód: Cordoba,1999 po lifcie, 1,6 B+G ,ALM

« Odpowiedz #148 - Środa, 08.07.2015, 20:26:52 - NIEPRZECZYTANA »

Witam Panowie po przerwie,
problem z gaśnięciem auta był prozaiczny - uszkodzona kostka stacyjki. Pozostał problem falujących obrotów i odpalania na 3000 obrotów rano. Gdy zasłaniam ręką wloty powietrza do obudowy filtra powietrza, auto nadal normalnie pracuje- czy to normalne w tym modelu? Bo wydaje mi się, że auto powinno zgasnąć.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #149 - Środa, 08.07.2015, 20:56:46 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: spoxx2006
auto powinno zgasnąć.
:!:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 ... 8 9 [10] 11   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problem z przepustnica
Skocz do: