+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Temperatura ponad 90C !!!!!
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Temperatura ponad 90C !!!!!  (Przeczytany 116702 razy)
0 użytkowników i 16 Gości przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #120 - Sobota, 07.03.2009, 17:34:49 - NIEPRZECZYTANA »

kup termostat do aex - zamiennik metalowy
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Semir Mężczyzna
nic dodać, nic ująć
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Fiat 126p FL 1987r. 23KM

« Odpowiedz #121 - Poniedziałek, 09.03.2009, 22:44:10 - NIEPRZECZYTANA »

kup termostat do aex - zamiennik metalowy
raby... kurcze, ale będzie pasować  :?: No ja jestem teraz z kropce...
mam plastykowy. W środku obudowy termostatu jest taki plastyk z dziurką plastykową (wygląda tak mniej więcej jak masz w zlewie takie sitko ze śrubą po środku-tam gdzie śruba, wchodzi ta igła termostatu). I teraz... jak włożę ten metalowy, np ten ->http://www.allegro.pl/item574917858_termostat_seat_cordoba_ibiza_leon_toledo_itd.html on nie ma żadnej igły. Parametry podane na tej aukcji mówią, że może być metalowy, a ja z kolei wiem, że powinien być plastykowy... już nic teraz nie wiem...  :o  :o  :o   
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #122 - Wtorek, 10.03.2009, 00:23:54 - NIEPRZECZYTANA »

kup wahler i bedzie gut;)

do aex jest termostat metalowy wiec nie kombinuj szkoda kasy na zamienniki

orginalny termostat okolo 120zł
wahler okolo 50-70 w sklepie ja wymieniam tylko na wahlera i gitara
http://www.allegro.pl/item565201261_termostat_seat_ibiza_toledo_vw_golf_ii_iii_wahler.html

tylko ten z aukcji jakis dziwny bo temp otwarcia powinna wynosic 88 albo 92 czy jakos tak
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 10.03.2009, 00:27:51 wysłane przez uszek » Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Semir Mężczyzna
nic dodać, nic ująć
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Fiat 126p FL 1987r. 23KM

« Odpowiedz #123 - Wtorek, 10.03.2009, 12:16:45 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: uszek
tylko ten z aukcji jakis dziwny bo temp otwarcia powinna wynosic 88 albo 92 czy jakos tak
no właśnie...
zakupiłem tego http://www.allegro.pl/item574917858_termostat_seat_cordoba_ibiza_leon_toledo_itd.html  tym bardziej, że pasuje też do auta Inca 1.4 AEX czyli to samo co moja Cordoba
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #124 - Wtorek, 10.03.2009, 12:47:04 - NIEPRZECZYTANA »

Ja taki mam i moge go polecić bo temperature trzyma ok i nie trzeba czekac ,
az sie ułozy po montażu  :!:
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
kuczy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM

« Odpowiedz #125 - Środa, 22.04.2009, 11:14:44 - NIEPRZECZYTANA »

Chłopaki moje kochane...

Odgrzewam kotleta, bo postanowiłem w końcu wymienić jakoś u siebie termostat - problem w tym, że te metalowe z allegro są do różnistych silników.. ale jakoś nie mogę doszukać się, że będzie mi pasował do mojego

(1.8 benz, 90KM  prawdopodobnie oznaczenie silnika ABS, rocznik auta 1994)

Silniczek mi się nie dogrzewa podczas jazdy - jedynie stojąc w korku ładnie trzyma 90st, wentylatorek się włącza i jest gites.. ale mam wrażenie, jakbym miał otwarty cały czas duży obieg - wooooolno się nagrzewa.. naprawdę.
czujka temp zmieniona na nową, włącznik wentylatorka też... pozostaje termostat.
Po ostatniej awarii mam zmienioną uszczelkę, głowica splanowana...  - więc szkoda żeby jeździł  niedogrzany.

Więc jeśli ktoś z was może mi polecić jakiś najlepiej metalowy termostacik to byłbym wdzięczny
Zapisane

Byłe autko: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM benzyna A.D.94 - ETRT/ET 18,139 / 17,873 - II Miejsce w klasie A2  - Borsk 2009
Tworzenie stron internetowych
Nice Mężczyzna
Beka musi być!!!
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Dacia Duster 1,6 wcześniej: Ibiza SE '97, 1.4 AEX i Renault Scenic 1.9 dCi Sport Way

« Odpowiedz #126 - Środa, 22.04.2009, 12:33:03 - NIEPRZECZYTANA »

kuczy,
taki jak w zalaczniku jest zdjecie?
jak tak to w intercarsie mozesz kupic cena katalogowa od 31.85
mozesz tez skorzystac ze zniżki na klienta 80271 los omegas bestiales
« Ostatnia zmiana: Środa, 22.04.2009, 12:37:32 wysłane przez Nice » Zapisane

kuczy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM

« Odpowiedz #127 - Piątek, 01.05.2009, 20:10:01 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Nice
jak tak to w intercarsie mozesz kupic cena katalogowa od 31.85
mozesz tez skorzystac ze zniżki na klienta 80271 los omegas bestiales

Nice - jesteś wielki !!!

Dali mi termostat firmy WAHLER - cena na po zniżce: 28,07  :ok:  :ok:  :ok:  :o  :o  :o   :pub:  :pub:  :pub:
masz u mnie duże PIWO !!!



Napisano: Środa, 22.04.2009, 16:22:12


Dobra... no to powiem wam, że zajefajnie jest z silnikach 1,8 gdyż aby zmienić termostat...trzeba się nieźle nagimnastykować:



Termostat jest oznaczony liczbą 13 - jest pod pompą wody... coś czuję że bez tunela się nie obejdzie.
Przy okazji...  dorwałem książkę  VOLKSWAGEN GOLF II 1,6 / 1,8 Obsługa i naprawa - plik: VW.Golf.II.1.6_1.8.pdf  - jakby ktoś szukał mam ją u siebie... bo w książkach do Cordoby zupełnie ominięto  silnik 1,8.
Zapisane

Byłe autko: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM benzyna A.D.94 - ETRT/ET 18,139 / 17,873 - II Miejsce w klasie A2  - Borsk 2009
Tworzenie stron internetowych
burbur Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Cordoba Coupe '01, 1.9TDI 110KM; Ford Focus 2,0tdci

« Odpowiedz #128 - Niedziela, 03.05.2009, 11:58:11 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kuczy
Dobra... no to powiem wam, że zajefajnie jest z silnikach 1,8 gdyż aby zmienić termostat...trzeba się nieźle nagimnastykować:
Dasz rade bez problemu, kanał nie potrzebny. wymieniałem termostat w 2,0 8V i jest bardzo podobnie. Zdejmujesz alternator, potem pompę wody z obudową wymieniasz termostat i po kłopocie jakbyś miał jakiś problem to wal na pv. W komplecie z termostatem powinny być wszystkie uszczelki nawet do pompy wody  ;D
Zapisane
grzesiekcordi1 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Brzeg Dolny
Samochód: Seat Cordoba GLX 95' 1,6

« Odpowiedz #129 - Sobota, 27.06.2009, 18:00:42 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.
Ostatnio moja Cordoba sprawiła mi  niemiłą niespodziankę. Mianowicie przy prędkości powyżej 120 km/h zaczęła znacznie podnosić się temperatura cieczy chłodzącej. Musiałem się zatrzymywać,czekać aż opadnie i starać się nie przekraczać tej szybkości. Zaznaczam,że jechałem w 5 osób. Płynu oczywiście nie brakowało, termostat chyba też jest dobry(chociaż do końca nie jestem tego pewny). Myślałem,że może to uszczelka pod głowicą,ale poziom oleju się nie zmienia. Zmienił się natomiast kolor oleju,jest czarny jak smoła,chociaż niedawno wymieniałem(ok.5 tys.). Nie wiem co jest grane,może trzeba przeczyścić cały układ chłodzący? No i martwi mnie ten olej.
Będę wdzięczny za podpowiedzi co może być przyczyną takiego stanu rzeczy.
Pozdrawiam.


od KYS: Używamy szukajki!
« Ostatnia zmiana: Sobota, 27.06.2009, 21:37:35 wysłane przez KYS » Zapisane

grzesiekcordi1
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #130 - Niedziela, 28.06.2009, 05:24:51 - NIEPRZECZYTANA »

Twoje auto ma juz swoje lata ,przeżyło juz zapewnie sporo wymian oleju wiec nie licz na to ,że olej bedzie brązowy po 5 kkm-ach.
Układ chłodzenia jest tak zaprojektowany ,ze podłączenie obwodu chłodnicy wystarcza do utrzymnia rządanej temperatury.
Nie napisałeś czy załączył Ci się wiatrak ??
Bo może tu jest przyczyna.
Ja mam osłonę pod silnikiem ,a przed chłodnicą jest jeszcze chłodnica klimy która sie niezle nagrzewa i układ sobie radzi.
Wymien termostat na ten polski cały z metalu, jesli u Ciebie pasuje i powinno byc dobrze, ale najpierw sprawdz czy Ci sie wiatrak załącza na dwu szybkościach.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
nicram Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba '00 1.6 ALM

« Odpowiedz #131 - Niedziela, 25.10.2009, 10:59:55 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
wczoraj podczas jazdy temperatura skoczyła mi do ponad 100 stopni, zatrzymałem się włączyłem ogrzewanie i wystudziłem silnik. Po kilku kilometrach temperatura znowu skoczyła o jakieś 2-3 stopnie. Teraz pytanie, czy to wina termostatu? Jeżeli tak to jaki kupić bo z tego co widzę są plastikowe, metalowe itp. Przy okazji wymiany termostatu może warto wymienić płyn chłodzący?
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #132 - Niedziela, 25.10.2009, 11:11:21 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: nicram
wczoraj podczas jazdy temperatura skoczyła mi do ponad 100 stopni, zatrzymałem się włączyłem ogrzewanie i wystudziłem silnik. Po kilku kilometrach temperatura znowu skoczyła o jakieś 2-3 stopnie. Teraz pytanie, czy to wina termostatu?
Sprawdzałeś, czy chłodnica jest ciepła? Jeżeli nie, to termostat nie otwiera dużego obiegu i jest problem.
A wentylator na chłodnicy włączał się przy temperaturze ok. 100 stopni?
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
nicram Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba '00 1.6 ALM

« Odpowiedz #133 - Niedziela, 25.10.2009, 12:01:37 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KYS
Sprawdzałeś, czy chłodnica jest ciepła? Jeżeli nie, to termostat nie otwiera dużego obiegu i jest problem.
A wentylator na chłodnicy włączał się przy temperaturze ok. 100 stopni?

Nie mam pojęcia bo wszystko działo się bardzo szybko. Na zewnątrz lało tak że szkoda było wychodzić, więc zostałem w aucie.
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #134 - Niedziela, 25.10.2009, 12:14:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: nicram
Nie mam pojęcia bo wszystko działo się bardzo szybko. Na zewnątrz lało tak że szkoda było wychodzić, więc zostałem w aucie.
Musisz to sprawdzić, bo ciężko będzie orzec "czy to wina termostatu"...  8)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Temperatura ponad 90C !!!!!
Skocz do: