+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 19 20 [21] 22   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem ze znikającym płynem chłodzącym...  (Przeczytany 180345 razy)
0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
Speed20 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza,1995,1.4

« Odpowiedz #300 - Piątek, 19.07.2013, 20:59:12 - NIEPRZECZYTANA »

Witam was mam taki problem pojechałem do mechanika wymienił mi olej,kable,kopułke,palec i stwierdził ze mam troszke mało płynu chłodniczego (petrygo) i dolał jakiegos koncentratu i wody i tak jezdzilem do dzis czyli trzy dni i od wczoraj nie dziala mi wskaznik temp. I kontrolka od swiatel wskaznik raz nie działa a jak pukne w licznik to pokazuje ponad połowe i za chwile zas nic i tak na przemian. Juz nie wiem co robic a chcialem ten stozek ;) Wentylator na chłodnicy sie załacza juz sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i te przekazniki
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #301 - Piątek, 19.07.2013, 21:07:23 - NIEPRZECZYTANA »

no masakra :o
Cytat: Speed20
Juz nie wiem co robic a chcialem ten stozek
polecam kurs mechanika, masz samochod z poczatkow produkcji wiec dziwne jak by sie cos nie zepsulo...
nie chce sie poczytac nawet forum a tylko odpowiedzi na tacy by sie przydaly - wiec czekaj :-\
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Speed20 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza,1995,1.4

« Odpowiedz #302 - Sobota, 20.07.2013, 17:23:18 - NIEPRZECZYTANA »

Poczytalem ten stozek wiem jak zrobic. Fakt na to z tym wskaznikiem i komtrolka swiatel chcialem odp gotowej ale chyba po to jest forum SEATA tylko sie zapytalem.
Zapisane
crroo Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Żywiec
Samochód: Altea XL 2007 2,0 TDI DSG ; Cordoba 2000 1,9 TDI AGR

« Odpowiedz #303 - Poniedziałek, 24.03.2014, 17:37:43 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.
Mam problem ze znikającym płynem chłodzącym. (altea 2007 r. 2.0 TDI)
Sprawa wygląda następująco: Na zimnym silniku ma przykładowo płynu między kreskami, przejadę z 20 km samochód nagrzeje się do 90 stopni i jest wszystko ok. a tu nagle komunikat że za mało płynu. Zatrzymuję się i muszę odkręcić korek żeby płyn wrócił do normy. Ale nawet rano przed zapaleniem sprawdzam poziom, i jak pokazuje że jest mało płynu to popuszczam korek i wraca do normy. Wymieniłem już korek na nowy.
Co może być nie tak?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #304 - Poniedziałek, 24.03.2014, 19:06:31 - NIEPRZECZYTANA »

a po nocy mocno psyka z korka?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
crroo Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Żywiec
Samochód: Altea XL 2007 2,0 TDI DSG ; Cordoba 2000 1,9 TDI AGR

« Odpowiedz #305 - Poniedziałek, 24.03.2014, 19:16:12 - NIEPRZECZYTANA »

Różnie. Zależy ile przejadę dzień wcześniej.
Wymieniłem korek na nowy.
Mam nadzieję że nie pękła mi głowica.
Znalazłem taki temat:
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8193.0
Ale nie śmierdzi mi spalinami ze zbiorniczka.
Słyszałem że jest jakiś test na zawartość dwutlenku węgla.
Co o tym myślicie?
Zapisane
Stan Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lubin
Samochód: Toledo '96, 1.9D

« Odpowiedz #306 - Wtorek, 25.03.2014, 14:29:47 - NIEPRZECZYTANA »

Wygląda na to że poszła uszczelka pod głowicą. W obiegu chłodzenia zwiększa się ciśnienie. Jeżeli tak to w czasie postoju trochę płynu chłodzącego powinno się dostawać do silnika. Sprawdź czy przypadkiem na korku od wlewu oleju nie pojawia się żółty nalot, podobny do masła. Jesli tak to mam rację.
Zapisane

stan
skiba Mężczyzna
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Olsztyn k/Częstochowy
Samochód: Leon

« Odpowiedz #307 - Wtorek, 25.03.2014, 16:13:56 - NIEPRZECZYTANA »

po dłuższej jeździe sprawdź czy węże od chłodnicy masz twarde,jeśli tak to spróbuj jeszcze odkręcić ostrożnie korek od zbiorniczka,i zobacz czy cisnienie zejdzie,zmiękną przewody,jeśli tak..to wyrazy współczucia..
Zapisane

rodzimy się goli,mokrzy,głodni i wściekli...a to dopiero początek...
crroo Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Żywiec
Samochód: Altea XL 2007 2,0 TDI DSG ; Cordoba 2000 1,9 TDI AGR

« Odpowiedz #308 - Poniedziałek, 31.03.2014, 18:14:03 - NIEPRZECZYTANA »

Trochę późno piszę, ale walczę dalej z tematem.
Kolega z serwisu samochodów ciężarowych miał przyrząd do mierzenia ciśnienia płynu montowany do zbiorniczka.
Cały czwartek sprawdzał ale wszystko ok.
W piątek kupiłem dwa nowe korki jeden z serwisu seata, drugi VW i nic nie pomogło. ( 50 zł szt)
W sobotę kupiłem podróbkę za 10 zł i jak narazie jest ok.
Zapisane
Kapitan Powolny Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Łódź i okolice
Samochód: Seat Cordoba Vario 99 r. 1.6 ALM 75KM

« Odpowiedz #309 - Poniedziałek, 05.10.2015, 20:19:37 - NIEPRZECZYTANA »

No to Panowie i Panie kolej na mnie  :(

Dziś po południu zauważyłem, że mam niski stan płynu w zbiorniku i ulany cały korpus skrzyni biegów. Płynu zeszło tak z pól litra. Obejrzałem dokładniej auto wieczorem i wg mnie cieknie z okolic czujnika temperatury cieczy bo mam w płynie cały bok korpusu skrzyni i blok po tej stronie. Sam czujnik jest suchy

Strzelam że puszcza termostat (bo chyba jest też w tym miejscu obok czujnika). Pytanie ile się da tak jeździć bo dopiero w czwartek jestem umówiony do mechanika na inną robotę więc przy okazji zrobiłbym i to? Ogrzewanie i temperatura silnika jest ok
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #310 - Poniedziałek, 05.10.2015, 20:37:23 - NIEPRZECZYTANA »

mozna do poki jest plyn
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Kapitan Powolny Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Łódź i okolice
Samochód: Seat Cordoba Vario 99 r. 1.6 ALM 75KM

« Odpowiedz #311 - Wtorek, 06.10.2015, 07:33:45 - NIEPRZECZYTANA »

Dzięki Raby.

Dziś po dojechaniu do roboty sprawdziłem organoleptycznie jeszcze raz i na 98% cieknie na łączeniu obudowy termostatu z blokiem silnika  :( Sączy się dość wolno ale chciałbym to zrobić- pytanie jak dużo zabawy jest z tym?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #312 - Wtorek, 06.10.2015, 08:51:50 - NIEPRZECZYTANA »

2-3h może wystarczy nowy oring ale bardziej obstawiam pekniera obudowę - sam tak mialem
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Kapitan Powolny Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Łódź i okolice
Samochód: Seat Cordoba Vario 99 r. 1.6 ALM 75KM

« Odpowiedz #313 - Wtorek, 06.10.2015, 09:32:18 - NIEPRZECZYTANA »

Raby mam jeszcze jedno pytanie. Czy da się to zrobić bez rozpinania węży jeżeli to tylko oring czy niestety trzeba będzie spuszczać cały płyn i rozpinać?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #314 - Wtorek, 06.10.2015, 15:52:20 - NIEPRZECZYTANA »

takie cuda tylko w erze...
trzeba zlać przynajmniej po niżej otworu w bloku
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 ... 19 20 [21] 22   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
Skocz do: