Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Ogólne
»
Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
22
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Problem ze znikającym płynem chłodzącym... (Przeczytany 187599 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
aboz
Music my saviour
Prezes
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS
Odp: Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
«
Odpowiedz #75 -
Sobota, 31.01.2009, 14:11:38 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: qauczuq
a jak dla mnie to sie nie wtrącaj jak nie masz nic merytorycznego do powiedzenia
A ty masz coś do powiedzenia nowego w tym temacie? Czy po prostu masz ochotę ponabijać posty? Dwie strony się dopytujesz o jedną rzecz, a jak ktoś podsuwa ci najprostsze i najtańsze rozwiązanie, to i tak to zlewasz. Nie chcesz korzystać z pomocy to nie zadawaj pytań.
Cytat: qauczuq
Mam swoje doświaedczenia i nie ucz mnie co i jak robić. Skoro nie wiesz jak działa korek i ta jego magiczna cześć do równoważnia ciśnienia to wystarczy napisać.
Skoro tak to przepraszam "mistrzu". Moja wiedza na temat mechaniki jest równa zeru w porównaniu do twojej. Tylko ja nie mam potrzeby zadawania w kółko tych samych pytań w przeciwieństwie do ciebie.
PS. To ty mnie nie ucz co mam robić. Upomniałem cię kulturalnie a ty wyskakujesz z takimi tekstami. I od moich dzieci to się odpierwiastkuj, bo dostaniesz bana i nie będziesz miał problemów z pisaniem na tym forum.
Zapisane
marekibi
Świeżak
Offline
Samochód: ibiza tdi 2001 rocznik
Odp: Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
«
Odpowiedz #76 -
Sobota, 31.01.2009, 15:19:35 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam. Opisze moj problem. Kiedys w trasie przetarl mi sie waz od chlodnicy, ktory jest umieszczony kolo wentylatora. Na szczescie blisko byl mechanik i dosztukowal rurke, dolalismy plynu (chyba Borygo - na pewno rozowy, czyli taki jak byl wczesniej). No i wszystko bylo ok, ale od jakiegos czasu ubywa plynu. Dolewam tak mniej wiecej litr na 4-5 tysiecy km (kilka dolewek co ~tysiac km). Te liczby sa orientacyjne, ale nie jest to jakas czesta przypadlosc. Najpierw wydawalo mi sie, ze moze plyn ucieka tam, gdzie jest dosztukowana ta rurka, ale wyciekow nie widze nigdzie. I tak sie teraz zastanawiam czy to nie jest czasem ten korek? Gdy zaswieci mi sie kontrolka od plynu w czasie jazdy, zatrzymuje sie, wylaczam silnik i przy odkrecaniu korka slychac syczenie i korek troche "wystrzeliwuje", tak jakby bylo tam spore cisnienie. Tak powinno byc, czy tez korek powinien upuszczac to cisnienie, a tego nie robi i plyn wywala gdzies indziej?
Co o tym myslicie? Sa jakies powody do niepokoju o glowice? Rozrzad wymieniony okolo 30 tysiecy temu (kompletny z pompa wody).
Aha, mam zamontowana rozporke z przodu, ktora troche naciska na ten korek. Moze ona w czyms przeszkadza?
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Zapisane
uszek
OOOO
Użytkownik
Offline
Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX
Odp: Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
«
Odpowiedz #77 -
Sobota, 31.01.2009, 15:23:44 -
NIEPRZECZYTANA
»
jesli korek jest niesprawny to bedzie wywalalo plyn i przez to czeste dolewki
a co do cisnienia i ze strzela to normal tak ma byc bo okrecajac korek upuszczasz cisnienie w ukladzie i plyn powieksza swoja objetosc automatycznie
Zapisane
Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....
<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
«
Odpowiedz #78 -
Sobota, 31.01.2009, 15:27:28 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: marekibi
Gdy zaswieci mi sie kontrolka od plynu w czasie jazdy, zatrzymuje sie, wylaczam silnik i przy odkrecaniu korka slychac syczenie i korek troche "wystrzeliwuje", tak jakby bylo tam spore cisnienie.
a slyszales ze korka sie nie odkreca na goracym silniku bo mozna sie poparzyc plynem?
Wlasnie przez obecnosc cisnienia w ukladzie.
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
vicotel
Użytkownik
Offline
Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Ibiza 2003 1,9 TDI
WWW
Odp: Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
«
Odpowiedz #79 -
Sobota, 31.01.2009, 15:46:06 -
NIEPRZECZYTANA
»
Mi cieknie z pod uszczelki lekko na rogu i czy by pomogło dokręcenie lekko głowicy ? czy raczej nie powinno się dokręcać
Zapisane
burbur
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: Cordoba Coupe '01, 1.9TDI 110KM; Ford Focus 2,0tdci
Odp: Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
«
Odpowiedz #80 -
Sobota, 31.01.2009, 16:01:25 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: vicotel Sobota, 31.01.2009, 15:46:06
Mi cieknie z pod uszczelki lekko na rogu i czy by pomogło dokręcenie lekko głowicy ? czy raczej nie powinno się dokręcać
Nie powinno się dokręcać, tylko pogorszysz sprawe
Zapisane
qauczuq
Użytkownik
Offline
Samochód: seat cordoba 1.4 8 zaworów, 1997, LPG, AEX, 270 tyś km
Odp: Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
«
Odpowiedz #81 -
Sobota, 31.01.2009, 16:28:03 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: uszek Sobota, 31.01.2009, 13:45:32
heh to po co tu siedzisz po co sie pytasz jak wiesz lepiej jak dla mnie jestes **** totalny skoro wiesz lepiej idz stad i nie wkurzaj ludzi glupimi pytaniami co chwile i jedno w kolko o tym samym
coś ci sie kolego chyba pomyliło. Nie życzę sobie takich impertynenckich uwag co do mojej osoby. Rozmowa dot. płynu uciekającego a nie tego jaki ja jestem itd. POwtarzam wypraszam sobie tego typu uwagi w moją stronę.
PS. totalny .............. to ty jesteś.
Nabijanie postów, niekulturalne zachowanie.
Zapisane
Seat Cordoba 1997 AEX, 1.4, 8 zaworów, LPG, 270 tyś km.
vicotel
Użytkownik
Offline
Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Ibiza 2003 1,9 TDI
WWW
Odp: Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
«
Odpowiedz #82 -
Sobota, 31.01.2009, 16:32:27 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: burbur
Nie powinno się dokręcać, tylko pogorszysz sprawe
Też tak właśnie myślę, a jest jakiś inny sposób aby pozbyć sie tego wycieku ? oprócz wymiany uszczelki
Zapisane
uszek
OOOO
Użytkownik
Offline
Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX
Odp: Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
«
Odpowiedz #83 -
Sobota, 31.01.2009, 17:14:48 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: qauczuq
coś ci sie kolego chyba pomyliło. Nie życzę sobie takich impertynenckich uwag co do mojej osoby. Rozmowa dot. płynu uciekającego a nie tego jaki ja jestem itd. POwtarzam wypraszam sobie tego typu uwagi w moją stronę.
PS. totalny .............. to ty jesteś.
wypraszac to sobie mozesz sam ewentualnie swoim dzieciom (wogole to biedne te Twoje dzieci a dlaczego odpowiedz sobie sam)
zyczyc to ja Tobie nic nie zycze co najwyzej zebys wiecej sie nie wypowiadał a ze nie przyjmujesz krytyki i uwazasz sie za lepszego to swiadczy to tylko o twojej .............. i brakiem obycia i kultury
Ale nie martw sie na cwaniaków zawsze znajdzie sie kreska mam nadzieje ze trafisz na swojego i tego CI zycze
czyli jednak cos CI zycze
Cytat: vicotel Sobota, 31.01.2009, 16:32:27
Cytat: burbur
Nie powinno się dokręcać, tylko pogorszysz sprawe
Też tak właśnie myślę, a jest jakiś inny sposób aby pozbyć sie tego wycieku ? oprócz wymiany uszczelki
No kolego jedynie wymiana uszczelki i splanowanie glowicy jak juz zdejmiesz glowice nie jest to cos takiego strasznego w aex sam to robilem w aaa z pomoca sasiada bo to troche bylo bardziej skomplikowane wszytsko ale wtedy to auto nie bylo jeszcze moje
«
Ostatnia zmiana: Sobota, 31.01.2009, 17:22:23 wysłane przez uszek
»
Zapisane
Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....
<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
vicotel
Użytkownik
Offline
Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Ibiza 2003 1,9 TDI
WWW
Odp: Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
«
Odpowiedz #84 -
Sobota, 31.01.2009, 17:26:17 -
NIEPRZECZYTANA
»
Na szczęście do oleju nie wali płynem tylko na zewnątrz trochę wiec szkoda roboty by było jak sie pogorszy to zacznę myśleć o uszczelce
Zapisane
uszek
OOOO
Użytkownik
Offline
Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX
Odp: Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
«
Odpowiedz #85 -
Sobota, 31.01.2009, 17:28:29 -
NIEPRZECZYTANA
»
no przelicz sobie pkoszt plynu a uszelka i planowanie to okolo 200zł
Zapisane
Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....
<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
vicotel
Użytkownik
Offline
Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Ibiza 2003 1,9 TDI
WWW
Odp: Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
«
Odpowiedz #86 -
Sobota, 31.01.2009, 17:34:03 -
NIEPRZECZYTANA
»
Płynu ubywa na miesiąc z 1 cm a znajomy mechanik mówił mi żeby na razie się tym nie przejmować i dolać co jakiś czas
Zapisane
uszek
OOOO
Użytkownik
Offline
Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX
Odp: Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
«
Odpowiedz #87 -
Sobota, 31.01.2009, 17:35:37 -
NIEPRZECZYTANA
»
e jak tak to nie szukaj dziury w calym a moze CI cieknie z obudowy termostatu?
Zapisane
Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....
<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
vicotel
Użytkownik
Offline
Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Ibiza 2003 1,9 TDI
WWW
Odp: Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
«
Odpowiedz #88 -
Sobota, 31.01.2009, 17:41:56 -
NIEPRZECZYTANA
»
Nie nie termostat niedawno wymieniałem i tam wszystko ok jest tylko właśnie z tego rogu z pod uszczelki głowicy cieknie i tak myślałem właśnie czy by się tego jakoś nie dało zlikwidować no ale jakoś na razie muszę z tym żyć
Zapisane
uszek
OOOO
Użytkownik
Offline
Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX
Odp: Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
«
Odpowiedz #89 -
Sobota, 31.01.2009, 17:48:48 -
NIEPRZECZYTANA
»
hmm ale ja nie mowie o termostacie tylko o obudowie najpierw jest obudowa przykrecona do silnika a pozniej termostat i klapka z rurka zakrywajaca termostat mi z racji zmeczenia plastiku cieklo włąsnie spod obudowy termostatu jak chcialem to okrecic i zalozyc nowe uszczelnienie to popekała cala obudowa
http://allegro.pl/item535064406_obudowa_termostatu_seat_arosa_1_4_98r.html
moze cieknac spod obudowy po glowicy i wydaje CI sie ze cieknie spod uszczelki
«
Ostatnia zmiana: Sobota, 31.01.2009, 17:54:18 wysłane przez uszek
»
Zapisane
Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....
<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Strony:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
22
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Ogólne
»
Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...