+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 22   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem ze znikającym płynem chłodzącym...  (Przeczytany 187607 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #75 - Sobota, 31.01.2009, 14:11:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: qauczuq
a jak dla mnie to sie nie wtrącaj jak nie masz nic merytorycznego do powiedzenia
A ty masz coś do powiedzenia nowego w tym temacie? Czy po prostu masz ochotę ponabijać posty? Dwie strony się dopytujesz o jedną rzecz, a jak ktoś podsuwa ci najprostsze i najtańsze rozwiązanie, to i tak to zlewasz. Nie chcesz korzystać z pomocy to nie zadawaj pytań.
Cytat: qauczuq
Mam swoje doświaedczenia i nie ucz mnie co i jak robić. Skoro nie wiesz jak działa korek i ta jego magiczna cześć do równoważnia ciśnienia to wystarczy napisać.
Skoro tak to przepraszam "mistrzu". Moja wiedza na temat mechaniki jest równa zeru w porównaniu do twojej. Tylko ja nie mam potrzeby zadawania w kółko tych samych pytań w przeciwieństwie do ciebie.
PS. To ty mnie nie ucz co mam robić. Upomniałem cię kulturalnie a ty wyskakujesz z takimi tekstami. I od moich dzieci to się odpierwiastkuj, bo dostaniesz bana i nie będziesz miał problemów z pisaniem na tym forum.
Zapisane
marekibi Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: ibiza tdi 2001 rocznik

« Odpowiedz #76 - Sobota, 31.01.2009, 15:19:35 - NIEPRZECZYTANA »

Witam. Opisze moj problem. Kiedys w trasie przetarl mi sie waz od chlodnicy, ktory jest umieszczony kolo wentylatora. Na szczescie blisko byl mechanik i dosztukowal rurke, dolalismy plynu (chyba Borygo - na pewno rozowy, czyli taki jak byl wczesniej). No i wszystko bylo ok, ale od jakiegos czasu ubywa plynu. Dolewam tak mniej wiecej litr na 4-5 tysiecy km (kilka dolewek co ~tysiac km). Te liczby sa orientacyjne, ale nie jest to jakas czesta przypadlosc. Najpierw wydawalo mi sie, ze moze plyn ucieka tam, gdzie jest dosztukowana ta rurka, ale wyciekow nie widze nigdzie. I tak sie teraz zastanawiam czy to nie jest czasem ten korek? Gdy zaswieci mi sie kontrolka od plynu w czasie jazdy, zatrzymuje sie, wylaczam silnik i przy odkrecaniu korka slychac syczenie i korek troche "wystrzeliwuje", tak jakby bylo tam spore cisnienie. Tak powinno byc, czy tez korek powinien upuszczac to cisnienie, a tego nie robi i plyn wywala gdzies indziej?
Co o tym myslicie? Sa jakies powody do niepokoju o glowice? Rozrzad wymieniony okolo 30 tysiecy temu (kompletny z pompa wody).
Aha, mam zamontowana rozporke z przodu, ktora troche naciska na ten korek. Moze ona w czyms przeszkadza?

Pozdrawiam.

Pozdrawiam.
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #77 - Sobota, 31.01.2009, 15:23:44 - NIEPRZECZYTANA »

jesli korek jest niesprawny to bedzie wywalalo plyn i przez to czeste dolewki
a co do cisnienia i ze strzela to normal tak ma byc bo okrecajac korek upuszczasz cisnienie w ukladzie i plyn powieksza swoja objetosc automatycznie
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #78 - Sobota, 31.01.2009, 15:27:28 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: marekibi
Gdy zaswieci mi sie kontrolka od plynu w czasie jazdy, zatrzymuje sie, wylaczam silnik i przy odkrecaniu korka slychac syczenie i korek troche "wystrzeliwuje", tak jakby bylo tam spore cisnienie.
a slyszales ze korka sie nie odkreca na goracym silniku bo mozna sie poparzyc plynem?
Wlasnie przez obecnosc cisnienia w ukladzie.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
vicotel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Ibiza 2003 1,9 TDI

« Odpowiedz #79 - Sobota, 31.01.2009, 15:46:06 - NIEPRZECZYTANA »

Mi cieknie z pod uszczelki lekko na rogu i czy by pomogło dokręcenie lekko głowicy ? czy raczej nie powinno się dokręcać  :-\
Zapisane


burbur Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Cordoba Coupe '01, 1.9TDI 110KM; Ford Focus 2,0tdci

« Odpowiedz #80 - Sobota, 31.01.2009, 16:01:25 - NIEPRZECZYTANA »

Mi cieknie z pod uszczelki lekko na rogu i czy by pomogło dokręcenie lekko głowicy ? czy raczej nie powinno się dokręcać  :-\
Nie powinno się dokręcać, tylko pogorszysz sprawe
Zapisane
qauczuq Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Samochód: seat cordoba 1.4 8 zaworów, 1997, LPG, AEX, 270 tyś km

« Odpowiedz #81 - Sobota, 31.01.2009, 16:28:03 - NIEPRZECZYTANA »

heh to po co tu siedzisz po co sie pytasz jak wiesz lepiej jak dla mnie jestes **** totalny skoro wiesz lepiej idz stad i nie wkurzaj ludzi glupimi pytaniami co chwile i jedno w kolko o tym samym

coś ci sie  kolego chyba pomyliło. Nie życzę sobie takich impertynenckich uwag co do mojej osoby. Rozmowa dot.  płynu uciekającego a nie tego jaki ja jestem itd. POwtarzam wypraszam sobie tego typu uwagi w moją stronę.

PS. totalny .............. to ty jesteś.
 Nabijanie postów, niekulturalne zachowanie.
Zapisane

Seat Cordoba 1997 AEX, 1.4, 8 zaworów, LPG, 270 tyś km.
vicotel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Ibiza 2003 1,9 TDI

« Odpowiedz #82 - Sobota, 31.01.2009, 16:32:27 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: burbur
Nie powinno się dokręcać, tylko pogorszysz sprawe
Też tak właśnie myślę, a jest jakiś inny sposób aby pozbyć sie tego wycieku ? oprócz wymiany uszczelki  ;D
Zapisane


uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #83 - Sobota, 31.01.2009, 17:14:48 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: qauczuq
coś ci sie  kolego chyba pomyliło. Nie życzę sobie takich impertynenckich uwag co do mojej osoby. Rozmowa dot.  płynu uciekającego a nie tego jaki ja jestem itd. POwtarzam wypraszam sobie tego typu uwagi w moją stronę.

PS. totalny .............. to ty jesteś.


wypraszac to sobie mozesz sam ewentualnie swoim dzieciom (wogole to biedne te Twoje dzieci a dlaczego odpowiedz sobie sam)  :ok:  :ok:
zyczyc to ja Tobie nic nie zycze co najwyzej zebys wiecej sie nie wypowiadał a ze nie przyjmujesz krytyki i uwazasz sie za lepszego to swiadczy to tylko o twojej .............. i brakiem obycia i kultury
Ale nie martw sie na cwaniaków zawsze znajdzie sie kreska mam nadzieje ze trafisz na swojego i tego CI zycze
czyli jednak cos CI zycze :-\  :-\

Cytat: burbur
Nie powinno się dokręcać, tylko pogorszysz sprawe
Też tak właśnie myślę, a jest jakiś inny sposób aby pozbyć sie tego wycieku ? oprócz wymiany uszczelki  ;D
No kolego jedynie wymiana uszczelki i splanowanie glowicy jak juz zdejmiesz glowice nie jest to cos takiego strasznego w aex sam to robilem w aaa z pomoca sasiada bo to troche bylo bardziej skomplikowane wszytsko ale wtedy to auto nie bylo jeszcze moje
« Ostatnia zmiana: Sobota, 31.01.2009, 17:22:23 wysłane przez uszek » Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
vicotel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Ibiza 2003 1,9 TDI

« Odpowiedz #84 - Sobota, 31.01.2009, 17:26:17 - NIEPRZECZYTANA »

Na szczęście do oleju nie wali płynem tylko na zewnątrz trochę wiec szkoda roboty by było jak sie pogorszy to zacznę myśleć o uszczelce  ;)
Zapisane


uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #85 - Sobota, 31.01.2009, 17:28:29 - NIEPRZECZYTANA »

no przelicz sobie pkoszt plynu a uszelka i planowanie to okolo 200zł
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
vicotel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Ibiza 2003 1,9 TDI

« Odpowiedz #86 - Sobota, 31.01.2009, 17:34:03 - NIEPRZECZYTANA »

Płynu ubywa na miesiąc z 1 cm a znajomy mechanik mówił mi żeby na razie się tym nie przejmować i dolać co jakiś czas
Zapisane


uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #87 - Sobota, 31.01.2009, 17:35:37 - NIEPRZECZYTANA »

e jak tak to nie szukaj dziury w calym a moze CI cieknie z obudowy termostatu?
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
vicotel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Ibiza 2003 1,9 TDI

« Odpowiedz #88 - Sobota, 31.01.2009, 17:41:56 - NIEPRZECZYTANA »

Nie nie termostat niedawno wymieniałem i tam wszystko ok jest tylko właśnie z tego rogu z pod uszczelki głowicy cieknie i tak myślałem właśnie czy by się tego jakoś nie dało zlikwidować no ale jakoś na razie muszę z tym żyć  ;D
Zapisane


uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #89 - Sobota, 31.01.2009, 17:48:48 - NIEPRZECZYTANA »

hmm ale ja nie mowie o termostacie tylko o obudowie najpierw jest obudowa przykrecona do silnika a pozniej termostat i klapka z rurka zakrywajaca termostat  mi z racji zmeczenia plastiku cieklo włąsnie spod obudowy termostatu jak chcialem to okrecic i zalozyc nowe uszczelnienie to popekała cala obudowa

http://allegro.pl/item535064406_obudowa_termostatu_seat_arosa_1_4_98r.html

moze cieknac spod obudowy po glowicy i wydaje CI sie ze cieknie spod uszczelki
« Ostatnia zmiana: Sobota, 31.01.2009, 17:54:18 wysłane przez uszek » Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 22   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem ze znikającym płynem chłodzącym...
Skocz do: