Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
zbieżność, geometria, bicie kierownicy
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
2
3
[
4
]
5
6
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: zbieżność, geometria, bicie kierownicy (Przeczytany 77219 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
tchopz
replikant ;)
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.
WWW
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #45 -
Piątek, 04.09.2009, 09:06:28 -
NIEPRZECZYTANA
»
Pytanie pomocnicze:
A jak auto jeździ? Na kołach czy na podnośniku
Zapisane
--->
Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie -
http://tchopz-cobra.blogspot.com/
Kozak
Użytkownik
Offline
Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring
WWW
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #46 -
Piątek, 04.09.2009, 09:15:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
no wlasnie, bo widzialem jak w jedynm zakladzie podnosili auto, ruszali amorami, opuszczali i patrzyli na geometrie
i tak w kolko az ustawili.
po drugie, czy nie powinno sie ustawic geomterii np. z 2 osobami w srodku ? bo puste auto inaczej stoi niz np. z 2 osobami w srodku.
Napisano: Piątek, 04.09.2009, 10:13:54
Musze jechac ustawic geomterie, i nie wiem gdzie pojechac wlasnie, dlatego pytam o metode ustawienia
bo znam jeden zaklad ale ustawiaja tak pisalem wyzej.
Zapisane
kedar
Użytkownik
Offline
Skąd: Dolnośląskie
Samochód: Ibiza 1.9 TDI
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #47 -
Piątek, 04.09.2009, 10:14:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jak chcesz Kozak to wpadnij do wałbrzycha to ci ustawią, jest kilka warsztatów do polecenia
Zapisane
IBI XXXPS XXXNM
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #48 -
Piątek, 04.09.2009, 11:50:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Kozak
czy auto ma stac na kolach, czy byc podniesioine na podnosniku
stac na kolach
w wiekszocic przypadkow z nowymi urzadzeniami do ustawiania geometii pod kola sa specjalne podklady na rolkach
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Mariooo
Użytkownik
Offline
Skąd: okolice Myślenic
Samochód: Seat Ibiza '93 1.3 AAV
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #49 -
Piątek, 11.02.2011, 18:01:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
Wymieniłem amorki w Seacie i byłem dzisiaj ustawić geometrię i zbieżność.Oczywiście jazda testowa z mechanikiem który ustawiał i niby wszystko było ok.Zapłaciłem i pojechałem.Ale później w czasie jazdy zauważyłem ze nie mogę skręcić do końca w prawo kierownicą.
Nawet wjechać na miejsce parkingowe nie mogłem bo kierownica w pewnym momencie stawiała opór.No nic,przyjeżdżam do domu,sprawdzam co może być tego przyczyną i co się okazuje?Że osłona(manszeta) prawego przegubu od strony koła jest jakoś dziwnie ułożona.Nie tak jak z drugiej strony harmonijka tylko tak jakoś zwinięta.
I na dodatek zauważyłem że w kilku miejscach jest pęknięta ta guma.Ręcznie ja jakoś ustawiłem i okazało się że mogę już bardziej skręcić samochodem w prawo.
I teraz pytanie:czy mogę to u nich reklamować,tam gdzie ustawiałem zbieżność i geometrię?No i czy po ewentualnej wymianie tej osłony na nową trzeba jeszcze raz ustawiać zbieżność i geometrię?
Bo za bardzo nie uśmiecha mi się kolejny raz płacić za to samo.A tym bardziej ze zaraz po wymianie amorków u znajomego mechanika nie było tego problemu ze skrętem
Zapisane
Qba
Użytkownik
Offline
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #50 -
Piątek, 11.02.2011, 18:41:44 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Mariooo
I teraz pytanie:czy mogę to u nich reklamować,tam gdzie ustawiałem zbieżność i geometrię?
no pewnie, jedź powiedz co się dzieje
Zapisane
https://nawstecznym.pl
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #51 -
Piątek, 11.02.2011, 19:37:43 -
NIEPRZECZYTANA
»
jak peknieta to wymieniaj na nowa od razu ale czy uznaja reklamacje to watpie
bez ruszenia geometrii ciezko bedzie to wymienic
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Mariooo
Użytkownik
Offline
Skąd: okolice Myślenic
Samochód: Seat Ibiza '93 1.3 AAV
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #52 -
Sobota, 12.02.2011, 11:43:08 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ehh przepraszam za wprowadzenie w błąd wczoraj.Chodziło mi o osłonę gumową na przekładni kierowniczej a nie przegubu.
Byłem dzisiaj tam gdzie mi zbieżność ustawiali i gość powiedział żebym się tym nie przejmował,tym pęknięciem tej osłony bo nie są duże te pęknięcia.
A że akurat tak się stało ze po wyjeździe od nich pojawił się ten problem z tym ze nie mogłem do końca skręcić kierownicą to że mógł być zbieg okoliczności ze akurat wtedy.
Chociaż do końca w to nie wierzę no ale nie udowodnię im przecież tego że to z ich winy.
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #53 -
Sobota, 12.02.2011, 11:57:17 -
NIEPRZECZYTANA
»
No to teraz jasne... Ustawiali zbieznosc i skrecilo oslone. To ich wina a jak jest peknieta to do maglownicyh dostanie sie woda i po roku masz maglownice do regeneracji. Radze nie olewac tego!
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Mariooo
Użytkownik
Offline
Skąd: okolice Myślenic
Samochód: Seat Ibiza '93 1.3 AAV
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #54 -
Sobota, 12.02.2011, 17:59:23 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: raby
Radze nie olewac tego!
Byłem u znajomego mechanika i powiedział mi że wymieni tą osłonę i że nie będę musiał znów robić zbieżności bo zaznaczy sobie dokładnie w jakim położeniu było to wszystko przykręcone. (to chyba chodzi o końcówkę drążka kierowniczego)
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #55 -
Sobota, 12.02.2011, 18:34:25 -
NIEPRZECZYTANA
»
moge sie zalozyc ze takie zaznaczanie nic nie da
wystarczy delikatnie ruszyc i juz zbieznosc leci... nie raz sie przygladalem jak skacze po delikatnym ruszeniu drazka
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Mariooo
Użytkownik
Offline
Skąd: okolice Myślenic
Samochód: Seat Ibiza '93 1.3 AAV
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #56 -
Sobota, 12.02.2011, 18:44:56 -
NIEPRZECZYTANA
»
No tak,tylko czy wtedy wystarczy samą zbieżność ustawić?Czy też geometrie?
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #57 -
Sobota, 12.02.2011, 18:52:03 -
NIEPRZECZYTANA
»
geometria to ruszenie 2 srub mocujacych amora do zwrotnicy, a to nie jest konieczne.
do wymiany tej oslony trzeba tylko odkrecic koncowke i nakretke
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Mariooo
Użytkownik
Offline
Skąd: okolice Myślenic
Samochód: Seat Ibiza '93 1.3 AAV
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #58 -
Niedziela, 13.02.2011, 19:56:21 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ok,dzięki raby
Zapisane
body69
Użytkownik
Offline
Skąd: Lipno
Samochód: IBI FL 1.9 Tdi
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #59 -
Piątek, 06.05.2011, 17:10:33 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam,
mam problem gdyż strasznie mi buczy coś, nie wiem co to moze być( opony, hamluce bądź łożyska) i pojechałem dzis wyważyć koła, po zdjeciu lewej opony zauwazylem iz jest strasznie zdarta zarówno wewnętrzna jak i zewnętrzna strona.. a także lekko sciąga mi samochód w lewą strone.
Czy zdarta opona moze być spowodowana złą geometrią ??
Jakieś inne pomysły?
Zapisane
Strony:
1
2
3
[
4
]
5
6
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
zbieżność, geometria, bicie kierownicy
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...