Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
zbieżność, geometria, bicie kierownicy
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
...
3
4
[
5
]
6
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: zbieżność, geometria, bicie kierownicy (Przeczytany 77199 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
efmk
Master Of Silence
Użytkownik
Offline
Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #60 -
Piątek, 06.05.2011, 17:11:55 -
NIEPRZECZYTANA
»
sprawdzenie/ustawienie zbieżności na dzień dobry. geometria też do sprawdzenia. mocno ściąga? nie czujesz bicia na kierownicy?
Zapisane
_____________________________________
strony i aplikacje WWW
body69
Użytkownik
Offline
Skąd: Lipno
Samochód: IBI FL 1.9 Tdi
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #61 -
Piątek, 06.05.2011, 17:34:09 -
NIEPRZECZYTANA
»
delikatnie sciąga, nie az tak mocno.. hmm bicie czuje ale tylko w przedziale powiedzmy 100-120km/h
ps. mozliwe zeby mi zjechało zewnętrzną i wewnętrzną strone opony?
«
Ostatnia zmiana: Piątek, 06.05.2011, 17:35:55 wysłane przez body69
»
Zapisane
aboz
Music my saviour
Prezes
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #62 -
Piątek, 06.05.2011, 18:08:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: body69
ps. mozliwe zeby mi zjechało zewnętrzną i wewnętrzną strone opony?
Za niskie ciśnienie w oponie może takie efekty dawać.
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #63 -
Piątek, 06.05.2011, 18:45:38 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: body69
Czy zdarta opona moze być spowodowana złą geometrią ??
zdecydowanie
Cytat: body69
Jakieś inne pomysły?
za niskie cisnienie
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
body69
Użytkownik
Offline
Skąd: Lipno
Samochód: IBI FL 1.9 Tdi
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #64 -
Piątek, 06.05.2011, 19:11:18 -
NIEPRZECZYTANA
»
niemozliwe, miesiac temu kupiłem samochod i sprawadzane było, dziś również i było okej
Zapisane
Mixer
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #65 -
Piątek, 06.05.2011, 19:18:36 -
NIEPRZECZYTANA
»
a z zawieszeniem z przodu wszystko ok
Zapisane
Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście
?
Pisz a Pomogę
body69
Użytkownik
Offline
Skąd: Lipno
Samochód: IBI FL 1.9 Tdi
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #66 -
Piątek, 06.05.2011, 20:51:53 -
NIEPRZECZYTANA
»
nic nie puka nic nie stuka, wydaje mi się ze tak, jutro rano jadę na sprawdzenie i się okaże czy wszystko okej.
Zapisane
ADRIANO
Użytkownik
Offline
Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #67 -
Środa, 18.05.2011, 20:16:19 -
NIEPRZECZYTANA
»
Dzisiaj przy okazji wywazania kola zauwzylem ze wyszla guma z lacznika stabilizatora. Mechanik powiedzial ze moze byc,-jezdzic, bo tylko wyszla . Po wywazaniu ,teraz podczas jazdy przy skrecie w lewo, cos mi puka w lewym kole. Pomyslalem ze jak samochod poszedl na lewara , a potem na dol , to guma wyszla calkiem i to puka?!?
Ale nie o to chodzi > Pytanie brzmi. Czy tak mozna jezdzic? Skoro miejsce gumy jest w srodku to tam powinna byc. Wymienic koncowke i zmienic mechanika? Jutro jade na kanal na analize. Do mojej wypowiedzi dorzucam fotosa:
http://i113.photobucket.com/albums/n238/adrian1s/IMG_3174.jpg
Zapisane
lubie sobie pokierować
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #68 -
Środa, 18.05.2011, 20:23:16 -
NIEPRZECZYTANA
»
ja bym mechanika zmienil...
mozna jezdzic i bez stabilizatora tylko po co skoro lepiej jak on jest?
jak guma sie nie rozwalila to odkrec locznik wcisnij gume i poskladaj jak powinno byc
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
ADRIANO
Użytkownik
Offline
Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #69 -
Środa, 18.05.2011, 20:38:50 -
NIEPRZECZYTANA
»
Mam nadzieje ze to lacznik zaczal stukac przy skrecaniu .
Co do gumy/mechanika to tak zrobie - dzieks za szybki odzew.
Zapisane
lubie sobie pokierować
Leemarvin
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #70 -
Czwartek, 19.05.2011, 09:26:09 -
NIEPRZECZYTANA
»
Proponuję kupić nowe łączniki, bo tych pewnie nie odkręcisz, zazwyczaj się ukręcają z nakrętką.
Zapisane
Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
ADRIANO
Użytkownik
Offline
Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #71 -
Czwartek, 19.05.2011, 10:31:15 -
NIEPRZECZYTANA
»
Guma wyleciala, i ponoc mozna bylo kupic same gumowe tuleje. Ale kupilem nowy komplet.
Wkrecilem nowy, choc odkrecilo sie bez ukrecania. Dzieki za pomoc. Znowu nic nie tlucze w zawieszeniu
Zapisane
lubie sobie pokierować
macko
Użytkownik
Offline
Skąd: Leżajsk
Samochód: Ibiza 6L 2003r 1.4 TDi AMF
WWW
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #72 -
Czwartek, 14.07.2011, 09:27:06 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam, czy po zmianie tylnych amorków muszę robic geometrie i zbieżność ??
wymienione zostały też tulejki wahaczy końcówki drążków i łącznik stabilizatora.
Zapisane
emtezet
Moderator
Offline
Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e
WWW
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #73 -
Czwartek, 14.07.2011, 09:57:48 -
NIEPRZECZYTANA
»
po tylnych zdaje się nie bo tam za dużo regulacji nie ma, ale po końcówkach drążków już tak...
Zapisane
->
Masz zintegrowane radio a nie chcesz słuchać już tylko radia albo kaset? ZAJRZYJ TUTAJ!!
<-
-> MONTAŻ CAR-AUDIO ŁÓDŹ <-
tchopz
replikant ;)
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.
WWW
Odp: zbieżność, geometria, bicie kierownicy
«
Odpowiedz #74 -
Czwartek, 14.07.2011, 10:06:16 -
NIEPRZECZYTANA
»
Końcówki drążków = zbieżność
Tuleje wahaczy = geometria
Amory tył i łącznik stabilizatora nie wymagają po wymianie regulacji zawieszenia, bo na nic nie wpływają.
«
Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 29.04.2013, 13:55:40 wysłane przez tchopz
»
Zapisane
--->
Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie -
http://tchopz-cobra.blogspot.com/
Strony:
1
...
3
4
[
5
]
6
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
zbieżność, geometria, bicie kierownicy
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...