Strony: 1 ... 4 5 [6]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: zbieżność, geometria, bicie kierownicy  (Przeczytany 77212 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
macko Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Leżajsk
Samochód: Ibiza 6L 2003r 1.4 TDi AMF

« Odpowiedz #75 - Czwartek, 14.07.2011, 10:22:46 - NIEPRZECZYTANA »

ok dzięki za informacje
Zapisane
Mariooo Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: okolice Myślenic
Samochód: Seat Ibiza '93 1.3 AAV

« Odpowiedz #76 - Poniedziałek, 29.04.2013, 12:38:01 - NIEPRZECZYTANA »

Mam pytanko...miałem wymienianą tą harmonijkę na przegubie od strony koła,ale nie były odkręcane te śruby na amortyzatorze.Czy muszę po takim zabiegu ustawiać zbieżność?Kierownica jest ustawiona tak jak była prostu,nic nie ściąga,w ogóle nie odczuwam różnicy w czasie jazdy z tym co było wcześniej  :)
Zapisane
tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #77 - Poniedziałek, 29.04.2013, 13:54:05 - NIEPRZECZYTANA »

Nie.
Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
« Odpowiedz #78 - Sobota, 31.08.2013, 22:04:54 - NIEPRZECZYTANA »

hej jestem nowy i mam pytanko mam Toledo z 2001 r i byłem kiedys na zbieżnosci i na geometrii i okazało sie ze przód jest ok a tył z jednej strony nie ma zbieżnosci a z drugiej geometrii i nie wiem czy to wina belki tylniej czy jest podłoga ruszona.a opon wogule nie tnie.Pozdrawiam
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #79 - Niedziela, 01.09.2013, 15:10:11 - NIEPRZECZYTANA »

pewnie belka krzywa
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
krzyu Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Świebodzin
Samochód: Seat Cordoba Vario 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #80 - Niedziela, 14.12.2014, 23:57:15 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie mam taka sprawe: podczas jazdy na wprost jak trzymam kierownice prosto to samochod jedzie prosto i nic nie sciaga. Wystarczy ze puszcze kierownice i w tym momencie ona skreca lekko w lewo co powoduje dosc mocne sciaganie samochodu na lewa strone. Czy to jest objaw typowego sciagania? Jeszcze nie bylem na geometrii, na dniach podjade. Dodam ze na letnich oraz na zimowych oponach objaw jest ten sam.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #81 - Poniedziałek, 15.12.2014, 07:40:02 - NIEPRZECZYTANA »

Tak sciaganie to typowy objaw sciagania  :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
krzyu Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Świebodzin
Samochód: Seat Cordoba Vario 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #82 - Poniedziałek, 15.12.2014, 15:15:49 - NIEPRZECZYTANA »

Byłem dziś na geometrii. Mechanik stwierdził że lewy drążek ma luzy i zalecił jego wymianę wraz z koncowkami. Zbieżności nie ustawiał na razie bo byłoby to bez sensu. Także wymienię oba drążki wraz z koncowkami i pojadę ponownie i zobaczymy czy pomoże.
Zapisane
Stan Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lubin
Samochód: Toledo '96, 1.9D

« Odpowiedz #83 - Poniedziałek, 15.12.2014, 16:33:40 - NIEPRZECZYTANA »

Kup same końcówki. Wystarczy że wykręcając stare koncówki, policzysz ile obrotow potrzeba do jej wyjecia. Wkręcasz nowe tyle samo obracając na gwincie. Po sprawie. Przecież jak była zbieżność przed wystąpieniem luzu, to teraz też będzie. Nie daj się naciągać.
Zapisane

stan
krzyu Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Świebodzin
Samochód: Seat Cordoba Vario 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #84 - Poniedziałek, 15.12.2014, 18:31:09 - NIEPRZECZYTANA »

Tylko że nie wiadomo czy była zbieżność bo od początku jak kupiłem auto to lekko ściągało a w ostatnim czasie efekt jakby się dość nasilił. Dlatego jak wymienię to podjadę dla świętego spokoju i niech sprawdzą czy jest ok.

A czy luz na drążku może powodować mocne ściąganie? Bo boję się trochę że to coś jeszcze może być i wolałbym wymienić za jednym razem. Tylko mechanik jak dziś sprawdzał(a jak widziałem to robił to dość sumiennie) to powiedział że reszta jest ok tylko z tym drążkiem jest problem.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #85 - Poniedziałek, 15.12.2014, 19:31:46 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Stan
Kup same końcówki. Wystarczy że wykręcając stare koncówki, policzysz ile obrotow potrzeba do jej wyjecia.
a drazek tez policzysz?
wystarczy ze koncowka bedzie od innego producenta i zmieni sie zbieznosc
kiedys robilem geometrie raz do roku bo zawsze cos sie rozsypalo i nigdy nie mialem takiej samej zbieznosci jak rok wczesniej - ciekawe?
Cytat: krzyu
A czy luz na drążku może powodować mocne ściąganie?
jak naj bardziej, moze tez stukac przy parkowaniu a na lodzie slalom murowany
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 ... 4 5 [6]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» zbieżność, geometria, bicie kierownicy
Skocz do: