+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Brak "klaksonu"
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Brak "klaksonu"  (Przeczytany 65830 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #15 - Czwartek, 31.07.2008, 05:10:24 - NIEPRZECZYTANA »

No to sprawdziłem. Jest przekaźnik. Przycisk w kierownicy zwiera go do masy. Klakson powinien mieć plusa cały czas o ile jest sprawny bezpiecznik, a przekaźnik zwiera go do masy
Zapisane

daniels81
Gość



« Odpowiedz #16 - Czwartek, 31.07.2008, 06:48:03 - NIEPRZECZYTANA »

ma ktoś może schemat podłączenia kabli do klaksonu w kierownicy?
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #17 - Czwartek, 31.07.2008, 07:17:02 - NIEPRZECZYTANA »

Zapisane

daniels81
Gość



« Odpowiedz #18 - Czwartek, 31.07.2008, 07:28:10 - NIEPRZECZYTANA »

dzięki  :pub:  problem polega na tym ze jak wkładałem nabe i małą kierownice to upierdzieliłem jeden kabel, teraz wsadziłem serie i za cholerę nie moge sobie przypomnieć jak te kable były popodpinane...
Zapisane
DzieX
Gość



« Odpowiedz #19 - Czwartek, 31.07.2008, 07:50:45 - NIEPRZECZYTANA »

A nie jest po prostu brudny? Ja z mojego wyciągnąłem sporo ziemi i piachu, dokręciłem i zaczął działać.
Zapisane
daniels81
Gość



« Odpowiedz #20 - Czwartek, 31.07.2008, 07:57:21 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: DzieX
A nie jest po prostu brudny? Ja z mojego wyciągnąłem sporo ziemi i piachu, dokręciłem i zaczął działać.
to jest tylko kwestia podpięcia kabli, jak miałem nabę to innaczej to było podłączone...
Zapisane
Semir Mężczyzna
nic dodać, nic ująć
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Fiat 126p FL 1987r. 23KM

« Odpowiedz #21 - Sobota, 09.08.2008, 17:16:24 - NIEPRZECZYTANA »

a czy ktoś z Was zakładał może klakson z melodyjkami? Wiecie... takie jak mają auta co czasem je słychać jak odjeżdżają spod kościoła po ślubie... ??? To jest dozwolone? Można założyć sobie np. jednocześnie ten w standardzie, a drugi z melodyjkami???
Zapisane
kjub Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: rzeszów | kraków
Samochód: turbo bocian vario '98

« Odpowiedz #22 - Czwartek, 05.11.2009, 16:42:16 - NIEPRZECZYTANA »

gdzie schowali klakson w vario 1,9 tdi 98'? bo za cholere nie mogę go znaleść :huh:

Cytat: Semir
a drugi z melodyjkami???
pytanie, po co? :-\
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 05.11.2009, 17:27:08 wysłane przez kjub » Zapisane

Nie sztuką jest szurać dokładką po asfalcie ... sztuką jest robić to wahaczem ...
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #23 - Czwartek, 05.11.2009, 16:44:07 - NIEPRZECZYTANA »

a czy ktoś z Was zakładał może klakson z melodyjkami? Wiecie... takie jak mają auta co czasem je słychać jak odjeżdżają spod kościoła po ślubie... ??? To jest dozwolone? Można założyć sobie np. jednocześnie ten w standardzie, a drugi z melodyjkami???
nie jest dozwolone. zmienny sygnał dźwiękowy mogą mieć tylko pojazdy uprzywilejowane.
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #24 - Czwartek, 05.11.2009, 19:11:00 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: efmk
zmienny sygnał dźwiękowy mogą mieć tylko pojazdy uprzywilejowane.
i limuzyny :rotfl:
Cytat: kjub
gdzie schowali klakson w vario 1,9 tdi 98'? bo za cholere nie mogę go znaleść :huh:
poloz sie pod przednim zderzakim i popros az ktos zatrabi :rotfl:
powinien byc w okolicy lewej, pod lampa i akumulatorem
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kjub Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: rzeszów | kraków
Samochód: turbo bocian vario '98

« Odpowiedz #25 - Czwartek, 05.11.2009, 20:14:12 - NIEPRZECZYTANA »

jakby dzilał to moznaby pomyśleć a tak to kupa :eye:
Zapisane

Nie sztuką jest szurać dokładką po asfalcie ... sztuką jest robić to wahaczem ...
Semir Mężczyzna
nic dodać, nic ująć
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Fiat 126p FL 1987r. 23KM

« Odpowiedz #26 - Czwartek, 05.11.2009, 23:25:45 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
Cytat: efmk
zmienny sygnał dźwiękowy mogą mieć tylko pojazdy uprzywilejowane.
i limuzyny :rotfl:

i zabytkowe drezyny...  :rotfl:
ok, widzę, że nikt takich pomysłów jeszcze nie miał  :-X
Zapisane
Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #27 - Sobota, 10.03.2012, 12:27:07 - NIEPRZECZYTANA »

Koledzy odgrzeje kotleta, bo i tak by mnie ktoś upomniał, że taki topic już był :D

Pomijając fakt że klakson nie działał, to regularnie wywalał bezpiecznik, czyli jak wiadomo zwarcie. Za poradą "magika" zamiast 10A włożyłem 15A i o dziwo klakson zadziałał, słabo bo słabo ale coś tam sobie trąbił.

Nadeszła ta chwila żeby sprawdzić to trzeba wymienić i tutaj spotkałem się z niespodzianką. Gdy każdy z tych "trąbek" podłączę pod 12V 2A zasilacz to trąbią aż mi łeb pęka, problem gdy podłączę oba razem...

Efekt na filmiku poniżej:
<a href="http://www.youtube.com/v/XhLfkwsa-Nw" target="_blank">http://www.youtube.com/v/XhLfkwsa-Nw</a>

Jak widać dioda w zasilaczu przygasa przy podłączeniu, a z jednego klaksonu słychać stukanie.
Każdy z osobna działa rewelacyjnie jak na swój wiek, razem wywołują zwarcie...

Co to może być??

Btw: tak w temacie dostępu do klaksonów w rocznikach 93-95, mając kanał i podnośnik, zdemontowałem lewe nadkole, skręciłem kierownicę i wszystko jest na wierzchu :D lepsze dostęp to można mieć tylko po zdjęciu zderzaka :P
« Ostatnia zmiana: Sobota, 10.03.2012, 12:29:24 wysłane przez Mad_Maxs » Zapisane

Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #28 - Sobota, 10.03.2012, 23:26:11 - NIEPRZECZYTANA »

Zasilacz ma za małą wydajnośc,żeby uruchomić dw na raz.
Spada napięcie bądz działa zabezpieczenie.
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 11.03.2012, 10:22:53 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #29 - Niedziela, 11.03.2012, 09:21:04 - NIEPRZECZYTANA »

Jednak niskotonowy okazał się przybity... Po dłuższych testach sam z siebie przestał śmigać i wydawać to stukanie
Zapisane

Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Brak "klaksonu"
Skocz do: