Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z układem kierowniczym  (Przeczytany 71148 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #60 - Czwartek, 05.03.2009, 15:49:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kaszeszczuk
Jeżeli chodzi koledze o jakieś dodatkowe belki itd, to nie.
Nie dodatkowe, tylko całkiem standardowe...  ;)  Twój opis pasuje do objawów wybitych końcówek stabilizatora  8)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
kaszeszczuk Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Elbląg
Samochód: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz

« Odpowiedz #61 - Czwartek, 05.03.2009, 15:52:30 - NIEPRZECZYTANA »

Dzwoniłem do mechanika, sprawdzał zawieszenie na kanale, więc chyba nie do końca sprawdził.
Zapisane

Audi a6 2,4v6 2000r.
wcześniej: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #62 - Czwartek, 05.03.2009, 16:12:13 - NIEPRZECZYTANA »

To dobrze sprawdzał, łączniki stabilizatora sprawdza się gdy auto jest na kołach :eye:
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
kaszeszczuk Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Elbląg
Samochód: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz

« Odpowiedz #63 - Czwartek, 05.03.2009, 16:17:46 - NIEPRZECZYTANA »

To w takim razie nic nie stukało, na kołach
Zapisane

Audi a6 2,4v6 2000r.
wcześniej: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #64 - Czwartek, 05.03.2009, 16:25:21 - NIEPRZECZYTANA »

to przegub który czasami jeszcze się "dobrze układa" stukanie miałeś jak skręcałeś w lewo czy w prawo?
Zapisane
kaszeszczuk Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Elbląg
Samochód: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz

« Odpowiedz #65 - Czwartek, 05.03.2009, 20:07:07 - NIEPRZECZYTANA »

Jak skręcam w lewo to z prawej strony stuka i tylko z prawej. Jak skręcam w prawo to nie stuka nigdzie.


Napisano: Czwartek, 05.03.2009, 16:26:55


Wyobraźcie sobie Panowie, że za stukanie ( na 99%) odpowiedzialny był reduktor od instalacji gazowej, którego to reduktora ułamało się mocowanie i jest w chwili obecnej luźny. Musiał uderzać o blachę i stąd opisywane odgłosy. Uwierzcie jednak, że odgłos brzmiał ewidentnie jak przeguby:)
Zapisane

Audi a6 2,4v6 2000r.
wcześniej: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz
dziuber Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Łomianki
Samochód: Ibiza GT TDi rocznik 1999 AFN

« Odpowiedz #66 - Piątek, 06.03.2009, 23:38:26 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, ja właśnie skończyłem 4 godzinny pobyt w garażu, jestem cały upitolony ale warto było :) w moim przypadku był to jednak prawy przegub, miałem trochę problemów przy wybijaniu sworzni ale udało się nic nie zepsuć :) Teraz jak ręką odjął, skrecałem w prawo i w lewo i nic już nie stuka :)

Natomiast został jeszcze problem pisku, opisywanego przeze mnie stronę wcześniej, nie mogę dojść :) co jest grane, pasek napięty, płyn wspomagania jest :/ może ktoś miał już z tym problem :)
Zapisane

:)
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #67 - Sobota, 07.03.2009, 13:24:30 - NIEPRZECZYTANA »

Ja mam nieco inny problem, nic nie stuka nic nie puka tylko szarpie kierownica, tak jakbym na cos co chwila najezdzal, podnioslem auto na lewarku, kola niby sie nie ruszaja, myslalem ze to moze krzywe gumy (w sensie wytarte gdzies po chamowaniu), ale jest tak ze ten objaw raz jest raz go nie ma, czasami jest tak ze kierownica rusza sie naprawde mocno innym razem mniej, a czasami wcale, ktos ma pojecie co to moze byc? Myslalem ze moze przegub ale wtedy by chyba halasowalo, czy nie?
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #68 - Sobota, 07.03.2009, 17:14:49 - NIEPRZECZYTANA »

przegub :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #69 - Niedziela, 08.03.2009, 00:45:38 - NIEPRZECZYTANA »

Jutro jade na kanal, jak sprawdzic czy to na pewno przegub, czym ruszac za co ciagnac co lapac?? Chyba oba nie polecialy wiec jak stwierdzic ktory to?
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #70 - Niedziela, 08.03.2009, 11:58:41 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: emtezet
jak sprawdzic czy to na pewno przegub, czym ruszac za co ciagnac co lapac??
Półoś w dłoń i... sprawdzać gdzie masz luzy - czy przy skrzyni, czy przy kole.  :) 
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #71 - Niedziela, 08.03.2009, 15:38:19 - NIEPRZECZYTANA »

No na szczescie okazalo sie ze to jednak jajo na oponie, badz cos z tych rzeczy, w kazdym razie po zamianie kol przod tyl, objawy ustapily, opony i tak juz do wyrzucenia, wiec potocze sie jeszcze chwile do wiosny i wracamy na letnie kola :) Cale szczescie bo mam inne wydatki niz przegub...
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #72 - Niedziela, 08.03.2009, 17:34:53 - NIEPRZECZYTANA »

skoro to jajo to jak najszybciej wywal te opony z auta bo jak Ci piepsznie to dopiero poczujesz wydatki...
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #73 - Wtorek, 12.05.2009, 21:30:21 - NIEPRZECZYTANA »

Mam pytanie, czy mozna jakosc wymienic przedni przegub zewnetrzny, ale tak zeby nie ruszac geometrii kol ??
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #74 - Wtorek, 12.05.2009, 22:06:29 - NIEPRZECZYTANA »

a odkręciłeś już półośkę 30stką?? ja już swoją mecze 2 tyg i nie mogę..  najprostszy sposób to za odkręć półoś załóż koło, opuść z lewarka i skręć kierownica na maxa w przeciwną stronę niż wymieniasz, powinien sam się uwolnić
Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Problem z układem kierowniczym
Skocz do: