Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
Problem z układem kierowniczym
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
...
4
5
[
6
]
7
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Problem z układem kierowniczym (Przeczytany 71122 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Kozak
Użytkownik
Offline
Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring
WWW
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #75 -
Środa, 13.05.2009, 07:42:49 -
NIEPRZECZYTANA
»
półoska to pikuś, trzeba miec dobry klucz
w przeciwna to znaczy w ktora mam skrecic ? to jest lewy przegub.
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #76 -
Środa, 13.05.2009, 07:47:27 -
NIEPRZECZYTANA
»
to kręć kierownicą w prawo... to kiedy mogę podjechać po ten klucz
Zapisane
Kozak
Użytkownik
Offline
Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring
WWW
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #77 -
Środa, 13.05.2009, 07:54:00 -
NIEPRZECZYTANA
»
musze najpierw sam go pozyczyc, bo to sasiada. ale trzeba miec dobra rure i dluga, inaczej nie pojdzie
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #78 -
Środa, 13.05.2009, 07:55:12 -
NIEPRZECZYTANA
»
to jak będziesz pożyczał to daj znać to podjade i machniemy dwa na raz.. ja teleskopowym do kół z końcówką 30' nie dałem rady.. a wcześniej z tydzień moczyłem wd40, colą etc..
Zapisane
Kozak
Użytkownik
Offline
Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring
WWW
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #79 -
Środa, 13.05.2009, 07:57:17 -
NIEPRZECZYTANA
»
ale mowisz o tej nakretce co jest w piascie tak ? ta ktora jest na przegubie nakrecona ?
Najpierw musze wymenic tuleje wahacz tylna, bo mi nie chcieli przegladu podbic, a rozkopali mi wjazd do garazu :/
«
Ostatnia zmiana: Środa, 13.05.2009, 07:59:37 wysłane przez Kozak
»
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #80 -
Środa, 13.05.2009, 08:13:36 -
NIEPRZECZYTANA
»
dokładnie mówie o tej śrubie
Zapisane
Kozak
Użytkownik
Offline
Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring
WWW
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #81 -
Środa, 13.05.2009, 08:17:47 -
NIEPRZECZYTANA
»
Dobra, poczytalem troche i faktycznie nie trzeba ruszac geomterii, jak bede robil to dam ci znac i przyjedziesz do mnie i zrobimy. Prawdopodbnie sobota, bo teraz kopia mi kanalizacje i jest rozkopany wjazd i nie da rady wjechac.
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #82 -
Środa, 13.05.2009, 11:27:43 -
NIEPRZECZYTANA
»
ale mam nadzieje że nie ta? Ja w piatek w południe spadam do Piotrkowa i powrót mam w poniedziałek wieczorem dopiero
także jakby dało rade to albo w czwartek popołudniu bym sie pisał albo w piątek rano
Zapisane
Kozak
Użytkownik
Offline
Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring
WWW
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #83 -
Środa, 13.05.2009, 11:34:05 -
NIEPRZECZYTANA
»
No jednak chyba zrobie dopiero po borsku ten przegub, jeszcze z nim tak zle nie jest, wiec wytrzyma. Zgadamy sie.
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #84 -
Środa, 13.05.2009, 11:37:18 -
NIEPRZECZYTANA
»
dla mnie lepiej, ale na twoim miejscu mocno bym się zastanowił, jeśli planujesz mocne starty na 1/4
... w razie czego weź do kufra komplet kluczy
Zapisane
Kozak
Użytkownik
Offline
Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring
WWW
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #85 -
Środa, 13.05.2009, 11:45:59 -
NIEPRZECZYTANA
»
Wezme linke holownicza
Zapisane
yanogore
Świeżak
Offline
Skąd: Galway
Samochód: Ibiza, '99, 1.0 bezyna
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #86 -
Poniedziałek, 18.05.2009, 13:01:18 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam,
mam problem z moja ibiza '99 1.0, na wlaczanym czy nie silniku czuc lekki przeskok ruszajac kierownica w jedna lub druga strone, probowalem odpowietrzyc na wypadek jesli uklad jest zapowietrzony ale nic to nie zmienilo, czuc to po powiedzmy 2 stopiach obrotu kierownicy, sprawdzalem tez czy lozyska na kolach nie maja luzow i nic...
Czy macie jakies pomysly co to moze byc i jak to wyeliminowac?
(sorry za brak polski czcionek - z pracy pisze - Irl ;/)
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #87 -
Czwartek, 04.06.2009, 10:02:52 -
NIEPRZECZYTANA
»
to znowu ja...
moje auto to czysta magia, raz jest wszystko dobrze raz coś puka, wczoraj testowaliśmy z
Kozakiem
, i faktycznie coś pukało.. dzwięk charakterystyczny dla walącego się przegubu, tylko nie możemy dojść do tego który jest walnięty (prawy, lewy, czy może któryś wewnętrzny) na podnieśionym aucie na podnośniku nic nie stuka.. podczas testów coś tam postukiwało od czasu do czasu, ale potem się uspokoiło a wracajac zajechałem na parking zacząłem się kręcić w prawo, lewo, do przodu do tyłu.. no i kompletna cisza, wszystko cacy.. ma ktoś jakiś pomysł na diagnozę albo ocenę który to przegub (nie uśmiecha mi się wymiana wszystkich czterech) co do stukania jeśli się już pojawi to nie jest regularne, stuka na biegu i na luzie, podczas jazdy prosto i podczas skrętów obojętne w którą stronę.. no masakra, wcześniej myślałem że skrzynia się wysrała ale to jednak nie jest skrzynia
jakieś pomysły?
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #88 -
Wtorek, 28.09.2010, 19:51:21 -
NIEPRZECZYTANA
»
Podziele sie doswiadczeniem z oslonami przegubow.
Mialem do wymiany 2 na lewa poloske. Zamowilem lobro (niby firma dobra) ale to co sprzedaja to jakas kpina!
Juz przy zamowieniu zaczely sie problemy: zewnetrzna niby miala pasowac a wewnetrzna nie koniecznie ale zamowilem obie. I okazalo sie ze wewn. pasuje pomimo ze wyglada inaczej niz moja stara ale mozliwe ze ktos wczesniej wymienil na nie odpowiednia, opaski za male, nie idzie ich pozakladac.
Zewn. za mala srednica, na sklepie byl do jakiegos passata chyba TDI wymiary takie same tylko reszta srubek i podkladek nie pasuje (na szczescie nie bylo mi to potrzebne, opaski z jakiejs badziewnej blaszki.
I tak po 3 wizytach w sklepie udalo sie skompletowac co potrzebne, na szczescie opaski udalo sie wymienic w sklepie bez doplaty.
Rada taka ze przed zakupem lepiej wymontowac oslony lub wymierzyc dokladnie.
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Pabloo89
Świeżak
Offline
Skąd: Śląsk Żory
Samochód: Seat Leon M1, 2000r. 1.9 TDi AHF+ 150KM
Odp: Problem z układem kierowniczym
«
Odpowiedz #89 -
Sobota, 27.10.2012, 14:30:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam
Forumowicze sytuacja wygląda następująco.
Wczoraj wymieniłem wahacze w moim leonku i od wymiany układ kierowniczy dziwnie się zachowuje jest luz, kierownica nie odbija, stuka i puka a przed wymianą tego nie było co to może być dodam że dzis wymieniłem końcówki drążków i nadal to samo
Pomocy
Zapisane
Strony:
1
...
4
5
[
6
]
7
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
Problem z układem kierowniczym
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...