Strony: [1] 2 3 ... 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z układem kierowniczym  (Przeczytany 38164 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
xROnx
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Zielona Góra

« Poniedziałek, 23.10.2006, 20:49:23 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "woj"
Jeśli to magiel to nastaw się na spory wydatek, a jeśli wspomagany to kosmos (do mojego auta nowy ok 2000 -2500zł używka 500-700 zł) dowiadywałem się bo chciałem ojcu do ibizy wspomaganie założyć. :pub:  :pub:

...to juz nie chcesz zakladac?
Zapisane

Seat Ibiza '94 1.3 CL i ciagle rosnie:)
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #1 - Poniedziałek, 23.10.2006, 22:05:32 - NIEPRZECZYTANA »

Chcę, ale nie za takie pieniądze. Poszukam używki do max 500 zł pompę już mam, zbiorniczek też.
 :pub:  :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
xROnx
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Zielona Góra

« Odpowiedz #2 - Wtorek, 24.10.2006, 22:17:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "woj"
Chcę, ale nie za takie pieniądze. Poszukam używki do max 500 zł pompę już mam, zbiorniczek też.
 :pub:  :pub:  :pub:

jesli chcesz mam cos dla ciebie.mam magiel wraz z przewodami.wszystko w bdb stanie.nakupowalem nie potrzebnie za duzo czesci gdy zbieralem do swojej ibi i teraz mam:) magiel i komp wezy moge ci opchnac za... hmmmm....400pln :)
Zapisane

Seat Ibiza '94 1.3 CL i ciagle rosnie:)
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #3 - Wtorek, 24.10.2006, 22:30:08 - NIEPRZECZYTANA »

magiel mam zamówiony ale przewody....no zobaczę i się w razie czego odezwę. Ale dzięki :ok:
 :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
prodrive
Gość



« Odpowiedz #4 - Niedziela, 12.11.2006, 23:30:18 - NIEPRZECZYTANA »

a to mam pytanie jesli chodzi o przeguby mechanik powiedzial ze mam do wymiany co bede musial uczynic ale czy z walnietym przegubem moze miec zwiazek przenoszenie sie drgan z silnika na samochod a zwlaszcza na uklad kierownicy ??
wyglada to tak jak w dieslu na postoju na wolnych obrotach kierwonica sobie drzy ??
wymienilem juz poduszki pod silnikiem i nic nie pomoglo :( moze macie jakis pomysl ??
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #5 - Niedziela, 12.11.2006, 23:47:33 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "prodrive"
wyglada to tak jak w dieslu na postoju na wolnych obrotach kierwonica sobie drzy ??

Jeżeli na postoju kierownica drży to nie może to być winą przegubu - przegub nie obraca się, gdy samochód stoi  ;-)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
prodrive
Gość



« Odpowiedz #6 - Niedziela, 12.11.2006, 23:52:37 - NIEPRZECZYTANA »

nie obraca ale moze jesli jest waniety ma jakis luz i cos gdzies drzy i przedostaje sie na kierownicy ... troszke naciagana teoria ale wiesz ....
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #7 - Niedziela, 12.11.2006, 23:56:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "prodrive"
nie obraca ale moze jesli jest waniety ma jakis luz i cos gdzies drzy i przedostaje sie na kierownicy ... troszke naciagana teoria ale wiesz ....

Moim zdaniem element, który nie jest w ruchu nie może wprowadzać drgań na układ kierowniczy...  ;-)
Jeżeli drgania występują na postoju to sprawdź, czy nie jesteś w stanie zlokalizować jego źródła :?: A silnik drży :?:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
prodrive
Gość



« Odpowiedz #8 - Poniedziałek, 13.11.2006, 00:05:36 - NIEPRZECZYTANA »

no jedyna czesc samochodu jaka drzy na postoju to silnik :)
a drgania mialy sie przenosic z silnika na polosie a z nich gdzies na uklad kierowniczy
Zapisane
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #9 - Poniedziałek, 13.11.2006, 00:07:22 - NIEPRZECZYTANA »

Przegub nie ma nic do rzeczy na postoju. Może poduszki masz źle poustawiane, a może masz za małe wole obroty i silnik "podskakuje" i tu mi się kończą pomysły.
 :pub:  :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
prodrive
Gość



« Odpowiedz #10 - Poniedziałek, 13.11.2006, 00:34:30 - NIEPRZECZYTANA »

obroty jakies 800/850
a moze faktycznie poduszka nie orginalna jest be i robi takie jaja ?
Zapisane
marcinw
Gość



« Odpowiedz #11 - Poniedziałek, 13.11.2006, 10:54:47 - NIEPRZECZYTANA »

hmmm, a patrzyłeś czy nie masz za długich śrub w którymś kole - zmieniłem ostatnio opony no i zaczęło pukać przy otrzejszym skręcie w lewo. okazało się, że jedna śruba dziwnym trafem była dłuższa o jakiś 1 mm (nie wiem, czy mi ktoś nie zamienił przy jakiejś zmianie kół) i po porządnym wkręceniu waliła w bębnie (tylne koło). Po spiłowaniu OK. Może tutaj jakaś podobna historia ?
Zapisane
mar85ibiza95
Gość



« Odpowiedz #12 - Sobota, 02.06.2007, 22:31:19 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.. sprawa wyglada tak ze jak jade na puszczonym sprzegle baz gazu, na 1 lub 2 biegu to slysze co jakis czas takie dziwne "chrobotanie" - pierwsze skojarzenia to bylo sprzeglo... ale to raczej nie (bo jak je wcisneto ustaje) 2- skrzynia biegow (ale biegi wchodza niemal idealnie nie szarpie drazkiem ani nic z tych rzeczy) Na forum VW wyczytalem cos o jakims lozysku za skrzynia biegow - nie wiem o co chodzi :P  

No ale wlasnie... dzis zauwazylem ze jak jade tak wolno na 1 lub 2 biegu (puszczone sprzeglo i bez gazu) i skrece np w mocno w lewo to "chrobotanie" od razu sie pojawia i jest troche glosniejsze niz podczas jazdy na wprost, dodam ze podczas jazdy prosto"chrobotanie" nie zawsze wystepuje ... stad moje pytanie czy to moze byc konczacy sie przegub?? - na forum z tego co czytalem to on raczej strzela i puka, niz chrobocze- stad moje pytanie... Czy to moze byc powoli konczacy sie przegub?? a moze jakies inne propozycje :P z gory dzieki za odp. :)
Zapisane
e.jacek Mężczyzna
...teeen-tego...
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Częstochowa
Samochód: Ibiza 6K2 '00 1.9 AGP

« Odpowiedz #13 - Niedziela, 03.06.2007, 06:41:21 - NIEPRZECZYTANA »

raczej tak-przegub jeśli jest już mocno nadwyrężony to nie zawsze będzie  podczas jazdy na wprost dawał o sobie znać-przy skręcie tak :hmm:
skręć mocno koła i rusz powoli -najlepiej niech ktoś na zewnątrz wtedy posłucha tego efektu,a słychać to wyraznie....
lub podnieś koło max. skręcone i pokręć nim też powinieneś usłyszeć chrobotanie
niewykluczone łożysko-podnieś koło,na prosto-pokręć-efekt to wyczuwalny odgłos szumu-chrobotanie tu to już ostatni etap jego życia :zakrecony:
 :pub:   :pub:
Zapisane

IBIZA ...A MRUCZY JAK PRAWDZIWA KOBIETA
-------------------------------------------------------
WSZELKIE POTRZEBNE ZEZWOLENIA
mar85ibiza95
Gość



« Odpowiedz #14 - Niedziela, 03.06.2007, 10:54:41 - NIEPRZECZYTANA »

ok dzieki e.jacek sprawdze jeszcze to łożysko... Najgorsze jest to że nie mam za bardzo czasu w tym tyg jechac do mechanika, ewentualnie pod koniec tyg. Chyba moge przejechac na tym z 300-400km?? troche wystraszyles mnie tym "chrobotanie to już ostatni etap jego życia"  :neutral: jak to łożysko to mam nadzieje ze kolo nie odleci, bo nie bedzie fajnie  :zakrecony:
Zapisane
Strony: [1] 2 3 ... 7   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Problem z układem kierowniczym
Skocz do: