+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Cordoba i problem z wolnymi obrotami
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Cordoba i problem z wolnymi obrotami  (Przeczytany 33817 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #15 - Niedziela, 23.12.2007, 09:11:39 - NIEPRZECZYTANA »

Ww opisane uszkodzenie przepustnicy wychodzi w badaniu VAG 100%
Popatrz co wyjdzie jak bedą sprawdzać.Nie wykluczona jest inna przyczyna ale ja miałem taką i na  to uszkodzenie stawiam. Konieczna diagnoza VAG-iem!
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
kaszeszczuk Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Elbląg
Samochód: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz

« Odpowiedz #16 - Niedziela, 23.12.2007, 16:47:07 - NIEPRZECZYTANA »

Dziś wyszedł nowy fakt na jaw:)

Otóż, oddałem do lakiernika auto, aby zrobił mi nadkola, teraz sie przyznał, że podczas spawania nie odpiął klem, co skutkowało najprawdopodobniej uszkodzeniem nastawów sterownika.
Bo faktycznie po odbiorze auto inaczej chodziło ( obroty 500 ).

Zdjąłem klemę ale sterownik się nie nastawił.
Planuje kupić interfejs VAG i sobie zrobić, ewentualnie oddam do elektyka.

Czy może się okazać, że to tylko nastawy a nie przepustnica:)
Co o tym myślicie?
Zapisane

Audi a6 2,4v6 2000r.
wcześniej: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz
zechu Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba '97, 1.4 AEX

« Odpowiedz #17 - Czwartek, 27.12.2007, 15:35:02 - NIEPRZECZYTANA »

Witam :)
Gdzie można kupic te STP -jak to sie nazywa dokładnie i ile kosztuje orientacyjnie. ?
Pozdrawiam
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #18 - Czwartek, 27.12.2007, 17:17:29 - NIEPRZECZYTANA »

Carb  Spray Cleaner STP jakieś 20-30 pln
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 27.12.2007, 17:34:48 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
zechu Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba '97, 1.4 AEX

« Odpowiedz #19 - Czwartek, 27.12.2007, 19:36:00 - NIEPRZECZYTANA »


Dzięki wielkie
Zapisane
kaszeszczuk Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Elbląg
Samochód: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz

« Odpowiedz #20 - Wtorek, 01.01.2008, 16:51:36 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Problem rozwiązany. Pomogła adaptacja przepustnicy Vagiem. Podczas spawania pojawił się błąd:
00516 F60.
Po jego usunięciu i adaptacji przepustnicy wszystko wróciło do normy.
Pozdrawiam
Zapisane

Audi a6 2,4v6 2000r.
wcześniej: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #21 - Wtorek, 01.01.2008, 18:56:48 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: zechu
Gdzie można kupic te STP -jak to sie nazywa dokładnie i ile kosztuje orientacyjnie. ?
W Krakowie jest np. w Carrefourze, więc może w innych miastach też. Kosztuje ok 22 czy 25 pln.
Zapisane
albin111 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Hel /Gdynia
Samochód: Toledo '92, 1.6i LPG

« Odpowiedz #22 - Środa, 18.02.2009, 13:23:35 - NIEPRZECZYTANA »

odkopie troche wątek mam problem z niskimi obrotami na zimnym jak i na ciepłym silniku na PB i LPG silnik 1,6 1F  w czasie jazdy silnik ok nie przerywa  nadmieniam nie mam złącza VAG co to moze byc ?
Zapisane

<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #23 - Piątek, 27.02.2009, 19:58:38 - NIEPRZECZYTANA »

moze na poczatek czyszczenie przepustnicy
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
albin111 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Hel /Gdynia
Samochód: Toledo '92, 1.6i LPG

« Odpowiedz #24 - Piątek, 27.02.2009, 20:23:57 - NIEPRZECZYTANA »

moze na poczatek czyszczenie przepustnicy

dzieki to juz wiem mam jeszcze pytanko czy czyscic ja przy zdjetej odmie? czy wogule silnik bedzie chodził?
Zapisane

<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #25 - Piątek, 27.02.2009, 20:28:31 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: albin111
dzieki to juz wiem mam jeszcze pytanko czy czyscic ja przy zdjetej odmie? czy wogule silnik bedzie chodził?
odma nic do tego nie ma, bedzie chodzil
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
albin111 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Hel /Gdynia
Samochód: Toledo '92, 1.6i LPG

« Odpowiedz #26 - Niedziela, 01.03.2009, 11:56:16 - NIEPRZECZYTANA »

czyszczenie pomogło silnik chodził idealnie 900obr/min ale po chwili zaczał warjowac wszystko na PB na lpg sa 100 i tak trzymają czasami troszke wyzej czyzby krokowy siadał ?
Zapisane

<br />
Zyga4don Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: SHARAN 1.8 T

« Odpowiedz #27 - Środa, 11.03.2009, 09:38:44 - NIEPRZECZYTANA »

czyszczenie pomogło silnik chodził idealnie 900obr/min ale po chwili zaczał warjowac wszystko na PB na lpg sa 100 i tak trzymają czasami troszke wyzej czyzby krokowy siadał ?

A adaptacja??
Zapisane

<table><tr><td align="center"><iframe border="0" framespacing="0" src="http://dodatki.net/pliki/licznik_do.php?obraz=59&r=2011&m=5&d=21&tekst=ZLOT IKS" frameborder="no" height="50" scrolling="no" width="100"></iframe></td></tr><tr><td align="center"><a href=\"http://dodatki.net\">Dodatki na bloga</a></td></tr></table>
albin111 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Hel /Gdynia
Samochód: Toledo '92, 1.6i LPG

« Odpowiedz #28 - Środa, 11.03.2009, 11:08:00 - NIEPRZECZYTANA »

czyszczenie pomogło silnik chodził idealnie 900obr/min ale po chwili zaczał warjowac wszystko na PB na lpg sa 100 i tak trzymają czasami troszke wyzej czyzby krokowy siadał ?

A adaptacja??

chodzi o ze po zdjeciu klemy i zresetowaniu kompa odpalenie silnika na wolnych obrotach az do załoczenia sie wentylatora chłodnicy ? tylko z tym jest problem gdyż na PB pochodzi ładni na początku a potem obroty spadaja i gasnie ? co wtedy zrobic?
« Ostatnia zmiana: Środa, 11.03.2009, 13:15:38 wysłane przez albin111 » Zapisane

<br />
Zyga4don Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: SHARAN 1.8 T

« Odpowiedz #29 - Sobota, 14.03.2009, 08:57:25 - NIEPRZECZYTANA »

adaptacja najlepiej przez vag'a
a manulanie po zdjeciu klemy i resecie kompa powinny znacznie wzrosnąć obroty z tego co pamietam przez pare kilometrów powinny byc na poziomie 2000 obr. jest osobny temat w szukajce : "adaptacja przepustnicy"

Napisano: Sobota, 14.03.2009, 08:56:08


http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=6974.0
Zapisane

<table><tr><td align="center"><iframe border="0" framespacing="0" src="http://dodatki.net/pliki/licznik_do.php?obraz=59&r=2011&m=5&d=21&tekst=ZLOT IKS" frameborder="no" height="50" scrolling="no" width="100"></iframe></td></tr><tr><td align="center"><a href=\"http://dodatki.net\">Dodatki na bloga</a></td></tr></table>
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Cordoba i problem z wolnymi obrotami
Skocz do: