Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: co ma wpływ na osłabienie autoalarmu?  (Przeczytany 17485 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Doosia Kobieta
Zgaga
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: już nie :( Ibiza '01, 1.4 MPI/ teraz:Toyota Avensis '05, 2.0

« Poniedziałek, 24.10.2005, 09:23:03 - NIEPRZECZYTANA »

Mam pytanie: czy o chłodzenie temperatury może miec wpływ na osłabienie alarmu?

Dziś rano chcąc wsiąść do autka, wciskając alarm, cos piknęło ale nie tak jak powinno tylko dużo ciszej i samochód sie nie otworzył, dzięki Bogu że mam jeszcze centralny i mogłam kluczykiem otworzyć.Myślałam że to akumulator za słaby, ale wszystko wskazuje na to że nie, bo spokojnie odpalil,rzadne światła nie przygasały i wszystko było ok.
Zapisane

Szukam ósmego koloru tęczy Tosia
Morgan
Gość



« Odpowiedz #1 - Poniedziałek, 24.10.2005, 09:39:21 - NIEPRZECZYTANA »

Bateria w pilocie? Albo coś Ci gdzies nie styka
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #2 - Poniedziałek, 24.10.2005, 17:38:30 - NIEPRZECZYTANA »

Zgadzam się z przedmówcą - od kiedy masz ten alarm ???
Sprawdź miernikiem napięcie na bateriach..... :)  :wink:
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #3 - Poniedziałek, 24.10.2005, 19:30:55 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Morgan"
Bateria w pilocie? ...


a co ma z opisanym przez kolege objawem bateria pilota? jezeli jest słaba bateria to wówczas zasieg działania pilota sie zminiejszy  ... wydaje mi się ze nie tedy droga w poszukiwaniu usterki ale moge sie mylić   :o
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #4 - Poniedziałek, 24.10.2005, 20:19:35 - NIEPRZECZYTANA »

Nasz rozpatrywany wariant jest na początek tanim rozwiązaniem do sprawdzenia.
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #5 - Poniedziałek, 24.10.2005, 20:23:09 - NIEPRZECZYTANA »

fakt diabeł tkwi w szczegółach a zawsze najlepiej zaczynać lokalizację usterki od elementów podstawowych i najprostszych  :test:  :pub:
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
jaca
Gość



« Odpowiedz #6 - Poniedziałek, 24.10.2005, 20:24:06 - NIEPRZECZYTANA »

wg mnie objaw jak przy słabej baterii (aku)... cały czas tak jest ?? czy moze poprawa nastapiła ??
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #7 - Poniedziałek, 24.10.2005, 20:44:36 - NIEPRZECZYTANA »

Doosia - sprubuj np zamienić piloty ( bo zakładam , że musisz mieć 2 ).
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

Doosia Kobieta
Zgaga
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: już nie :( Ibiza '01, 1.4 MPI/ teraz:Toyota Avensis '05, 2.0

« Odpowiedz #8 - Wtorek, 25.10.2005, 08:36:24 - NIEPRZECZYTANA »

nie noe dwóch to nie mam, alarm był montowany dodatkowo, a jak kupiłam autko dostałamtylko jeden pilot i jeden kluczyk:(

Co do baterii to wydaje mi sie że jest dobra,
bo dziś i wczoraj popopłudniu odziwo działała
Więc nie wiem, to był pierwszy przypadek
aż strach pomysleć co będzie w zimie, jesli to od odchłodzenia zależy... :roll:
Zapisane

Szukam ósmego koloru tęczy Tosia
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #9 - Wtorek, 25.10.2005, 09:47:52 - NIEPRZECZYTANA »

Po pierwsze proponuję przeczyscic klemy na akumulatorze drobnym papierkiem sciernym
i natłoscic jakiąs wazelina albo kremem :D
Po drugie jesli akumulator w autku ma 4-5 latek a nieraz i 3 to przy oziembieniu i temperaturach ujemnych jego pojemnosc moze byc 10% -30%  Ah które są na nim napisane.
Prawdopodobnie klemy sa brudne a to pikniecie spowodowało jakies polepszenie kontaktu
coś "zaiskrzyło"
Po dniu jazdy musi byc dobrze ,bo alternator doładował Aku .
Natomiast przez noc alarm samochodowy pobiera niewielki prad rzedu kilku mAperów
wiecej pobiera migajaca dioda.Niestety ta mała "upływnośc " jest w stanie doprowadzic przez noc do rozładowania słabego Aku.problem znika po kupeniu nowego
jakiegos porzadnego producenta np Centra

Niektóre typy alarmów pozwalaja na dokupienie dodatkowego pilota i wprogramowanie go do centralki alarmu.
Trzeba sie skonsultowac jaki to alarm Pilot kosztuje od 10 PLN do 100PLN
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Doosia Kobieta
Zgaga
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: już nie :( Ibiza '01, 1.4 MPI/ teraz:Toyota Avensis '05, 2.0

« Odpowiedz #10 - Wtorek, 25.10.2005, 14:51:29 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tracer"
Niestety ta mała "upływnośc " jest w stanie doprowadzic przez noc do rozładowania słabego Aku.problem znika po kupeniu nowego
jakiegos porzadnego producenta np Centra



hmm no własnie problem w tym że akumulator jest nowy...
ok spróbuje przeczyścic dziś te klemy :)
dzięki
Zapisane

Szukam ósmego koloru tęczy Tosia
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #11 - Wtorek, 25.10.2005, 15:02:03 - NIEPRZECZYTANA »

tak zacznij od klem ,
ale zwróc uwage i na akumulator
poniewaz i nowe akumulatory potrafią dostac np. zwarcia w celi
Wtedy w tej celi jest elektrolit w normalnym poziomie a w innych gwałtownie ubywa
poniewaz sa przeładowywane.
Czasami i nowe akumulatory potrafia pasc i po to jest gwarancja.

Ja wymieniałem w zimie akumulator , stary dostał nagle takiego zwarcia
ze mi pod maska WYBUCHŁ
Zabawa była przednia. Ja zapalam a tu huk i wszystko zgasło.
Z aku zostały wióry.Musiałem wszystko lac woda
zeby mi kwas nie popalił komory silnika :(
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Kowal 2002 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Leszno k. Błonia (WZ)
Samochód: Skoda Octavia II 1,9 TDI

« Odpowiedz #12 - Wtorek, 25.10.2005, 15:35:51 - NIEPRZECZYTANA »

Z tymi klemami i akumulatorem to chyba przesadzacie! Typowy alarm w czasie pracy ( czuwania a nie wycia ) pobiera tak mały prąd, że mógłby chodzić na 6 zwykłych paluszkach przez kilka miesięcy! Akumulator sam z siebie ( poprzez swoją upływność ) traci więcej energii niż pobiera ten alarm. Przy słabym aku/klemach był by przede wszystkim problem z otwieraniem centralnego ( a nie ma bo Dosia napisała, że otworzyła centralnym z kluczyka ) odpalaniem itp. Ja postawił bym na zasilanie alarmu. Jeśli alarm był dokładany a nie fabryczny to warto by sprawdzić gdzie jest jego centralka ( czasami o zgrozo trafia się takie centralki w podszybiu od strony komory silnika - tam gdzie spływa cała woda ). Jeśli jest wewnątrz kabiny to trzeba by sprawdzić czy ma dobre zasilanie ( MASA i +12V ), często w dokładanych alarmach problemem jest przelotowa oprawka bezpiecznika zapiętego na +12V jeśli masz taką to spróbuj ją kilka razy rozpiąć i spiąć spowrotem i sprawdź czy nie ma obłamanych zatrzasków. Jeśli to nie pomoże to radzę udać się do jakiegoś fachowca, tylko uczciwego, bo inaczej każą Ci wymienić cały alarm...
Zapisane

Była: Silver Cordoba 1.6 8V ALM
Jest: MagicBlack Octavia II 1,9 TDI
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #13 - Wtorek, 25.10.2005, 16:48:07 - NIEPRZECZYTANA »

Jak miałem kiedys malucha z alternatorem zeby nie było
a akumulator był taki sobie to zrobiłem eksperyment na 15 mrozie
Jak alarm przez noc był włączony to mi rano nie zapalił
a jak nie byl to mi zapalił
Taka sama migajaca dioda żre prad 10- 15 mA i jesli aku jest kilku letnie potrafi go skutecznie rozladowac jesi np.właczysz alarm o 16 tej a wyłaczysz o 7 rano dnia nastepnego
nie mówiac juz o weekendzie 8)
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
MlodY01
Gość



« Odpowiedz #14 - Wtorek, 25.10.2005, 17:59:52 - NIEPRZECZYTANA »

To jakis super maluch musiał byc..  :)  :wink:   nie mowiac juz o akumlatorze  :wink:
Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» co ma wpływ na osłabienie autoalarmu?
Skocz do: