+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» ciężko zapala na ciepłym
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: ciężko zapala na ciepłym  (Przeczytany 96062 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #105 - Sobota, 31.03.2012, 19:56:28 - NIEPRZECZYTANA »

a miałeś zmienianą mapę? Była taka historia w TDi, że na ciepłym silniku nie chciał odpalać. Po zmianie mapy (dawka paliwa? czy coś podobnego) problem ustępował.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #106 - Sobota, 31.03.2012, 20:27:25 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mac456x9
a miałeś zmienianą mapę?
ale to chyba było na VP i do tego na poprzecznym silniku, a AJM jak się nie mylę to PD.
Zapisane

mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #107 - Sobota, 31.03.2012, 21:06:27 - NIEPRZECZYTANA »

KKKKris, aha. Tego nie wiedziałem.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #108 - Sobota, 31.03.2012, 23:31:04 - NIEPRZECZYTANA »

Na PD tez wizyta u tunera pomaga
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #109 - Sobota, 31.03.2012, 23:49:49 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
Na PD tez wizyta u tunera pomaga
Hmm... co firma inne zdanie?
Moje cordi z 2000r miało już poprawione mapy fabrycznie, ta przypadłość miała dotyczyć starszych aut. Takie info miałem podczas virusowania.
No i  przy mapach do korekty po odpięciu czujnika auto odpala,  a tu nie.
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #110 - Niedziela, 01.04.2012, 11:35:46 - NIEPRZECZYTANA »

Od kupna mialem problem z odpalaniem a przy sofcie Miras mi to poprawil i jest OK.
To byla glowna decyzja aby robic program bo za sama korekte chcial 400.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
docan Mężczyzna
......................................
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia\Ostrołęka
Samochód: Renault Laguna III Sportour 2.0dci 150KM+

« Odpowiedz #111 - Niedziela, 01.04.2012, 12:49:06 - NIEPRZECZYTANA »

wszędzie gdzie szukałem i czytałem piszą że jeśli odpali na odpiętym czujniku temperatury to mapy do korekty, a u mnie nic to nie pomaga  :(
jutro będę walczył z filtrem paliwa i założę wężyk przeźroczysty by zobaczyć czy mam powietrze w paliwie (gdzieś też wyczytałem że minusowe bipy oznaczają powietrze w paliwie, że pompki nie dostają tyle ile powinny....
Zapisane

przyciemnianie szyb - trójmiasto
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #112 - Niedziela, 01.04.2012, 13:42:00 - NIEPRZECZYTANA »

masz może dostęp do jump starter? ja bym szukał jednak przy rozruszniku... sprawdź jeszcze mase od rozrusznika..  jak by Ci się udało podmienić rozrusznik to byś miał pewność... choć wydaje mi się że najprościej i najłatwiej się udać na remap :)
czytałem też że w PDkach pompa tandemowa może robić takiego psikusa..
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #113 - Niedziela, 01.04.2012, 13:48:39 - NIEPRZECZYTANA »

kacperix, ale to dziwne, że rozrusznik nie działa tylko na ciepłym. Jak by losowo nie odpalał cały czas to co innego.
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #114 - Niedziela, 01.04.2012, 14:26:17 - NIEPRZECZYTANA »

na ciepłym dawka paliwa jest zaniżona w porównani z zimnym, i rozrusznik ma większe znaczenie przy odpaleniu
Zapisane
chrzanek2611 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat cordoba 2001 1.9

« Odpowiedz #115 - Niedziela, 01.04.2012, 14:28:14 - NIEPRZECZYTANA »

jestem tu świeżakiem gdzie moge znależć kogoś co mi doradzi w sprawwie turbiny
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #116 - Niedziela, 01.04.2012, 14:32:55 - NIEPRZECZYTANA »

kacperix, to ja bym bardziej zwalał winę na dawkę. Może się mylę, ale gdyby był problem z rozrusznikiem docan, by odczuł to zimą przy -20 a nie na ciepłym silniku.

chrzanek2611, weź poszukaj na forum. Masz taką opcję wyszukaj i znajdziesz polecane w wawie warsztaty (wpisz Polecane warsztaty) lub info o problemach z turbo (wpisz Turbo? Lub skonkretyzuj objawy)
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 01.04.2012, 14:34:36 wysłane przez mac456x9 » Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #117 - Niedziela, 01.04.2012, 14:45:22 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mac456x9
kacperix, to ja bym bardziej zwalał winę na dawkę.
dawka się nie psuje:) , jest stała zapisana w sterowniku i to się nie psuje, na ciepłym jest ograniczona żeby dwumas miał lżejszy żywot, panowie w vw przeliczyli wszystko dla nowych urządzeń i działa, nie wzięli jednak pod uwagę upływu czasu i pogorszenie sprawności elementów takich jak rozrusznik... temat już tutaj był wałkowany z Krissem na podstawie wątku wypowiedzi ludzi  bardziej obeznanych od Nas z innego forum, poszukaj może znajdziesz :) ... zwiększona dawka spowoduje łatwiejszy zapłon.
Zapisane
docan Mężczyzna
......................................
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia\Ostrołęka
Samochód: Renault Laguna III Sportour 2.0dci 150KM+

« Odpowiedz #118 - Niedziela, 01.04.2012, 14:47:12 - NIEPRZECZYTANA »

masz może dostęp do jump starter? ja bym szukał jednak przy rozruszniku... sprawdź jeszcze mase od rozrusznika..  jak by Ci się udało podmienić rozrusznik to byś miał pewność... choć wydaje mi się że najprościej i najłatwiej się udać na remap :)
czytałem też że w PDkach pompa tandemowa może robić takiego psikusa..

ale skoro na dwóch akumulatorach rozrusznik kręcił jak poj....any, do tego stopnia ze obrotomierz prawie 500 obr/min pokazał a pasek nadal nie odpalił to chyba to nie to....

czytałem też że w PDkach pompa tandemowa może robić takiego psikusa..

gdzie ona i co z nią??
Zapisane

przyciemnianie szyb - trójmiasto
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #119 - Niedziela, 01.04.2012, 14:57:16 - NIEPRZECZYTANA »

pompa tandemowa = pompę paliwa + podciśnienia, napędzane od wałka rozrządu, z boku silnika
trzeba byłoby sprawdzić szczelność tego układu
http://forum.vw-passat.pl/threads/47966-Budowa-pompy-vacum-tandem-w-TDI-PD
Zapisane
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» ciężko zapala na ciepłym
Skocz do: