+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» ciężko zapala na ciepłym
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: ciężko zapala na ciepłym  (Przeczytany 95222 razy)
0 użytkowników i 23 Gości przegląda ten wątek.
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #75 - Sobota, 14.03.2009, 22:01:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
Predzej zmiana akumulatora albo rozrusznika (ale to tez nie na dlugo)
Zgadza się. Podobno taką naprawę stosują w ASO. Pomaga na krótko.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 14.03.2009, 22:13:16 wysłane przez KKKKris » Zapisane

Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #76 - Sobota, 14.03.2009, 23:55:18 - NIEPRZECZYTANA »

pawel85 wiesz gdzie jest czujnk temp plynu chlodzacego?? jak bedziesz mial rozgrzany silnik i nie bedzie ci chcial zapalic to nie morduj go tylko odepnij ta wtyczke (na wylaczonym silniku) i zobacz jak zapali, potem podlacz wtyczke (na wyl silniku) spowrotem, a potem napisz tu czy lepiej czy gorzej zapalil.
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
pawel85 Mężczyzna
anton
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radom
Samochód: Passat B5 FL , 2004 ,1.9 TDI 130ps

« Odpowiedz #77 - Niedziela, 15.03.2009, 12:30:23 - NIEPRZECZYTANA »

Marian juz tak robilem, wlasnie od kad mi ciezko palil wlasnie mysle ze to moze czyjnik tem. siadl, ale jest ok, robilem tak: mialem zimne auto zagrzalem go i nie chce pailic, wiec zalozylem nowy czujnik i okazalo sie ze bez zmian(ciezko palil) wiec zgasilem go i ten czujnik wczesniejszy co wyjołem podpiolem zimny( bez wyjmowania temtego) silnik byl zagrzany ale z czujnika poszedl sygnal ze jest zimny i odpalil na dotyk,  Bo jeszcze robilem taką opcje ze wlozylem czujnik od jakiegos innego modelu nie pokazywal mi temp. silnika ale nawet i na gorącym dobrze palil tylko mial  wade (kopcil strasznie jak stary klekot) :-\ 
Zapisane

Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #78 - Niedziela, 15.03.2009, 14:33:38 - NIEPRZECZYTANA »

To się tylko napracowałeś bo niepotrzebnie wkładałeś nowy czujnik. Wystarczyło tylko wypiąć wtyczkę z czujnika i odpalic, bez czujnika!!! No ale praktycznie już sam odpowiedziałeś podłączając ten niby zimny czujnik, bo zapalił ciut lepiej, ale bez tego zimnego czujnika zapalił by jeszcze lepiej... U mnie w okolicy zmiana mapy paliwa to 400zł to będziesz miał mały wydatek... :-X
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #79 - Niedziela, 15.03.2009, 14:53:23 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Marian
U mnie w okolicy zmiana mapy paliwa to 400zł to będziesz miał mały wydatek...
Dlatego może warto przy okazji dodać parę Nm i KM. Ja się powolutku ustawiam na koniec marca. pawel85, może pojedziemy razem?
Zapisane

pawel85 Mężczyzna
anton
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radom
Samochód: Passat B5 FL , 2004 ,1.9 TDI 130ps

« Odpowiedz #80 - Niedziela, 15.03.2009, 16:21:10 - NIEPRZECZYTANA »

 KkKKris mysle ze mozemy skoczyc razem tylko co do podciagniecia kucy to bedzie zalerzne ile bedzie to kosztowalo wszystko :?: a nie skraca sie zywotnosci silnika przez takie cos :?: (dodanie KM)
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #81 - Niedziela, 15.03.2009, 17:42:57 - NIEPRZECZYTANA »

Nie będę się tu bardzo rozpisywał, bo się OT zrobi, napiszę tylko, że już mam prawie zaklepany ostatni piątek marca we Wrocławiu.
A co do żywotności to przejrzyj temat np TuneUp na głównej.
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 15.03.2009, 17:52:00 wysłane przez KKKKris » Zapisane

pawel85 Mężczyzna
anton
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radom
Samochód: Passat B5 FL , 2004 ,1.9 TDI 130ps

« Odpowiedz #82 - Wtorek, 01.09.2009, 18:31:59 - NIEPRZECZYTANA »

Witam mam takie pytanko, mialem problem z odpalaniem swojego TDI-ka AFN na zimnym pali os strzała a na gorącym nawet do 5sek. aby odpalic i samemu za pomoca Vaga zmieniłem kilka pozycji w kompie, (zmieniłem mu parametry) i chcialem sie dowiedziec czy juz ktos takie cos robil samemu i czy to jest bezpieczne czy nie wpływa na cos negatywnie (czy kiedys pieknego dnia odmówi posluszenstwa :( )

 W kanale 1 mam dawke paliwa 32779" i zmieniłem na max 32784" (wiecej sie nie dało)
Czy po zwiekszeniu tej dawki bedzie lepiej sie zbierał i nie zmieni mu sie jakos spalanie, obecnie pali około 5l/100

 A w kanale 05 (dawka startowa) mialem 32768" i zmienilem na 33267"(wiecej sie nie dało)
 zaczął lepiej palić (nie pali tak na zimnym  ale nieporownywalna do tej ktora byla na ciepłym wczesniej)


      To była sluszna decyzjia zmieniając te dwie pozycjie czy bylo tylko zmienić dawke startową  :?:  :?:


od KYS: Poszukać to się nie chciało?
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 01.09.2009, 20:35:18 wysłane przez KYS » Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #83 - Wtorek, 01.09.2009, 19:37:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: pawel85
W kanale 1 mam dawke paliwa 32779" i zmieniłem na max 32784" (wiecej sie nie dało)
Ktoś Ci grzebał. Ori jest 32768, a dwa to dawkę chyba zmniejszyłeś. Podkreślam chyba. Jakie miałeś odczyty dawki w 1 kanale? Jeśli odczyt się zwiększył to dawka zmalała.
Cytat: pawel85
czy to jest bezpieczne czy nie wpływa na cos negatywnie
Adaptacje VAGiem są tak minimalne, że nic nie uszkodzisz.
Zapisane

pawel85 Mężczyzna
anton
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radom
Samochód: Passat B5 FL , 2004 ,1.9 TDI 130ps

« Odpowiedz #84 - Wtorek, 01.09.2009, 20:02:46 - NIEPRZECZYTANA »

Wlasnie z tymi wartosciami im wieksza wartosc to dawka sie zwieksza czy zmniejsza- nie wiem tego, ale ta wartosc w 1kanale miałem 32779 to moze juz kiedys ktos go podkrecil ale wątpie zeby w hiszpanji ktos sie bawil w takie male wartosci zwiekszenia dawki paliwa, raczej tak musial wyjsc bo wydaje mi sie ze naprawde swoja dynamice ma ja tylko na 110kucy
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #85 - Wtorek, 01.09.2009, 21:06:07 - NIEPRZECZYTANA »

Nie pamiętam jak w adaptacji, ale napewno odczyt dawki w blokach pomiarowych jest "odwrotny". Im mniej pokazuje, tym większa dawka. Zresztą przy adaptacji masz podgląd dawki w mg/h.

Cytat: pawel85
aczej tak musial wyjsc bo wydaje mi sie ze naprawde swoja dynamice ma ja tylko na 110kucy
Adaptacja to naprawdę minimalne zmiany, nie przybędzie od tego kucy.
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #86 - Czwartek, 19.11.2009, 13:39:17 - NIEPRZECZYTANA »

Moze sie przydac
Problemy z odpalaniem TDI (na pompie wtryskowej) - ustawienie kąta wtrysku, korekcja dawki paliwa i dawki rozruchowej
http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/25/
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #87 - Poniedziałek, 25.01.2010, 12:19:36 - NIEPRZECZYTANA »

mam pytanie... czy trudniejsze zapalenie na ciepłym silniku może być spowodowane zużytym rozrusznikiem?
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #88 - Poniedziałek, 25.01.2010, 15:47:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
Problemy z odpalaniem TDI (na pompie wtryskowej) - ustawienie kąta wtrysku, korekcja dawki paliwa i dawki rozruchowej
"...049-051 mamy wzorcowo ustawiony kąt, kilka stopni w jedną czy druga strony nie wpływa znacząco..."
Ktoś się chyba rąbnął, to nie jest w stopniach. Przestawienie tego kąta o kilka stopni skutkuje raczej nieodpaleniem auta.

Co to jest zużyty rozrusznik? Jeśli chodzi o auta VAG to jeśli obroty rozrusznika są za małe może nie być podawane paliwo na wtryski (nie pamiętam od jakich obr silnika podaje)
Zapisane

Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #89 - Poniedziałek, 25.01.2010, 15:50:07 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
Co to jest zużyty rozrusznik?
to jest to co napisałeś, czyli daje za małe oboroty, nie chodzi o grupę VAGa, już nie ważne samochód w serwisie stoi, chodziło o toyote i silnik 2.0 d4d, także na common railu
Zapisane

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» ciężko zapala na ciepłym
Skocz do: