+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problemy z odpalaniem/obrotami
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problemy z odpalaniem/obrotami  (Przeczytany 120520 razy)
0 użytkowników i 19 Gości przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #105 - Środa, 26.01.2011, 19:10:00 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: aboz
W innym wypadku montaż w warsztacie i w razie "w" reklamacja.
znajomosci tez sie przydadza - dostaniesz kwit z wymiany a robisz sam  :P
Cytat: aboz
Podobnie jest z innymi częściami elektro w aucie.
wlasnie z tym sa spore problemy i ciezko zwracac elektryke, znajomosci w samym sklepie tez sie przydaja i da sie... 8)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #106 - Środa, 26.01.2011, 19:22:00 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
znajomosci tez sie przydadza - dostaniesz kwit z wymiany a robisz sam  :P
Ja tak zrobiłem i cewka poszła na reklamację (załatwiona pozytywnie).
Zapisane
Rynna83 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: PL
Samochód: Cordoba 1,4 16V AUA 2001

« Odpowiedz #107 - Środa, 26.01.2011, 22:43:04 - NIEPRZECZYTANA »

Aboz, a jaką markę reklamowałeś?
Jaki sklep internetowy polecacie?
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #108 - Czwartek, 27.01.2011, 10:20:36 - NIEPRZECZYTANA »

Aboz, a jaką markę reklamowałeś?
Vemo i jeszcze jedną, której nie pamiętam (jest gdzieś w wątku o prezentach dla auta). Generalnie nie polecam zamienników za pół ceny. Beru można brać śmiało.
Zapisane
Rynna83 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: PL
Samochód: Cordoba 1,4 16V AUA 2001

« Odpowiedz #109 - Środa, 02.02.2011, 11:13:11 - NIEPRZECZYTANA »

Zainwestowałem w Beru i znowu ładnie ciągnie  8)
Zapisane
ciapus4
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Toledo II 1999 - 1,6

« Odpowiedz #110 - Niedziela, 13.02.2011, 16:15:09 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, chciałem odkopać temat  od pewnego czasu mam problem z odpaleniem na zimnym silniku (Seat Toledo II 1,6, 100 KM, 1999), trzeba dobrze się nakręcić rozrusznikiem, żeby odpalić, jak już się odpali to musi chwilę pochodzić, bo po naciśnięciu na gaz silnik gaśnie, jak odpali to silnik parę sekund się telepie, i potem wchodzi na obroty. Jakieś sugestie, gdzieś 7 miesięcy temu czyściłem przepustnice, bo samoczynnie wchodził nie naciskając na pedał gazu na wysokie obroty. Przestudiowałem cały ten temat i czy mam się on do mojej usterki ?


pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 08.02.2016, 22:24:30 wysłane przez KYS » Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #111 - Poniedziałek, 14.02.2011, 07:17:33 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdz bledy, czujnik temp. Silnika i przepustnice.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
ciapus4
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Toledo II 1999 - 1,6

« Odpowiedz #112 - Poniedziałek, 14.02.2011, 15:58:11 - NIEPRZECZYTANA »

Udałem się do najbliższego serwisu i powiedział, żeby podłączyć auto pod VAG to musi być uruchomiony silnik, żeby zaczytać błędy, prawda to czy nie ?
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 08.02.2016, 22:24:15 wysłane przez KYS » Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #113 - Poniedziałek, 14.02.2011, 15:59:56 - NIEPRZECZYTANA »

Udałem się do najbliższego mechanika i powiedział, żeby podłączyć auto pod VAG to musi być uruchomiony silnik, żeby zaczytać błędy, prawda to czy nie ?
Całkowita nieprawda...
Silnik może ale nie musi być właczony.
Zapłon musi być włączony.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
JarekF Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jasień
Samochód: (są) 2x A4 B5 '97 - AGR, (były) Ibiza GT '99 - AFN, Cordoba SX '97 - AEE

« Odpowiedz #114 - Poniedziałek, 14.02.2011, 17:20:06 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: ciapus4
dałem się do najbliższego mechanika
czyli trzeba udać się do innego mechanika  :eye:
Zapisane
ciapus4
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Toledo II 1999 - 1,6

« Odpowiedz #115 - Środa, 16.02.2011, 10:23:34 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, czy mógł by ktoś mnie uświadomić i wskazać, gdzie znajduje się czujnik cieczy chłodzącej, oraz czujnik położenia wału w silniku 1.6 100 KM

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 08.02.2016, 22:24:01 wysłane przez KYS » Zapisane

Grzesiek 211 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo,1992,2.0

« Odpowiedz #116 - Czwartek, 17.02.2011, 21:55:23 - NIEPRZECZYTANA »

Witam wszystkich mam problem z Toledo silnik 2.0 + LPG
Chodzi dokladnie o szarpanie samochodem gdy np ruszam musze krecic do 3tys zeby sie nie zdlawil a np, na 3 biegu jak chce dodac troszku gazu to wtedy zaczyna szarpac jak na kazdym innym biegu ,,,i jest problem mowili na poczatku ze kable wymienilem potem cewka wymienilem i nic ...czy jest to moze zle dzialanie przepywomierza lub lambda???prosze o informacje na ...  ... po prostu nie darady tym autem spokojnie jezdzic albo gaz w podloge albo wcale ... z góry dziekuje


mail=-  

EDIT: przeczytaj regulamin forum i sie zastosuj. Nie ma czegos takiego jak odpowiedzi na maila.



« Ostatnia zmiana: Piątek, 18.02.2011, 08:33:11 wysłane przez raby » Zapisane
rulekvario Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba Vario 1.6 benzyna, 2000

« Odpowiedz #117 - Wtorek, 15.11.2011, 09:54:34 - NIEPRZECZYTANA »

Witam ! Od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem na zimnym silniku. Przekręcam kluczyk, rozrusznik kreci, ale nie może załapać. Muszę cały czas trzymać stopę na gazie i czekać, aż samochód rozgrzeje się do ok 70-90stopni. Jak puszczam gaz, przy niższej temp. silnika, obroty automatycznie spadają i silnik gaśnie. Czytałem dużo na ten temat na tym forum, o cewkach itd. Ale zanim pojde do mechanika, chciałbym usłyszeć może jakieś inne hipotezy. Czy ktoś może miał podobne problemy ? Możecie mi jakoś pomóc, coś doradzić ? Jeżdżę vario 1.6 enzyna, rocznik 2000. Z góry dzięki :)
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #118 - Wtorek, 15.11.2011, 13:48:31 - NIEPRZECZYTANA »

Miałem tak przy uszkodzonej przepustnicy. Wysiadło w niej takie niby "ssanie"
i nie uchylała się przy zimnym silniku, żeby chodził na wyższych obrotach.
Pomogła wymiana na nowy zamiennik bo używka z Allegro tez po roku to dostała.
VAG pokazuje to uszkodzenie.To było w silniku 1,6 ALM z 1999 roku.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
jacuś Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: POLSKA

« Odpowiedz #119 - Sobota, 26.11.2011, 15:58:18 - NIEPRZECZYTANA »

Podpiąłem się pod temat, bo mam podobny problem tylko podczas odpalania. A mianowicie: podczas odpalania silnikiem potrafi zatelepać i to dość solidnie.. Nieraz jest dobrze a nieraz strasznie telepie. Przez moment przy samym odpaleniu. Silnik benzynowy 1,4 przejechane 35kkm. Co proponujecie, aby sprawdzić? A może ktoś rozwikłał podobny problem.

od KYS: Przeniosłem. Dopisałeś się do wątku w dziale "Diesel".
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 03.04.2012, 10:53:01 wysłane przez KYS » Zapisane
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problemy z odpalaniem/obrotami
Skocz do: