+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problemy z odpalaniem/obrotami
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problemy z odpalaniem/obrotami  (Przeczytany 120510 razy)
0 użytkowników i 20 Gości przegląda ten wątek.
jaco Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Ibiza 1,4 95r.

« Odpowiedz #75 - Poniedziałek, 16.03.2009, 15:33:11 - NIEPRZECZYTANA »

Tzn. sprawdzałem tylko czy daje iskrę na świece :)  . W jaki sposób mam ją jeszcze sprawdzić? jak sie do niej zabrac? czy to mogła by być przyczyna tego ,że przy dodawaniu gazu na ciepłym silniku gasł?Dodam tylko ,że wszystkie zabiegi jakie zrobiłem wczesnij pomagały...na tydzień lub dwa ..
Zapisane

STOP Wariatom Drogowym...
Mike_C Mężczyzna
Black Devil Car
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Cordoba, 94r, 1.6 ABU

« Odpowiedz #76 - Wtorek, 17.03.2009, 20:55:50 - NIEPRZECZYTANA »

jaco może uszczelka pod głowica Ci przepuszcza. sprawdz korek czy nie ma na nim białej mazi jeśli tak to wymiana uszczelki pod głowicą. 
Zapisane

Cordoba GLX, 1.6, ABU, 1994 r. I'm riding around in my Black Devil Car
burbur Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Cordoba Coupe '01, 1.9TDI 110KM; Ford Focus 2,0tdci

« Odpowiedz #77 - Wtorek, 17.03.2009, 21:22:52 - NIEPRZECZYTANA »

jaco może uszczelka pod głowica Ci przepuszcza. sprawdz korek czy nie ma na nim białej mazi jeśli tak to wymiana uszczelki pod głowicą. 

Nieprawda nie wprowadzaj w błąd kolegi biała maź pod korkiem prędzej może znaczyć że auto jeździ na krótkich trasach i nie rozgrzewa się do końca dlatego cała wilgoć nie wyparowuje i zbiera się pod korkiem. W zimie jest to nawet częsty przypadek. Dopiero biała maź na bagnecie nawet po rozgrzaniu auta może świadczyć o przepalonej uszczelce pod głowica
Zapisane
jaco Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Ibiza 1,4 95r.

« Odpowiedz #78 - Środa, 18.03.2009, 07:31:43 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: burbur
Nieprawda nie wprowadzaj w błąd kolegi biała maź pod korkiem prędzej może znaczyć że auto jeździ na krótkich trasach i nie rozgrzewa się do końca dlatego cała wilgoć nie wyparowuje i zbiera się pod korkiem. W zimie jest to nawet częsty przypadek. Dopiero biała maź na bagnecie nawet po rozgrzaniu auta może świadczyć o przepalonej uszczelce pod głowica

Zgadzam się,auto faktycznie jeździ dość często na krótkich odcinkach ale staram jechac dłuższa drogą do pracy i prawie sie rozgrzewa do końca. Nalotu na korku jest nie wiele ,a na bagnecie nie ma nic- także mniemam że uszczelka jest OK. Wczoraj nie odjechałem z pracy już i zostawiłem w garazu na noc,  teraz sprawdziłem >> odpalił od razu ,nawet na dobrze rozładowanym akum. Może to cewka?wprawdzie sprawdzałem ją nie dawno i iskre dawała ...ale to juz jedyna część tej zgadywanki ,której nie wymieniałem...Moze ma jakieś przebicie? może wilgoć się w niej gdzies zbiera? sprawdze jutro ,podmienię na inną cewkę.Oczywiście jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę.
pozdrawiam.
Zapisane

STOP Wariatom Drogowym...
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #79 - Środa, 18.03.2009, 08:55:28 - NIEPRZECZYTANA »

odkręć cewkę i spradź czy nie ma gdzieś pękniętej lekko obudowy plastikowej, jeśli tak to od razu do wymiany i powinno być po problemie
Zapisane
jaco Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Ibiza 1,4 95r.

« Odpowiedz #80 - Piątek, 08.05.2009, 15:14:54 - NIEPRZECZYTANA »

Ups..zapomniałem odpisać :-X  . Wina była cewki. Po wymianie nie ma problemów z odpalaniem :ok:
Dzięki za pomoc.
Zapisane

STOP Wariatom Drogowym...
Dagon Mężczyzna
Off Road
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szczecin-Goleniów
Samochód: Gwiazda 3.0 + poszukiwany GR

« Odpowiedz #81 - Niedziela, 24.05.2009, 18:10:34 - NIEPRZECZYTANA »

 mamy z koleszka pewien problem, kupil niedawno ibizke z silnikiem 2.0 8v (2E chyba jak dobrze pamietam)
i jest z nia nastepujacy problem... Auto pali na dotyk, ale jak jest zimna to po gwaltownym nacisnieciu gazu silnik sie przydlawia i gasnie, jak sie rozgrzeje jest lepiej, ale gaz trzeba naciskac powoli (jak emeryt) bo po gwaltownym nacisnieciu silnik sie dlawi, no i jeszcze wystepuje problem z falujacymi obrotami, silnik tak jakby sam sobie dodawal gazu, wyczyscilismy orzeoustnice ale nic nie pomoglo...
Zapisane

E-300 Edition By Rico In Progress
Cordi By Dagon
lukaszek Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: warszawa
Samochód: toledo ,2000,1.8 20v

« Odpowiedz #82 - Czwartek, 04.06.2009, 19:18:20 - NIEPRZECZYTANA »

witam wszystkich . mam taki problem z silnikiem 2000r 1.8 20v /bęzynka i gaz.....jechałem spokojnie i w pewnym momęcie coś się stało i obroty wskoczyły na jakieś 3000 .. dopiero zgaszenie silnika i ponowne odpalenie pomogło(odpalił za trzecim razem )co to może być. przepustnica była czyszczona  świece wymienione ...pomocy  :(
Zapisane
hungry_killer Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Strzelce Opolskie
Samochód: Cordoba '99, 1.6 ALM

« Odpowiedz #83 - Piątek, 04.09.2009, 19:39:55 - NIEPRZECZYTANA »

Witam

Jestem posiadaczem Cordoby z silnikiem 1,6 ALM bez LPG. Od pewnego czasu dokucza mi pewien problem. :evil: Czasami podczas jazdy silnik się przycina, dławi i szarpie a potem gaśnie. Niestety potem są problemy z jego odpaleniem. Czasami odpali po kilku kręceniach, a czasami po kilkunastu. Jak już zaskoczy to potem można go śmiało zgasić bo normalnie odpali. Podobna sytuacja występuje kiedy po przejechaniu niewielkiego odcinka trasy (2-5 km) zgaszę silnik na postoju. Czasami odpali bez problemu, a czasami mogę kręcić i nic. Zakładam, że podaje paliwo bo śmierdzi dość mocno benzyną.
Po wizycie w warsztacie i podpięciu pod VAGa wyskoczył błąd lambdy, którą od razu wymieniłem. Niestety dalej to samo. Wymieniłem kable WN i nie pomogło. Elektromagik wspomniał o czujniku halla ale jak kręce to obrotomierz się podnosi do 3 kreski czyli czujnik daje sygnał. Czy jest sens pchać się dalej w koszty i wymienić świece oraz cały aparat zapłonowy  :?: Może wystarczy same świece albo kopułka i palec rozdzielacza  :?: Nie mam już pojęcia, a jak klient nie ma pojęcia to magicy wyciągają sporo kasy. Może ktoś z Was ma jakieś pomysły.

Pozdrawiam


od KYS: Przed zadaniem pytania sprawdź czy nie było podobnych tematów na forum.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 04.09.2009, 19:57:16 wysłane przez KYS » Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #84 - Piątek, 04.09.2009, 20:03:11 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: hungry_killer
Elektromagik wspomniał o czujniku halla ale jak kręce to obrotomierz się podnosi do 3 kreski czyli czujnik daje sygnał.
Przyjrzałbym się bliżej temu czujnikowi halla - to, że podczas kręcenia rozrusznikiem obrotomierz się rusza nie oznacza, że czujnik jest sprawny...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
hungry_killer Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Strzelce Opolskie
Samochód: Cordoba '99, 1.6 ALM

« Odpowiedz #85 - Piątek, 04.09.2009, 21:02:08 - NIEPRZECZYTANA »

Ale czy pod VAGiem nie wyskoczy błąd jeżeli czujnik jest uszkodzony  :?: Wydaje mi się, że po kompleksowym sprawdzeniu jakie miał zrobić magik powinno mu wykazać błąd odczytu z czujnika. Zresztą sam powiedział, że jak się wskazówka podnosi to hall będzie dobry.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #86 - Piątek, 04.09.2009, 21:06:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: hungry_killer
Elektromagik wspomniał o czujniku halla ale jak kręce to obrotomierz się podnosi do 3 kreski czyli czujnik daje sygnał.
Coś mi się wydaje, że obrotomierz nie jest z Halla.

Napisano: Piątek, 04.09.2009, 22:05:06


Cytat: hungry_killer
Ale czy pod VAGiem nie wyskoczy błąd jeżeli czujnik jest uszkodzony  :?:
Niekoniecznie. Zato na postoju pamiętam zawsze był błąd czujnika - brak sygnału.
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #87 - Piątek, 04.09.2009, 21:09:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
Coś mi się wydaje, że obrotomierz nie jest z Halla.
Sam obrotomierz nie jest, ale tu chyba chodzi o to, że czujnik halla daje sygnał na cewkę zapłonową itd. ...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
michua Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Cordoba '00, 1.6 KAT

« Odpowiedz #88 - Sobota, 05.09.2009, 15:41:08 - NIEPRZECZYTANA »

hmm z tym czujnikiem to wogule ciekawe rzeczy :D opowiem wam moja historie która nie dzień dzisiejszy wygląda tak że autko ładnie na lawecie pojechało sobie do ASO... a więc od początku no może nie aż tak ale auto miało problemy z gaśnięciem i dławieniem się na benzynie dodam bo auto nie ma instalacji LPG myślałem że pompa paliwowa itd ale pojechał sobie do serwisu i fachman podpioł pod komputerem i wyszły 3 błędy czujnik Halla, czujnik przypływu ilości powietrza, i sonda Lambda, mechanicy w dwóch różnych warsztatach stwierdzili, że trzeba wymienić przepływkę no i wymieniłem trochę mnie to kosztowało ale dało rade, auto chodziło ładnie z Vaga zniknęły dwa błędy sonda lamba i ten czujnik przepływu. 3 błąd został i polecono mi pojechać do ASO seata żeby oni sprawdzili na dokładniejszej diagnostyce, posłuszny ładnie pojechał i co normalnie magia nagle nie ma błędu Czujnika Halla w sumie mnie to ucieszyło bo auto jeździło normalnie aż tu dzisiejszy dzień rano ładnie przyjechałem pod prace autko ładnie chodziło jak przez od czasu wymiany czyli jakieś 2-3 tygodnie, stało tam jakieś 1-2 h. i potem się już nie włączyło... znaczy włącza przy wciśniętym gazie w podłogę itd chodzi wtedy jak czołg gdy tylko nacisnę na sprzęgło lub puszczę gas w aucie spadają obroty i samochód gaśnie już przed samym załadowaniem na lawetę auto nawet po zapaleniu trzymało 400-500 obr gdy dodawałem gazu jak puściłem to gasł. Pan z lawety powiedział że może przesuną/przeskoczył pasek rozrządu Jak myślicie?
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #89 - Niedziela, 06.09.2009, 08:21:41 - NIEPRZECZYTANA »

Pan z lawety powiedział że może przesuną/przeskoczył pasek rozrządu Jak myślicie?
to akurat można było szybko samemu sprawdzić, natomiast nie sądzę żeby tak było..
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problemy z odpalaniem/obrotami
Skocz do: