+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Ibiza 1.9tdi- podwyższone obroty i słabe ładowanie
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ibiza 1.9tdi- podwyższone obroty i słabe ładowanie  (Przeczytany 2978 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
acppro Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza 6L 1.9 tdi 100KM ATD 2002 rok

« Środa, 02.06.2021, 20:44:36 - NIEPRZECZYTANA »

Witajcie.
Seat Ibiza 6L 1.9tdi ATD 2002rok - mam problem z podwyższonymi obrotami na jałowym (1000) i ładowaniem alternatora 11,9-12V na zimnym. Kiedy się rozgrzeje i potrzymam na 2000-3000 tys obrotów coś się odblokowuje i obroty na jałowym spadają do normalnych, a alternator ładuje już normalnie ok. 14V. Wymieniłem regulator napięcia, przeczyściłem sprajem przepływomierz, EGR czysty, stata na kablu alternator-aku w normie 0,2V. Nie pali się żadna kontrolka ładowania. Skończyły mi się pomysły. Czy trzymać się dalej alternatora i jaki mają związek podwyższone obroty bo i tak nie zmieniają ładowania.
Dzięki za jakieś sugestie.
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #1 - Czwartek, 03.06.2021, 18:40:58 - NIEPRZECZYTANA »

Jak przekręcisz kluczyk to ma się palić lampka ładowania, bo ona odpowiada za start ładowania od niskich obrotów.
Jak jej obwód jest przerwany to ładowanie zaczyna sie  tak jak w/w napisałeś.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
acppro Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza 6L 1.9 tdi 100KM ATD 2002 rok

« Odpowiedz #2 - Poniedziałek, 14.06.2021, 21:19:29 - NIEPRZECZYTANA »

Bardzo, bardzo dziękuję za wskazówkę, uratowałeś mnie przed zakupem przepływomierza, alternatora i nie wiadomo co jeszcze. Mechanik i rynek motoryzacyjny nie będzie Ci wdzięczny.
Niebieski kabelek od wtyczki dwu-pinowej z  alternatora był przerwany przy wtyczce pod rozrusznikiem tuż przy zderzaku. Nie zauważyłem, że czerwona lamka akumulatora nie paliła się w ogóle.
Dzięki.
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #3 - Wtorek, 15.06.2021, 03:55:43 - NIEPRZECZYTANA »

No i super  ;D  ;)
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Ibiza 1.9tdi- podwyższone obroty i słabe ładowanie
Skocz do: