+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Błędy VAG - Benzyna
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 24   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Błędy VAG - Benzyna  (Przeczytany 344030 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #285 - Środa, 08.06.2016, 08:13:20 - NIEPRZECZYTANA »

wez wreszcie wyreguluj dobrze gaz. Masz pewnie tak zrabane wszystko ze masakra. DO tego rozjechały CI sie korekty na benzynie i samochod robi sam sobie co chce. I pewnie jeszcze masz czerwone valteki :D
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
johny2007 Mężczyzna
Walcz do końca!
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Łódź/ Bedoń
Samochód: Leon 1M1 2000 1.8 20v 125KM APG

« Odpowiedz #286 - Środa, 08.06.2016, 10:12:45 - NIEPRZECZYTANA »

pisałem ze ma koltec'a III gen tam mapy sa sztywno wgrane pod konkretny silnik ustawia sie tylko cisnienie gaz które wyregulowałem, teraz pojezdze na beznynie(odłaczyłem akumulator zeby się wszystko usuneło, zrobiłem adaptacje przepustnicy) i zwiekszyłem cisnienie gazu aby było na bogato. Ustale korekty na benzynie zobacze jak bedzie działac i potem zobaczymy gaz, moze troszke masz racji ale mam mało do zrobienie przy tej instalacji a wszystko jest zregenerowane.

Napisano: Środa, 08.06.2016, 11:11:14


a jeszcze takie cos, słychac z tłumika takie cos jakby wypadał zapłon co to moze byc,,
Zapisane

Johny
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #287 - Środa, 08.06.2016, 11:12:47 - NIEPRZECZYTANA »

Na obu stopniach wyregulowales gaz? W jaki sposob? WOgole ta instalacja to jakas porazka jest troche kiedys miałem z nia do czynienia i naprawde dziwna sprawa.

Pokaz zdjecia tego wynalazku jak to jest zamontowane.
« Ostatnia zmiana: Środa, 08.06.2016, 11:27:04 wysłane przez uszek » Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
johny2007 Mężczyzna
Walcz do końca!
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Łódź/ Bedoń
Samochód: Leon 1M1 2000 1.8 20v 125KM APG

« Odpowiedz #288 - Środa, 08.06.2016, 17:55:18 - NIEPRZECZYTANA »

dzisiaj wykasowałem błedy, odłaczyłem akumulator i tak jakby tego potrzebował po wymianie sondy na benzynie zrobiłem 20km korekta 8,6% no nie jest źle(moze regulator cisnienia), podwyzszyłem cisnieni gazu do 1,05 bara i nagle korekta sie poprawiła i jest miedzy 3,9% a 0.1%. Jednak sonda coś dała. Pojezdze troche i sprawdze czy juz bedzie ok. Tak na obu stopniach jest wyregulowany gaz( I-st. 1,5 bar; 2-st.  0,96-0,97 bar teraz 1.05bar) manometrem skonstruowanym przez ze mnie. Kolec to bardzo dobra instalacja tylko trzeba ja poznac, która instalacja spala gazu tyle samo co benzyny i nie traci sie mocy.
Zapisane

Johny
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #289 - Środa, 08.06.2016, 18:43:35 - NIEPRZECZYTANA »

Myslisz ze po 20 km korekty długoterminowe sa ok?  :ok:  :ok:  :ok: I po 20 km wystroisz instalacje? heh ja to robiłem przez 400 km i korekty mam na granicy +-3%

Jak pali tyle samo co benzyny to instalacja jest zle zestrojona. Nie ma takiej mozliwosci zeby tak bylo i dawka paliwowa byla wporzadku. Jesli twierdzisz inaczej tzn ze masz dobrze zestrojony gaz to nie rozumiem skąd problemy  z autem   :rotfl:
« Ostatnia zmiana: Środa, 08.06.2016, 18:46:43 wysłane przez uszek » Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
johny2007 Mężczyzna
Walcz do końca!
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Łódź/ Bedoń
Samochód: Leon 1M1 2000 1.8 20v 125KM APG

« Odpowiedz #290 - Czwartek, 09.06.2016, 19:12:48 - NIEPRZECZYTANA »

cos jest nie tak z benzyna pojezdziłem troche i ma drgania na wolnych obrtach tak jakby nieregularnie dostawał benzyne albo cos z zapłonem bo słychac pierdzenie w tłumiku, i dziwnie niskie spalanie jak na ten silnik 8l w miescie benzyny, nie podoba mi sie to... zrobiłem na gazie ponad 100km i w trasie spalanie komputer pokazał 8l i nagle korekta dłukoterminowa juz 18% i bład ze sonda za katalizatorem stoi. Mam takie pytanie bo odma plastikowa idąca do silnika ma taki simering, czy połaczenie to powinno byc szczelne bo nie jest?
Zapisane

Johny
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #291 - Czwartek, 09.06.2016, 23:29:48 - NIEPRZECZYTANA »

Powinna byc szczelna. Ja podejrzewam że rozjechałes sobie sterownik benzynowy i niestety jak nie odpuscisz tego gazu na jakies 500 km to nie dojdziesz konca.
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
johny2007 Mężczyzna
Walcz do końca!
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Łódź/ Bedoń
Samochód: Leon 1M1 2000 1.8 20v 125KM APG

« Odpowiedz #292 - Niedziela, 12.06.2016, 13:36:33 - NIEPRZECZYTANA »

to tak jezdze na benzynie wszystko ok 10% korekty, działa ok chciałem zrobic test sondy wszystko ok, na 46 bloku zrobiłem test katalizatora i raz wyszło bład katalizatora i teraz wyskakuje błąd 16806 co wykasuje to wraca. Czy katalizator ma wpływ na wszystkie moje objawy czyli uboga mieszanke?
Zapisane

Johny
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #293 - Niedziela, 12.06.2016, 22:00:08 - NIEPRZECZYTANA »

Albo nieszczelny wydech albo padła sonda za katalizatorem a obstawiam że dalej masz źle ustawiony gaz
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Rafiki75 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba 2001 1.4 16v 75KM

« Odpowiedz #294 - Niedziela, 26.06.2016, 22:16:36 - NIEPRZECZYTANA »

Witam mam cordobę z 2001r 1,416v wywala mi błąd  17582. P1174 -pomiar ilości paliwa, rząd cylindrów 1 - nieprawidłowe ustawienie początku wtrysku. co to może być, auto pracuje normalnie po skasowaniu błędu i przejechaniu ok 100 km zapala się na nowo ten  błąd ale auto normalnie jeździ spalanie w normie byłem u mechaników i każdy ma inna teorię tak ich słuchając to już prawie bym cały silnik wymienił a mając pecha kontrolka dalej by dawała znać o tym błędzie .Pomożecie macie jakieś pomysły 1 -z mechaników mówi ze rozrząd może być przestawiony 2- że zawór egr  3 -ze przepustnica do wymiany ja już nie mam pomysłów a nie będę zostawiał mechanikom auta jak sami nie wiedzą jak to mówią skasują jak za zborze a problemu nie naprawią
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 26.06.2016, 22:20:36 wysłane przez Rafiki75 » Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #295 - Poniedziałek, 27.06.2016, 05:18:40 - NIEPRZECZYTANA »

Jak stoi Twoj akumulator? Problem nie jest z rozrzadem. Na początek sprawdz akumulator i czy alternator wyrabia oraz mase z silnikiem i buda. Nastepnie sprawdz cisnienie na listwie wtryskowej, czy nie ma wycieków i wymień filt paliwa bo pewnie nie robiłeś tego nigdy..... Wyczysc przepustnice.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 27.06.2016, 05:26:29 wysłane przez uszek » Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Rafiki75 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba 2001 1.4 16v 75KM

« Odpowiedz #296 - Poniedziałek, 27.06.2016, 21:17:20 - NIEPRZECZYTANA »

Witam ponownie co do filtra paliwa był wymieniany w marcu , regulator napięcia też wymieniony z 2 m-ce temu akumulator trzyma idealnie. przepustnica czyszczona w październiku zeszłego roku ,ale sprawdzę i sprawdzę jeszcze masę oraz listwę mam nadzieję że to pomoże pozdrawiam
Zapisane
dzolo112 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: SEAT CORDOBA, 2004, 1.4 75KM

« Odpowiedz #297 - Środa, 31.08.2016, 17:20:51 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, od jakiegoś czasu wyskakuje mi bląd niskiej sprawności katalizatora (P0420) 1 sonda ma 1v (minimalne wahania) zaś druga sonda waha sie od 0,2-0,9. czy takie wahania są w normie ?

seat cordoba 2004r 1.4 16v 75km, 130tys km
« Ostatnia zmiana: Środa, 31.08.2016, 17:21:58 wysłane przez dzolo112 » Zapisane
zaneta Kobieta
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza,2004, 1.9 TDI

« Odpowiedz #298 - Piątek, 23.09.2016, 22:34:07 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
mam problem z moją Ibizą, przy klasycznym rozruchu auta, bez wcześniejszych problemów moja tablica zaświeciła jak choinka na święta  (na czerwono pulsuje dioda ręcznego, na pomaranczowo: ABS, wspomaganie kierownicy, czujnik temperatury)
dodatkowo padł prędkościomierz, bezpiecznik od ABS'u spalony
po podłączeniu VAG wyświetlił następujące błędy:
1316    Sterownik ABS
    magistrala CAN brak sygnału
1317    Sterownik tablicy przyrządów-J285
17571    Czujnik temperatury paliwa - przerwa/zwarcie do plusa
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
18057    Magistrala CAN ABS - brak sygnału
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
18061    Sterownik ABS - zapamiętane błędy
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

Co to może być? Czy ma ktoś z was jakiś pomysł?
Nadmienie, że problem z czujnikiem temperatury pojawił się z miesiąc wcześniej i został on wymieniony na nowy.

Prosiłabym o pomoc,
pozdrawiam

Żaneta

od KYS: Przed zadaniem pytania sprawdź co jest na forum.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 26.09.2016, 12:27:40 wysłane przez KYS » Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #299 - Sobota, 24.09.2016, 13:57:35 - NIEPRZECZYTANA »

Na próbę podmień akumulator z innego auta, lub sprawdz czy klemy nie sa zaśniedziałe i czy nie są poluzowane.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 24   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Błędy VAG - Benzyna
Skocz do: