+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Problem z ręcznym
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z ręcznym  (Przeczytany 28546 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #15 - Czwartek, 23.08.2007, 16:50:46 - NIEPRZECZYTANA »

Wydaje mi się , ze trzeba zdemontować - więcej niż koło jeżeli masz bębny  :ok:
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

Stan Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lubin
Samochód: Toledo '96, 1.9D

« Odpowiedz #16 - Piątek, 24.08.2007, 08:38:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "tomuus"
a jak tao sprawdzic? zdejmuje kolo i powinno byc widac czy trzeb ajakiej skomplikowanej operacji?? pozdrawiam

 :rock: Można zobaczyć stan okładzin (grubość) ale trzeba po dostaniu się pod auto, wypatrzyć dość mały otwór od wewnętrznej strony osłony. Szukać po obwodzie mniejwięcej na obwodzie spodziewanych szczęk. Może to być niewystarczająca diagnoza z tym stanem szczęk ponieważ mogła ulec zapieczeniu dźwignia ręcznego przy szczęce. Tego już nie zobaczysz bez zdejmowania bębna. Stawiam jednak na wymianę linek. :chytry:
Zapisane

stan
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #17 - Środa, 06.02.2008, 17:25:37 - NIEPRZECZYTANA »

>>> Wymiana linek hamulca ręcznego <<<
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #18 - Środa, 06.02.2008, 17:29:43 - NIEPRZECZYTANA »

2 pytania - nie jestem jakimś znawcą tematu ale nurtują :

1. Dlaczego ręczny ma łapać dopiero na 3 ząbku
2. Co Ci zajęło 3h ??? przecież to chyba 1h góra - roboty
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #19 - Środa, 06.02.2008, 17:36:26 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: punchoo
1. Dlaczego ręczny ma łapać dopiero na 3 ząbku
2. Co Ci zajęło 3h ??? przecież to chyba 1h góra - roboty
1. bo jak bedzie lapal od razu to bebny beda swiecic w nocy :evil: musi byc zachowany luz.
2. przeczytaj instrukcje to sie dowiesz - jak bym mial podnosnik to by poszlo szybciej... no i wszystko robilem sam.

Moze w 2 osoby i szerokim garage lub na powietrzu by poszlo szybciej. Jak z 1 strony mam dobry dostep to z 2-giej jest ciasno i czasami lepiej przestawic samochod.
« Ostatnia zmiana: Środa, 06.02.2008, 17:40:00 wysłane przez raby » Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #20 - Środa, 06.02.2008, 20:33:29 - NIEPRZECZYTANA »

Punchoo to nie jest takie hop-siup mi samo zlozenie do kupy bebna i zalapanie sprezynek zajelo sporo czasu a i tak zostaly czesci ze srodka  :ninja:  potem znowu rozbiorka i znalazlem miejsce na graty co zostaly ale znowu czas.
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #21 - Środa, 06.02.2008, 22:09:29 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: punchoo
2. Co Ci zajęło 3h ??? przecież to chyba 1h góra - roboty
A wypicie kilku browarów przy takiej robocie też zajmuje trochę czasu ;D  :rotfl:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
Dark_1984 Mężczyzna
:))
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Ibiza 1.4MPi Signo 2002 (99-02) AKK

« Odpowiedz #22 - Środa, 14.05.2008, 17:06:28 - NIEPRZECZYTANA »

a ja mam takie pytanko..czy przy wymianie szczek w bebnach..ewentualnie bebnow koniecznie trzeba wymienic "zestaw" sprezynek..? czy nie ma problemu jak sie uzyje te ktore sa .."stare"?
Zapisane

Ibiza 1.4MPi Signo 2002 (99-02) AKK
Black Magic :)
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #23 - Środa, 14.05.2008, 17:31:04 - NIEPRZECZYTANA »

a ja mam takie pytanko..czy przy wymianie szczek w bebnach..ewentualnie bebnow koniecznie trzeba wymienic "zestaw" sprezynek..? czy nie ma problemu jak sie uzyje te ktore sa .."stare"?
nie wymienia sie ich
a w zestawie i tak nie dostaniesz  :-X
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=6966.0
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
dominik28
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat cordoba 97 1.6

« Odpowiedz #24 - Wtorek, 03.08.2010, 15:35:55 - NIEPRZECZYTANA »

Witajcie mam problem z wymianą tych linek a może nie dokładnie problem ale zaciąłem się w jednym miejscu. Linki zdemontowałem z zacisków i ręcznego ale za diabła nie mogę oddzielić tej krętej aluminiowej rurki od linki. Niewiem czy dobrze zrobiłem ale wyciągnąłem ją z auta. W tym opisie   http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=6973.0 pod punktem 8 jest zdjęcie właśnie tego pancerza wchodzącego w ta rurke. Na zdjęciu widać że ta tulejka na pancerzu jest metalowa a umnie plastikowa no i problem w tym że mi się urwała a reszte zostało w środku i linki z tej aluminiowej rurki nie mogę wyciągnąć. Co w takim przypadku można zrobić.  Pytałem si w sziku i taka rurka niby jest dostępna ale dopiero na zamuwienie no i cena za sztuka 30 zł ;D
Zapisane
eMKa Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Seat Cordoba <1999_1,4 i SE

« Odpowiedz #25 - Czwartek, 30.09.2010, 08:19:22 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.Miałem ten sam problem,brał mi za wysoko.Zdemontowałem osłonę i podciągnąlem go tak jak pisaliście.Ale nie w tym problem,mianowicie zauważyłem ostatnio,że od strony kierowcy linka pod samochodem jest niżej niż z drugiej strony.Mam w związku z tym pytanie...czy są tam jakieś zaczepy z których mogła ona wyskoczyć,czy po prostu coś urwałem?
Zapisane
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #26 - Czwartek, 30.09.2010, 08:35:36 - NIEPRZECZYTANA »

prawdopodobnie jest taki drucik, ucho, mogło wyskoczyć, mogło skorodować i pęknąć,
trzeba wejść zobaczyć, jak nie będzie do czego to taśmą typu tytyrytka  podczep pod coś trwałego :)
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
eMKa Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Seat Cordoba <1999_1,4 i SE

« Odpowiedz #27 - Czwartek, 30.09.2010, 08:53:26 - NIEPRZECZYTANA »

Tak dziś zrobię,tylko jeszcze coś.Ona jest dosyć mocno naprężona,mam ją docisnąć na siłę,czy najpierw poluzować śruby pod plastikową osłoną wewnątrz.
Zapisane
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #28 - Czwartek, 30.09.2010, 09:02:50 - NIEPRZECZYTANA »

nie, nic nie kręć, najpierw spróbuj ja po prostu podwiesić, ona jest w pancerzu, więc jest sztywna, zacznij od podwozia, tam gdzie zwisa spróbuj ją docisnąć o przyczepić jakkolwiek :) żeby była na poziomie tej z drugiej strony.
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
eMKa Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Seat Cordoba <1999_1,4 i SE

« Odpowiedz #29 - Czwartek, 30.09.2010, 09:07:32 - NIEPRZECZYTANA »

Dzięki serdeczne.Tak zrobię Pozdro.
Zapisane
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Problem z ręcznym
Skocz do: